Προσπαθώντας να ξοδέψω τα μίλια μου μπήκα στο site της Α3 και με τον λογαριασμό μου πάτησα "Εξαργύρωση μιλίων" και έβαλα προορισμό με συγκεκριμένες ημερομηνίες για 2 άτομα. Στο ημερολόγιο που βγήκε μου είχε αρκετές ημερομηνίες αλλά 9 φορές στις 10 που επέλεγα μου έλεγε στην επόμενη σελίδα ότι δεν υπάρχουν πτήσεις επιστροφής για τις συγκεκριμένες ημερομηνίες και να επιλέξω άλλες.
Μετά από επικοινωνία με την Α3 με ενημέρωσαν ότι αυτό γίνεται γιατί υπάρχουν θέσεις για 1 άτομο και όχι για 2. Από τη στιγμή όμως που επιλέγω από την αρχή 2 άτομα θα έπρεπε να μου βγάζει τις σχετικές διαθεσιμότητες για 2 και όχι να ψάχνω μισή ώρα με διάφορες ημερομηνίες, να μου βγάζει μη διαθεσιμότητα και άντε πάλι πίσω και φτου κι από την αρχή μέχρι να βρω αυτό που θέλω.
Μια διόρθωση στα συστήματά τους επιβάλλεται...