Minoan Air

Re: Minoan Airlines

Εγώ προσωπικά αναφέρομαι γενικά για τον διαγωνισμό, και όχι προς κάποια εταρεία συγκεκριμμένα.
Το τι, πως που και γιατι θα δώσει η Υπα τις γραμμές σε κάθε εταιρεία είναι άλλο...

Σίγουρα παίζεται κάτι διαφορετικό, εγω σας ενημερώνω τι συμβαίνει γενικά με τον διαγωνισμό.
 
Re: Minoan Airlines

Έλεος με τα συμφέροντα που μερικοί εδώ μέσα προσπαθούν να επιβάλουν.
Δεν έδωσα σημασία στα σχόλια περί <βασιλιάδων των αιθέρων> και ότι άλλη π@π@ρια μπορούσε ο κάθε ένας να πει για τα F50, μου έκανε εντύπωση που σχολιάσθηκε (και κανείς εδώ μέσα δεν αντέδρασε) ότι το F50 είναι σύγχρονο α/φ. Με ούτε και εγώ θυμάμαι με τι τέλεια κατασκευαστικά χαρακτηριστικά. It did not compute όμως στο υπερσύγχρονο μυαλό μου και απλώς κοίταξα εδώ.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fokker_50

<The Fokker 50 was based on the stretched F27-500 airframe, but with a larger number of smaller windows in the fuselage and a two-wheel nose gear.
Basic construction of the fuselage, wings and empennage (tail) remained unchanged apart from strengthening the various sections where required. The wing was equipped with upturned ailerons and wingtips, effectively acting as wing endplates or winglets.
The major design change from the Fokker F27 was in the engines, and in equipping the aircraft with an electronic flight and engine-management system. The original Rolls-Royce Darts in various marks of basically 1,268-1715 kW (1,700-2,300 hp) was replaced with two more fuel efficient Pratt & Whitney Canada PW124 powerplants of 1,864 kW (2,500 hp) each, driving six-bladed Dowty Rotol propellers.
The Fokker 50 can carry up to 62 passengers over a range of 2,000 km (1,243 mi, 1,080 nmi) at a typical speed of 530 km/h (329 mph, 286 kn), a 50 km/h (31 mph, 27 kn) increase over the Fokker F27.>

Άλλο σχόλιο δεν κάνω......., υπενθύμιση ότι το F27 άρχισε παραγωγή το 1958.
 
Re: Minoan Airlines

Αγαπητε Alex,
Πιστευω οτι για το ξεκινημα της και μονο,ειναι και υγιες και θεμιτο,να βασιστει μονο στις αγονες καθως
α)Θα της δωσει οικονομικη ανασα και ωθηση
β)Θα της εξασφαλισει αποκλειστικοτητα στη γραμμη που θα παρει(αρα οχι ανταγωνιστες) και σιγουρη πελατεια
γ)θα της δωσει τον απαραιτητο χρονο να σχεδιασει τα επομενα βηματα της(οποια και αν ειναι αυτα,συνεργασιες,extra δρομολογια,ανοιγμα καινουργιων προορισμων κτλ

Αγαπητε xristos
Δικαιολογημενη η απορια σου σχετικα με τις ελαχιστες συχνοτητες δρομολογιων και θεσεων που εχουν οριστει απο την ΥΠΑ,γιαυτο και αλλωστε προγραμματιζουν οπως λεγεται ακομα δυο Fokker,ομως κακα τα ψεματα το καλοκαιρι ποτε δεν καλυπτεται επαρκως η ζητηση για κανενα τουριστικο προορισμο λογω αυξησης της ζητησης,εκτος ισως απο την Α3 που εχει τα Airbus.
Στο μερος που ζω εγω,και εξυπηρετειται απο την ΟΑ ως αγονη γραμμη,εχουμε επανηλειμενα ζητησει extra πτησεις για το καλοκαιρι,και ποτε δεν μπηκε παρα μονο οι προβλεπομενες απο την ελαχιστη ζητηση(07 εβδομαδιαιως),και αυτο γιατι οπως μας ειπαν δεν ειναι υποχρεωμενοι για παραπανω πτησεις,ετσι καταληξαμε 02 χρονια τωρα να εχουμε το 37θεσιο 04 φορες την εβδομαδα,και το 78θεσιο 03 φορες την εβδομαδα.
 
