Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι από χθες

Είχε πεσει το site γενικά για ένα μισάωρο χθες και εκ τοτε το M&B είναι εκτός.
 
Από σήμερα το μεσημέρι είναι back on track.
 
Καλημέρα και σε αυτό το νήμα,

Προσπαθώντας να κανω μια κράτηση με εξαργύρωση μιλίων εχω την εξής απορία. Για αναχώρηση από CHQ ενώ σε κάποιους προορισμούς όπως DUS ή ARN μου βγάζει μήνυμα ότι θα εμφανιστούν μόνο πτήσεις που γίνονται με ΟΑ και Α3, για CHQ HEL πχ μου εμφανίζει μήνυμα ότι πρέπει να γίνουν ξεχωριστές κρατήσεις γιατί το δρομολόγιο γίνεται από ΟΑ και Star alliance εταιρίες, (Ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που έχει την απευθείας πτήση, όπως εχει για DUS και ARN.

Τηλεφώνησα με το κέντρο και με ενημέρωσαν ότι θα με καλέσουν δευτέρα να με ενημερώσουν. Τηλεφωνικά μου λενε ότι μπορεί να γινει κράτηση σε ένα εισητήριο, αλλά ηλεκτρονικά δε με αφήνει (αποτέλεσμα τη χρέωση του service fee). Προτιμώ να τα δώσω σε επιλογή upfront θεσης από ότι service fee γιατι κατι που θα έπρεπε να γίνεται ηλεκτρονικά :)

Έχει συναντήσει κανείς παρόμοια εμπειρία; Θεωρώ οτι αφού ειναι κατι που δεν μου επιτρέπει το συστημα να γινει online, θα επρεπε να γινει τηλεφωνικά χωρίς service free.
 
Χαίρετε κύριοι. Θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με τα μίλια. Πτήσεις: ATH-FRA-OSL με LH, κατηγορία ναύλου Κ, επίστροφή OSL-CPH-ATH, πρώτο σκέλος με SK, δεύτερο με Α3, κατηγορία ναύλου επίσης Κ. ΟΛΕΣ οι πτήσεις εμφανίζονται ακόμα και στα ανάλογα sites των άλλων δυο εταιρειών σαν Α31831, Α31414 κλπ. Το site της Α3 στις κρατησεις μου εμφανίζει κανονικά όλες τις πτήσεις σαν Α3 πτήσεις.
Δηλωμένο FFP: M&B. Όσον αφορά την επιστροφή, η SAS δίνει κανονικά μίλια στο Μ&Β σε ναύλο Κ. Και τώρα έρχεται η ερώτηση: ¨οσον αφορά την μετάβαση, με τις δύο πτήσεις της LH, η Α3 ξεκαθαρίζει πως δεν δίνει μίλια σε ναύλο Κ σε πτήσεις Ευρώπης της LH, αλλά, αλλάζει κάτι αν οι πτήσεις εμφανίζουν παντού τον κωδικό Α3;

(Άσχετο αλλά σκέφτηκα με την ευκαιρία να το γράψω και αυτό - η επιστροφή περιλαμβάνει δωρεάν αποσκευή, ενω στην μετάβαση όχι).
 
όχι, αυτό που μετράει στην *Α, είναι ο operating carrier (δηλαδή ποιος πετάει την πτήση) και όχι ο marketing carrier.
Είναι πολύ πιθανό να πάρεις 0 μίλια στο Μ+Β δηλαδή. Παρόλα αυτά, μπορείς να τα κάνεις retrospectively στο Μ&Μ π.χ. ώστε να μην πάνε χαμένα.

Επίσης, σε κάποιες εταιρείες (νομίζω όχι στην LH) είναι περίεργο (και ασαφές;) πως γίνεται το mapping των ναύλων. π.χ. στην TP ανάλογα με το αν κλείνεις light, classic, κτλ, αυτό γίνεται mapping διαφορετικά στην Α3 (έτσι δηλαδή και αυτό μου έχει τύχει είναι πως αν έχεις κλείσει Κ light γίνεται mapping σε Τ, αν έχεις κλείσει Κ classic γίνεται mapping σε Α κτλ).
 
