Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν το εχω χρησιμοποιήσει, αλλά απο συζητήσεις το συμπέρασμά μου θα ήταν του στυλ, αν υπολογίζεις 10 πτήσεις, κλείνεις τις 6, αν υπολογζεις 15 κλείνεις τις 10, ετσι, οταν προκυψουν φτηνότερες πτησεις, κλεινεις τις φθηνοτερες και αφηνεις τα pass για last minute.
ποσο μάλλον οταν σε κατι διαδρομές τα last minute εισιτηρια μπορει να ξεφύγουν σημαντικά!
 
Αποτι είδα το μοναδικό που με συμφέρει αφού ούτως ή άλλως τα κλείνω συνήθως κάνα μήνα πριν τα εισητήρια είναι αυτό με την περίοδο 30 ημερών πριν. Αλλά όπως είπες σε κάποιες ημερομηνίες αξίζει σε κάποιες άλλες όχι. Ίσως τελικά να πάρω τις 6 και άμα βρίσκω κάποια καλή προσφορά να κλείνω ξεχωριστά.
 
Last edited by a moderator:
Μου ήρθε η νέα κάρτα με την νέα εταιρική ταυτότη. Για να έρθει η προηγούμενη είχα κάνει 6 request, την έλαβα πριν τις γιορτές και προχθές έμεινε στο αεροπλάνο. Οπότε έκανα αίτηση και μου ήρθε μάλιστα με DHL άμεσα.
 
Γνωρίζει κάποιος υπεύθυνα να μου προσδιορίσει ποιος στο αρμόδιο τμήμα της Aegean είναι υπεύθυνος για τους συνεργάτες Miles & Bonus?
Έχει τουλάχιστον 3 συνεργάτες που φαίνονται ακόμα στη σελίδα, αλλά εδώ και 7 μήνες που πήγα να "χρησιμοποιήσω" τα προνόμια από τη μεριά των συνεργατών είτε δήλωσαν ότι έχει καταργηθεί, είτε ότι ίσχυε πολύ παλιά...
Τελευταίο επεισόδιο με Daios Hotel

Y.Γ Απαντήσεις για ticket, mail κτλ δε βοηθούν.
Σαν τη διαφήμιση του Ultrex "έχω δοκιμάσει τα πάντα..."
 
Αν θες υπεύθυνη απάντηση, καλό θα ήταν να πάρεις τηλέφωνο και να επιμείνεις να μιλήσεις με έναν υπεύθυνο (sic). Ειδικά για θέματα που άπτονται του ποιος αποφασίζει τι μπαίνει στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
 
Αγαπητέ jerry και αυτό το δοκίμασα μέσω του τηλεφ κέντρου, αλλά με παρέπεμψαν στην ιστοσελίδα να κάνω το αντίστοιχο παράπονο...
 
Δυστυχώς αυτή είναι πάντα η μοναδική απάντηση του τηλεφωνικού κέντρου. Εγώ είχα κάνει παράπονο για κουπόνι παλαιότερα
Aegean Bonus Visa
και ζήτησα επίμονα κάποιον υπεύθυνο. Δεν υπήρχε καμία τέτοια πιθανότητα. Έστειλα μέιλ παραπόνου και δεν έγινε απολύτως τίποτα. Ούτε καν απάντηση. Αυτό τον καιρό πήρα πάλι για μίλια που δεν έχουν περαστεί από 3 κρατήσεις στην booking μέσω της Aegean. Με παρέπεμψαν πάλι στο μέιλ παραπόνου. Πολύ φοβάμαι ότι και αυτά άκλαυτα θα πάνε.
 
  • Like
Reactions: pet
Ίσως να χρειάζεται λίγο καλύτερη οργάνωση. Μήπως λείπει προσωπικό;
 
Αυτό είναι δικαιολογία για να μην απαντώνται ΠΟΤΕ tickets? Και να μην υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος επικοινωνίας με κάποιον υπεύθυνο; Σε μια εταιρία του μεγέθους της Aegean?
 
Αυτό τον καιρό πήρα πάλι για μίλια που δεν έχουν περαστεί από 3 κρατήσεις στην booking μέσω της Aegean. Με παρέπεμψαν πάλι στο μέιλ παραπόνου. Πολύ φοβάμαι ότι και αυτά άκλαυτα θα πάνε.
Αφού εδώ και 45 μέρες δεν έχει γίνει τίποτα με την πίστωση μιλίων και ούτε φωνή ούτε ακρόαση, σήμερα ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα όπου μου έστειλαν το παρακάτω μέιλ:
Αγαπητέ Επιβάτη,
Επικοινωνήσατε πρόσφατα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Aegean Airlines & Olympic Air.
Ελπίζουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης να κάλυψε τις ανάγκες σας.
Παρακαλούμε μοιραστείτε μαζί μας τις εντυπώσεις σας συμπληρώνοντας το παρακάτω σύντομο ερωτηματολόγιο.​
Φυσικά απάντησα στο ερωτηματολόγιο αλλά το αστείο του θέματος είναι ότι έχουν την εντύπωση ότι επιλύθηκε το θέμα για το οποίο έκανα παράπονο και μου ζητάνε να τους αξιολογήσω κιόλας.
Εντάξει, καλή-χρυσή η Α3 αλλά δε γίνεται έτσι δουλειά.
 
Top