Re: Minoan Airlines

Προς το παρόν 2 άτομα έχω δει που πραγματικά έχουν ακούσει πράγματα, φήμες και διαρροές από τον χώρο. Ο throwaway και η Ανδριάννα. Throwaway για να έχεις ακούσει και εσύ αυτά που έχεις ακούσει, θα έχεις ακούσει ότι βρίσκονται άτομα από την SKyexpress πίσω από τις Μινωικές (το μεταδίδω σαν φήμη και μόνο αλλά προσωπικά έχω ακούσει το όνομα Τσαγκαράκη, αν και δεν φαίνεται πουθένα, τουλάχιστον στο διαδίκτυο που το έχω ψάξει). Και ερωτώ εάν ειναι αλήθεια αυτό: γιατί η δημιουργία νέας εταιρίας και όχι απλά επέκταση της πρώτης;

Και όσον αφορά την εξήγηση σου για το θέμα Καρατζαφέρη. Το βλέπεις αθώο και μπράβο σου, απλά εγώ μιας και παραμένω στην Ελλάδα είμαι λιγάκι πιο καχύποπτος...
Είμαι καχύποπτος φερ' ειπείν στην αποχώρηση από το κόμμα τους δύο ατόμων, όπου ο ένας εμπλέκεται ήδη σε σκάνδαλο με απευθείας ανάθεση (λέω σκάνδαλο γιατί το ακούω πια από άτομα άσχετα από τον αεροπορικό χώρο, που δεν ασχολούνται με την εξέλιξη του διαγωνισμού) και ο άλλος δήλωσε πως θα παραιτηθει από την έδρα του αν του ζητηθεί αλλά μόνο μετά από την ψήφιση του νομοσχεδίου για το καμποτάζ.

Δεν θα αναλύσω περαιτέρω την καχυποψία μου, ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα και κάνει τις δικές του εικασίες. Απλά το αναφέρω έτσι... Food for thought φίλοι μου, food for thought!
 
Re: Minoan Airlines

Aγαπητε Piperwarior,
Πολυ σωστη η παρατηρηση σου για ΜΙΝ και SE, το ανεφερα σε προηγουμενη αναρτηση/απαντηση μου προς την Andrianna.Μαλιστα μερικες παραπανω πληροφοριες ειναι οτι απο 01/02 η SE απεκτησε καινουργιο Προεδρο και CEO,μεσα στα πλαισια αναδιοργανωσης της εταιρειας οπως ειπαν,με την δεσνευση για πρωτες ανακοινωσεις σε 03 μηνες.Ο καινουργιος CEO ειναι πρωην μεγαλοστελεχος της Swissport και δεξι χερι του Προεδρου της.....
 
Re: Minoan Airlines

VOG":3c9qalfu said:
ομως κακα τα ψεματα το καλοκαιρι ποτε δεν καλυπτεται επαρκως η ζητηση για κανενα τουριστικο προορισμο λογω αυξησης της ζητησης,εκτος ισως απο την Α3 που εχει τα Airbus.

Δεν είναι λογική αυτή. Ειδικά για μια μικρή εταιρεία. Όταν υπάρχει δεδομένη ζήτηση, γιατί να μην καλυφθεί πλήρως; Στην Astra είναι χαζοί που πέρυσι στους μήνες της υψηλής κίνησης προσέφεραν 96% περισσότερες θέσεις στο Θεσσαλονίκη-Χίος από τις ελάχιστες υποχρεωτικές (784 αντί για 400); Και μάλιστα παίρνοντας μηδενική επιδότηση. Δεν γνωρίζω το σκεπτικό της Minoan και ελπίζω η στόχευση τους να μην είναι τα χρήματα της επιδότησης και η εκτέλεση μόνο των δρομολογίων που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν.
 
