Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

  • Thread starter Thread starter ΘΑΝΑΣΗΣ Δ.
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
docORL":2jjeyvlo said:
για ποιο λογο "ζοριζεσαι"?

Δε "Ζορίζομαι",ούτε έχω μετοχές στην Ο.Α.Απλώς ρώτησα.Αν δε θέλεις ή δεν ξέρεις να απαντήσεις,δεν υπάρχει λόγος να γράψεις.Δε θα σε παρεξηγήσω.

Edited: Μην παραθέτετε ολόκληρα posts αλλά μόνο τα σημεία στα οποία απαντάτε.
 
Θα υπαρξει μειωση δρομολογιων, λογω ελειψης χειριστων. Θα ερθουν καποια αεροπλανα, αλλα χωρις πληρωματα τι να κανουν?
Μετα την "επιτυχη" συνθηκη των 717ρηδων, να καθονται (και θα καθονται σας συμβουλοι, με το 10% των ωρων να πετανε),οι οποιοι πληρωνονται πιο πολλα απο τους εν 340 κυβερνητας, τον πολεμο που ξεκινησε με τις ασθενειες, και την ακυρωση δρομολογιων (σημερα ακυρωθηκαν 4 δρομολογια των ΑΤΡ), τι περιμενετε να γινει?
Να κλεισει, να γινει η ΠΑΝΘΕΟΝ, να υπογραψουν ατομικες συμβασεις οσοι μεινουν, και να σταματισει επιτελους η απαραδεκτη και καταστροφικη συνδιοικηση των καθε λογης ΕΧΠΑ-ΕΕΧΑ-ΕΙΣΦ-ΠΕΙΣΦΑΕ!
Φτανει πια! Η εταιρια γκρεμιζεται διοτι καποιοι θελουν να παιξουν στις πλατες των υπολοιπων εργαζομενων, υποβαλοντας τον ελληνα φορολογουμενο σε ενα επι πλεον εξοδο!
 
Εγώ έχω άλλη άποψη.Την Ο.Α προσπαθούν να την κλείσουν χωρίς πολιτικό κόστος,με τη συνεχή απαξίωση της.Σήμερα η πτήση 135 για Γενεύη,έγινε με καθυστέρηση 3 ωρών περίπου.Γι΄αυτό ρώτησα πόσα αεροπλάνα έχει τώρα.Το α/φος που την πραγματοποίησε,είχε πάει στο Βουκουρέστι στις 07:20 και επέστρεψε στις 11:17.Αυτές οι πρακτικές οφείλονται κυρίως στη διοίκηση της Ο.Α.Δε νομίζω ότι οι εργαζόμενοι θα έπρατταν με τρόπο που θα βοηθούσε την κυβέρνηση να βάλει την ταφόπλακα στην εταιρεία.Δε νομίζω ότι είναι κορόιδα να χάσουν τη θέση τους και το χαβιάρι τους.Οι ατομικές συμβάσεις απ΄ότι ξέρω,απαγορεύονται από τη νομοθεσία.Και σωστά κατά την άποψή μου.Επίσης,η Πάνθεον δε θα είναι καλύτερη της Ο.Α.Αφού τώρα που δεν έχει εργασία,απασχολεί 25+ τεμπελχανάδες,εκλεκτούς του "εφευρέτη" της,δεν μπορώ να φανταστώ πόσους θα απασχολεί μετά...Και όλοι αυτοί πληρώνονται....
 
xristos":173glfuy said:
Έχουμε πει αρκετές φορές ότι ο στόλος όλων των ελληνικών εταιρειών φαίνεται στις σελίδες νηολογίων του airliners.gr
https://www.airliners.gr/el/registrations/index.php

Φαίνεται ότι το έχετε πει πριν εγγραφώ στο φόρουμ.Δυστυχώς δεν μπορώ να διαβάσω ΟΛΑ τα θέματα που έχουν δημοσιευτεί...
 
Στο Traveldailynews εχει γραψει ενας καθηγητης οικονομικων ο οποιος ειχε μπλεξει καποτε με τα της ΟΑ. Σεοτι εχει να κανει με την κακη πορεια της εταιριας ιεραρχει οτι το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το ειχαν και συνεχιζουν οι εγατοπατερες-συνδικαλιστες! πιο πανω απο τις διοικησεις, και τις κυβερνησεις. Εχει δικιο και οι διαφοροι εργατοπατερες δε μας συγκινουν βγαινοντας στον Λαζοπουλο , παιζοντας τα θυματα της υποθεσης. Διαβαστε το εχει ενδιαφερον να δειτε τις αποψεις ενος επιστημονα που γνωριζει καλα την κατασταση.
 
jetflight":3jbrwsy0 said:
Στο Traveldailynews εχει γραψει ενας καθηγητης οικονομικων ο οποιος ειχε μπλεξει καποτε με τα της ΟΑ. Σεοτι εχει να κανει με την κακη πορεια της εταιριας ιεραρχει οτι το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το ειχαν και συνεχιζουν οι εγατοπατερες-συνδικαλιστες! πιο πανω απο τις διοικησεις, και τις κυβερνησεις. Εχει δικιο και οι διαφοροι εργατοπατερες δε μας συγκινουν βγαινοντας στον Λαζοπουλο , παιζοντας τα θυματα της υποθεσης. Διαβαστε το εχει ενδιαφερον να δειτε τις αποψεις ενος επιστημονα που γνωριζει καλα την κατασταση.