Σας παρακολουθώ καιρό, αλλά πρώτο ποστ με την ευκαιρία ενός παρόμοιου μπάχαλου με το Miles &Bonus. Αντιμετωπίζω κι εγώ παρόμοια προβλήματα όταν επιχείρησα πρόσφατα να αλλάξω εισιτήριο εξαργύρωσης. Εγώ έβλεπα τέσσερα δρομολόγια με award διαθεσιμότητα στη νέα επιθυμητή ημερομηνία, το κέντρο καμία. Αφού το ακύρωσα και επιχείρησα να κλείσω νέο, εξαφανίστηκαν όλες οι διαθεσιμότητες. Σε νέο τηλεφώνημα εκείνοι τις έβλεπαν. Εχει γίνει μια κράτηση, αλλά εισιτήριο δεν εκδίδεται, οι μέρες και ώρες περνάνε -και οι τιμές σε περίπτωση που award δεν εκδοθεί ανεβάινουν στα ύψη με γεωμετρική πρόοδο- και αυτό που μου άφησε πικρή γεύση ήταν το σχόλιο 'αν βιάζεστε, να το κάνουμε τηλεφωνικώς με 20 ευρώ, αλλιώς να περιμένετε'. Αγνωστο για πόσο να περιμένω για ταξίδι που πρέπει να γίνει σε 4 μέρες.

Με λυπεί το ότι περιμένουν τον καταναλωτή να δεχτεί χρέωση για κάτι που ενώ γίνεται online η δυσλειτουργία του συστήματος τους το κάνει αδύνατο κι ακόμη περισσότερο με λυπεί η αντιμετώπιση, λέμε στον πελάτη ένα 'α, το σύστημα', λες και το σύστημα δεν είναι της εταιρείας.

Υ.Γ. Σε παρόμοια περίπτωση με τη British όταν το σύστημα τους είχε πρόβλημα, δεν χρέωσαν το service fee.

Angel Aviation":1gksppgw said:
Καλημέρα και σε αυτό το νήμα,

Προσπαθώντας να κανω μια κράτηση με εξαργύρωση μιλίων εχω την εξής απορία. Για αναχώρηση από CHQ ενώ σε κάποιους προορισμούς όπως DUS ή ARN μου βγάζει μήνυμα ότι θα εμφανιστούν μόνο πτήσεις που γίνονται με ΟΑ και Α3, για CHQ HEL πχ μου εμφανίζει μήνυμα ότι πρέπει να γίνουν ξεχωριστές κρατήσεις γιατί το δρομολόγιο γίνεται από ΟΑ και Star alliance εταιρίες, (Ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που έχει την απευθείας πτήση, όπως εχει για DUS και ARN.

Τηλεφώνησα με το κέντρο και με ενημέρωσαν ότι θα με καλέσουν δευτέρα να με ενημερώσουν. Τηλεφωνικά μου λενε ότι μπορεί να γινει κράτηση σε ένα εισητήριο, αλλά ηλεκτρονικά δε με αφήνει (αποτέλεσμα τη χρέωση του service fee). Προτιμώ να τα δώσω σε επιλογή upfront θεσης από ότι service fee γιατι κατι που θα έπρεπε να γίνεται ηλεκτρονικά :)

Έχει συναντήσει κανείς παρόμοια εμπειρία; Θεωρώ οτι αφού ειναι κατι που δεν μου επιτρέπει το συστημα να γινει online, θα επρεπε να γινει τηλεφωνικά χωρίς service free.
 
Σήμερα, και αφού χθες έστειλα και mail με το παραπάνω, μπήκα να δοκιμάσω ξανά την εξαργύρωση από CHQ-HEL και πλέον δουλεύει. Πιθανολογώ οτι ήταν bug ή απλά κάποια ρύθμιση που δεν ειχε περαστεί για αυτήν την γραμμή / combination. Η εξαργύρωση έγινε κανονικά, το service fee απεφευχθει, αλλά έτσι για το ευχαριστώ, έδωσα τον οβολό μου για upfront θεσεις, καθότι με παιδί στην αγκαλιά οι σειρά 3-4 βολεύει. Ξανατονίζω οτι δεν με βρίσκει εντελώς αντίθετο το upfront αλλά τα 16 είναι πολλά. Με λιγότερο ποσό νομίζω θα έκλειναν αρκετοί.

