Γεια σου GRJim,
Είμαι προγραμματιστής λογισμικού προγράμματος συντήρησης (και γενικότερα αεροπορικού λογισμικού) προσωπικά, αν έχεις κάποια συγκεκριμένη απορία μπορώ να σου απαντήσω.
Ποιο συγκεκριμένα, ανέφερες την καταπόνησης μετάλλου. Όλα τα αεροπλάνα έχουν στο πλάνο συντηρήσεις το λεγόμενο NDT. Αυτό γίνετε σε όλα τα κομμάτια του αεροπλάνου, και αν βρεθεί οτιδήποτε πρόβλημα (corrosion, wear), το κομμάτι αυτό αλλάζει με καινούργιο.
Για αυτό στην αεροπορία τα 23 χρόνια δεν είναι μεγάλο ποσό, και για αυτό έχει ακόμα η ΟΑ τα 20-αχρονα dash.
Το να κριθεί ένα αεροπλάνο ασφαλές η μη ασφαλές είναι αρκετά πολύπλοκο.
Είμαι προγραμματιστής λογισμικού προγράμματος συντήρησης (και γενικότερα αεροπορικού λογισμικού) προσωπικά, αν έχεις κάποια συγκεκριμένη απορία μπορώ να σου απαντήσω.
Ποιο συγκεκριμένα, ανέφερες την καταπόνησης μετάλλου. Όλα τα αεροπλάνα έχουν στο πλάνο συντηρήσεις το λεγόμενο NDT. Αυτό γίνετε σε όλα τα κομμάτια του αεροπλάνου, και αν βρεθεί οτιδήποτε πρόβλημα (corrosion, wear), το κομμάτι αυτό αλλάζει με καινούργιο.
Για αυτό στην αεροπορία τα 23 χρόνια δεν είναι μεγάλο ποσό, και για αυτό έχει ακόμα η ΟΑ τα 20-αχρονα dash.
Το να κριθεί ένα αεροπλάνο ασφαλές η μη ασφαλές είναι αρκετά πολύπλοκο.