Ότι ευθύνονται και οι εργαζόμενοι μέσω των συνδικαλιστών,είναι δεδομένο,αφού είναι μέρος της επιχείρησης.Την αποκλειστική ευθύνη όμως δεν μπορώ να τη δεχτώ.Επίσης δε θεωρώ ότι είναι μεγαλύτερη των διοικήσεων και των κυβερνήσεων.Αλίμονο αν μια διοίκηση ή/και κυβέρνηση δεν μπορεί να περιορίσει τις αρμοδιότητες των συνδικαλιστών.Αλλά εις το όνομα των ψήφων,του αφήνουν ελεύθερο το πεδίο.Αφού σε κάθε επιχείρηση υπάρχουν κομματικοί πυρήνες.Οπότε ευθύνονται,και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό.
 
Την μεγαλυτερη ευθυνη εχουν οι συνδικαλιστες, και οι "περι αυτων" διοικουντες!
Η σημερινη διοικηση χαιδευει τα κεφαλια των συνδικαλιστων, ακομα και οταν αυτοι "την κοπανανε" απο σχολεια και πτησεις! Οταν δε ζηταει ο ΔΠΕ την αμεση παραδειγματικη τιμωρια τους, η "ανωτατη" διοικηση εντελει απλα να "τους μαλωσει με ηπιο τροπο, για να μην διασαλευτει το κλιμα"!!!!!!!!!!!!! :wall:
Ε, sory, με αυτον τον τροπο, διοικηση δεν γινεται!
Οποτε παμε στο "μοντελο" Α3, οπου συνδικαλισμος εκλειπει, και τετοιου ειδους προβληματα δεν υφιστανται!
Οχι οτι ειναι καλο αυτο, αλλα μεταξυ των δυο, το προτιμω! :with:
 
Αν οι διοικήσεις δεν μπορούν να επιβάλλουν την άποψη τους στην εταιρεία,δεν ευθύνονται οι συνδικαλιστές.Ευθύνεται αυτός που διόρισε τη διοίκηση δηλαδή η Γενική Συνέλευση και ο μεγαλομέτοχος,που είναι η εκάστοτε κυβέρνηση.Οι διοικήσεις δεν εκλέγονται από τους συνδικαλιστές και δεν είναι "κολλητοί" τους...Οι συνδικαλιστές μπορεί να θέλουν χρυσή καρέκλα,η διοίκηση μπορεί να μην τους ικανοποιήσει το αίτημα.Αν καταργηθεί ο συνδικαλισμός,επιστρέφουμε στις προ Σικάγου εποχές,και οι εργαζόμενοι σαν σκλάβοι θα υπακούν.Όπως αναγκάζονται και οι φορτηγατζίδες να δουλεύουν 12 ώρες χωρίς παύση,και σκοτώνουν τον κόσμο,τα ίδια θα υφίστανται και οι διάφοροι εργαζόμενοι.Και δε μιλάω για τους πιλότους,αλλά το ίδιο επικίνδυνος είναι και ένας μηχανικός που έχει υποχρεωθεί να κάτσει απλήρωτος παραπάνω από το ωράριο του,διότι με την κούραση που θα έχει,θα βλέπει την τρύπα σε ένα σωληνάκι ως ξεθωριασμένο χρώμα...
 
jetflight":1s5jd2fh said:
Στο Traveldailynews εχει γραψει ενας καθηγητης οικονομικων ο οποιος ειχε μπλεξει καποτε με τα της ΟΑ. Σεοτι εχει να κανει με την κακη πορεια της εταιριας ιεραρχει οτι το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το ειχαν και συνεχιζουν οι εγατοπατερες-συνδικαλιστες! πιο πανω απο τις διοικησεις, και τις κυβερνησεις. Εχει δικιο και οι διαφοροι εργατοπατερες δε μας συγκινουν βγαινοντας στον Λαζοπουλο , παιζοντας τα θυματα της υποθεσης. Διαβαστε το εχει ενδιαφερον να δειτε τις αποψεις ενος επιστημονα που γνωριζει καλα την κατασταση.


Και πού είναι το άρθρο να το διαβάσουμε κι εμείς? Υπάρχει link?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top