Re: Minoan Airlines

Αγαπητε Χristos,
Συμφωνω μαζι σου,απλα θελω να πω πως και μεγαλες εταιρειες οπως η ΟΑ δεν το κανει,τουλαχιστον στη δικη μας αγονη γραμμη,γιατι δεν ειναι υποχρεωμενοι απο τον κανονισμο.
Φυσικα και ειναι προς οφελος τους να το πραξουν,και ελπιζουμε η ΜΙΝ αλλα και ολοι τους να το κανουν
 
Re: Minoan Airlines

Καμία εταιρεία δεν έβαλε έξτρα δρομολόγια προς άγονες γραμμές (πλην της Α2). Και Ναι ΔΕΝ είναι απαραίτητο. Οκ παιδιά, επιεδή η πτήση είναι γεμάτη δε σημαίνει ότι ντε και καλά να μπεί έξτρα πτήση. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο όλοι νομίζετε. Σε δύσκολους καιρούς οι εταιρείες δεν ανοίγοναι πολύ.

Εν ολίγοις, είναι κουραστικό αυτό το γλύψιμο προς την ΜΙΝ. Ειλικρινά τι συμφέροντα έχετε μερικοι...

VOG":12i9h8rg said:
Αγαπητε Alex,
Πιστευω οτι για το ξεκινημα της και μονο,ειναι και υγιες και θεμιτο,να βασιστει μονο στις αγονες καθως
α)Θα της δωσει οικονομικη ανασα και ωθηση
β)Θα της εξασφαλισει αποκλειστικοτητα στη γραμμη που θα παρει(αρα οχι ανταγωνιστες) και σιγουρη πελατεια
γ)θα της δωσει τον απαραιτητο χρονο να σχεδιασει τα επομενα βηματα της(οποια και αν ειναι αυτα,συνεργασιες,extra δρομολογια,ανοιγμα καινουργιων προορισμων κτλ

διαφωνώ, οι άγονες γραμμές είναι ένα πολύ ευαισθητο κομάτι δρομολογίων. Δεν παιζει ρίσκο...Οσο και προκαταληψει να υπάρχει λόγω zf ...καλό είναι να κρατάμε και μικρό καλάθι.
 
Re: Minoan Airlines

Aγαπητε φιλε Τασος,
Σιγουρα πρεπει να κραταμε μικρο καλαθι,και θα δουμε τι θα γινει\Δεν εχουμε συμφερον απο την ΜΙΝ,και δεν την γλειφουμε,απλα υποστηριζουμε μια καινουργια επιχειρηματικη προσπαθεια που θα δωσει δουλειες,και θα σπασει το καρτελ Βγενο/Βασιλακη.Και οποιος πιστευει οτι η ΜΙΝ δεν εχει κυνηγηθει νομιζω οτι εθελοτυφλει.
Τωρα...δεν ζηταμε extra δρομολογια ετσι απλα...Οταν ομως εισαι σοβαρη εταιρεια και λεγεσαι ΟΑ με προγραματισμο υποτιθεται,και σου λει ο προισταμενος σταθμου οτι βασει κρατησεων που βλεπει στο συστημα ειναι τα παντα γεματα απο Μαιο εωσ και τελη Σεπτεμβρη,και εγκαιρα ζηταει παραπανω δρομολογια και δεν ακουει κανεις τοτε τι ναπω....Δεν εχουν διαθεσιμα αεροσκαφη?Δεν θελουν κερδος?Δεν θελουν να εξυπηρετησουν?Σε τελικη αναλυση...δεν νοιαζονται?
 
Re: Minoan Airlines

Υπάρχει επίσης η έννοια της "αρπαχτής".Τα δείγματα πάντως κατά την ίδρυση της εταιρείας μας δικαιολογούν να είμαστε καχύποπτοι.Αν συνοψίσουμε λοιπόν,μπορούμε να μιλήσουμε για:Παρέμβαση Άϊ-Γιώργη Καρατζαφέρνει,αερόσκαφη βασιλικά (τύφλα να έχουν οι Αυτοκρατορικές),στελέχη με παρελθόν,παρόν και μέλλον-melon.Για επιχειρησιακά σχέδια,εμπορικά κλπ ας μη μιλήσουμε καλύτερα.Ξαναρωτώ:Οι επιδοτήσεις θα δίνονται για δύο ακόμη χρόνια;
 
Top