Μπορεί εδώ να λέμε για την Αιγαίου διάφορα, αλλά τουλάχιστον έχει ακόμα ενα call center που σε γενικές γραμμές είναι αποδοτικό και δουλεύει καλά και ευγενικά, με λογική εξαίρεση περιπτώσεις ακυρώσεων/απεργιών που ο φόρτος ειναι τεράστιος.
 
Γνωρίζει κάποιος με ποιές εταιρίες μπορώ να αγοράσω εισιτήρια από το site της Α3 με εξαργύρωση μιλίων χωρίς να πληρώσω επιπλέον τον επίναυλο καυσίμων;Βλέπω ότι η SAS δε χρεώνει επίναυλο στα award tickets, κάτι που κάνει τις τιμές της ιδιαίτερα προσιτές και δε χρεώνει και επασφάλιστρο.Ξέρει κανείς αν υπάρχει και κάποια άλλη;Γιατί εγω δεν έχω βρει δυστυχώς και με τις άλλες η εξαργύρωση σαφώς δε συμφέρει(πλην της Α3 βεβαίως).Συγνώμη προκαταβολικά αν έχει ήδη αναφερθεί κάτι,δεν το έχω δει εδώ.
 
Καλησπέρα,

Είμαι νέος στο forum και δεν ξέρω αν είμαι on topic.
Έχω miles&bonus blue.
Πρόσφατα είδα στο λογαριασμό μου ότι είμαι σε together account εν αγνοία μου (το call center της Aegean μου ανέφερε ότι έχω κάνει αποδοχή μέσω email. Αυτό δεν έχει συμβεί και δε μου προωθούν το email με το οποίο υποτίθεται ότι αποδέχτηκα).
Με ενημέρωσαν ότι δε μπορώ να βγω μόνος μου από το together (!) και επίσης δε μου έδωσαν ξεκάθαρη απάντηση όταν ρώτησα πως μπορώ να ακυρώσω την κάρτα μου... Με ενημέρωσαν ότι ο head είναι ο προιστάμενός μου (!). Μου ανέφεραν επίσης την πιθανότητα κάποιος να το έκανε χρησιμοποιώντας το email μου.
Θέλω να ακυρώσω την κάρτα μου ώστε να φύγω από το together χωρίς να επικοινωνήσψ με τον head.

Καμία σκέψη;




osc4r":zpyh10ke said:
mxnk":zpyh10ke said:
Μπορείς να εκδόσεις πρόσθετη κάρτα και να μεταφέρεις κάθε μήνα τους πόντους στη δική σου κάρτα και να γίνονται μίλια.

Το ίδιο μπορεις να κανεις και με τη χρεωστική

Αυτό με το together θέλει διευκρίνιση. Θα έχει ενδιαφέρον η απάντηση τους. (Λογικά θα το διατηρήσουν ή θα το ακυρώσουν και θα μεταφέρουν τα μίλια στον head του λογαριασμού όπως όταν ακυρώνεται)

Η προσφορά ισχύει μέχρι αρχές Οκτωβρίου

http://www.alphabonus.gr/default.asp?pid=79

Το σκέφτηκα κι εγώ όταν είδα την προσφορά και ρώτησα στον Κωτσόβολο, αλλά μου είπαν πως αυτό το κινητό όπως και όλα τα μοντέλα 128GB είναι σε έλλειψη και μάλλον θα έχουν στοκ παλι όταν πλέον θα έχει λήξει η προσφορά για τα μίλια.

Το λες και δούλεμα...
 
Καλά στα είπε η Α3. Ισχύει πως μόνο ο head του λογαριασμού μπορεί να σε βγάλει με το πάτημα ενός κουμπιού. Παρόλα αυτά, τα μίλια σου δε θα σου επιστραφούν ποτέ, ακόμα και αν κλείσει ο together λογαριασμός (στην περίπτωση αυτή τα μίλια περνιούνται όλα στον head).

Ωραίο company culture έχετε by the way :?
 
Top