Σε περίπτωση μη εμφάνισης στο λογαριασμό, Μιλίων που έχουν πραγματοποιηθεί, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε την αίτηση αναδρομικής πίστωσης μιλίων από πτήση μέσα από την Online Διαχείριση του Λογαριασμού Miles&Bonus. Η αίτηση επεξεργάζεται από την Aegean εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της, ενώ τα αναλογούντα μίλια πιστώνονται στο Λογαριασμό του Μέλους έπειτα από άλλες δύο (2) εβδομάδες, το αργότερο, κατόπιν σχετικής απάντησης από την εταιρεία-μέλος της Star Alliance στην οποία είχε πραγματοποιηθεί η πτήση. Για υπάρχοντα μέλη, η δυνατότητα αναδρομικής πίστωσης μιλίων είναι εφικτή για πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν έως και 12 μήνες πριν από την καταχώρηση του σχετικού αιτήματος (εξαιρούνται οι Air New Zealand, LOT Polish, South Africa Airways και TAP Portugal, στις οποίες η αναδρομική πίστωση μιλίων είναι εφικτή για πτήσεις έως και 6 μήνες πριν το σχετικό αίτημα).