Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απογοήτευση, προσπάθησα κι εγώ αναβάθμιση για ένα σκέλος ταξιδιού ΙΟΑ-LHR (το ATH-LHR) όπως παλιότερα και μου ανάφεραν ότι πλέον πρέπει να γίνεται και στα δύο σκέλη. Οπότε προσωπικά ξεκινώντας σχεδόν όλα τα ταξίδια από IOA, τιμωρούμαι με μη χρήση των κουπονιών.
 
Το ίδιο έχει αναφερθεί και στο flyertalk. Και έστω ότι εκεί που υπάρχει business να δικαιολογείται, αλλά εκεί που δεν έχει τι;
Στείλτε κανένα παράπονο η παίρνετε τηλέφωνο συνέχεια.

P.s. Κάποτε με ένα κουπόνι αναβαθμίζαμε από P και τα δυο σκέλη domestic+international. Εκεί μας φτάσανε.
 
Σημερινό μήνυμα στα μέλη miles n bonus:


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το Aegean Lounge του Διεθνούς αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης, θα παραμείνει κλειστό λόγω ανακαίνισης.

Για τα ταξίδια που θα πραγματοποιήσετε κατά το διάστημα των εργασιών ανακαίνισης, σας προσφέρουμε ένα voucher φαγητού/ποτού πριν από κάθε πτήση. Μπορείτε να το προμηθευτείτε από τα check-in counters της Aegean και ισχύει για το cafe KLEA.

Σύντομα ένας πλήρως ανακαινισμένος χώρος θα είναι και πάλι στη διάθεσή σας!
 
Καλησπέρα,

Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum αν και το παρακολουθώ εδώ και αρκέτο καιρό. Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια σ' όλους για την αξιόλογη συνεισφορά που οδηγεί σε εποικοδομιτικές συζητησεις.

Έχω κάποιες απορίες σχετικά με το πρόγραμμα miles & bonus για τις οποίες θα παρακαλούσα για την πολυτιμη βοηθειά σας. Πιο συγκεκριμένα:

1) Σ' όλες τις πτήσεις ενός συγκεκριμένου προορισμού (π.χ. ATH-MXP) διατίθονται αρχικά (όταν "ανοίγει" το season δλδ) ο ίδιος αριθμός θέσεων που μπορεί κάποιος να κάνει κράτηση μέσω του προγράμματος μιλίων ? Στο MXP-ATH από Δεκέμβριο που είδα μέχρι τέλος (24/3), σε καθημερινη βάση, δίνει θέσεις με μίλια με την πρωινη, ακόμα και τρείς με business, ενώ στην απογευματινή 1 άντε 2 και κυρίως light/flex. Άραγε είχανε ορίσει απο την αρχή οτι στην απογευματινή θα διατίθεται μικρότερος αριθμός θέσεων με χρήση μιλίων απο ότι στην πρωινή ? Δεν μπορώ να πιστέψω πώς έχουν γίνει ήδη τόσες κρατήσεις με μίλια στην απογευματινή ! Επαναλαμβάνω πως το κοίταξα μέρα με την μέρα.

2) Εαν υποθέσουμε πως δίνεται ο ίδιος αριθμός θέσεων με μίλια και στις 2 καθημερινές πτήσεις, καταλαβαίνω πως είναι ζητημα και μονο να προλάβει κάποιος μόλις ανοίξει το καινουργιο season να κάνει τις κρατήσεις του. First come, first served δλδ. Ένα λόγος που το ρωτάω είναι διότι έχω κάνει κράτηση στο ATH-MXP με εξαργύρωση προς το τέλος Μαρτίου αλλά το season για μετά τις 24/3 δεν έχει ανοίξει ακόμα (Οκτώβριο να το περιμένω ?).

3) Αλλο παράδειγμα. Στην ATH-BCN δίνει εύκολα (μελλοντικά) τρείς θέσεις με εξαργύρωση. Ποτέ όμως δεν έχω δεί να δίνει και τις τρείς με business. Δίνει τις δυο και η τρίτη πρεπει να είναι light/flex. Εδώ δλδ έχει ορίστει πως δεν θα δίνονται πάνω απο δύο θέσεις στην business ?

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Είμαι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
 
Νομίζω ότι δεν υπάρχει λογική ή συγκεκριμένος αριθμός θέσεων award σε κάθε πτήση. Σε κάποιες ημερομηνίες και δρομολόγια μπορεί να μην δίνει καθόλου, σε άλλα έχω δει μέχρι και 4 (ακόμα και στην business). Ούτε τα δίνει πάντα από την αρχή, αλλά μπορεί κάποια στιγμή αργότερα.

Εάν π.χ. για BCN βλέπεις 2 θέσεις business class, τις κλείνεις, μπορεί αργότερα να δώσει ξανά άλλες (μπορεί βέβαια κί όχι, ανάλογα με τη ζήτηση, αναμενόμενη πληρώτητα κλπ.).
 
Αγαπητή Ulrike,

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου στο μήνυμα μου. Θα συμφωνήσω 100% με την άποψη σου για την "συμπεριφορά" της διαθεσιμότητας του award προγράμματος σε μια πτήση.

Το συμπέρασμα που βγάζω για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι πως δεν αρκεί να είσαι γρήγορος (advance booking) αλλα και τυχερός !!

Καλημέρα σε σένα και σ' ολους στο forum αυτό και καλή εβδομάδα !
 
Καλημέρα. Σήμερα μπήκα να τσεκάρω το στάτους των μιλίων μου αφού πέρασε ένας χρόνος που είμαι silver.

1. Με την ανανέωση ανανεώθηκαν και τα κουπόνια. Κρίμα που χρησιμοποίησα μόνο 1 μια φορά. Δλδ με 8000 μίλια που θέλει για το upgrade κερδίζεις 4 lounge αλλά και 2 business upgrade.

2. Το σύστημα των μιλίων πάει αναλογικά. Δηλαδή έγινα πχ 15/8/2016 σίλβερ με την Χ πτήση. μέχρι 15/8/2017 έπρεπε να μαζέψω τα Y μίλια για να γίνω gold. Αφού πέρασε η ημερομηνία και επειδή έκανα κιάλλες πτήσεις πχ Σεπτέμβριο, σου λέει τώρα, ότι για να γίνεις gold πρέπει να μαζέψεις Ζ μίλια μέχρι την ένα χρόνο μετά την πτήση εκείνη του Σεπτεμβρίου. :great:
 
Καλημέρα,

Μια απορία. Θέλω να κλείσω ένα εισιτήριο με lufthansa για jfk. Προσπαθώ να καταλάβω πόσα μίλια αναβάθμισης θα πάρω. Στο ATH - FRA έβγαλα άκρη.

Στο FRA - JFK, για την κατηγορία ναύλου Ε πχ η aegean λέει ποσοστό συγκέντρωσης 150%. 150% ποιανού; Με τι το πολλαπλασιάζω;

Ευχαριστώ
 
150% της απόστασης η οποία είναι 3.851 μίλια.
 
Ευχαριστώ mxnk.

Το 3.851 που το βρήκες; Το λέει στο site της lufthansa;

(ρωτάω για να μην σας πρήζω..)
 
Top