Mηχανικός αεροσκαφών

Με απόφαση του Διοικητή της ΥΠΑ, στις 8/4/2015 Αρ. Πρωτ. ΥΠΑ/ΔΖ/Α9724/2843
Η ΥΠΑ δεν αποδέχεται πιστοποιητικά αναγνώρισης (Certificates of Recognition) τα οποία έχουν εκδοθεί από τον Οργανισμό Κατάρτησης στην Συντήρηση <ΗΑΤΑ> (ΕL. 147.0007) Part 66 του κανονισμού 1321/2014 δεν γίνονται αποδεκτά και θα πρέπει να αντικατασταθούν από άλλο Οργανισμό. :oops:
 
Σωστά εκδόθηκε η συγκεκριμένη Απόφαση. Το λάθος όμως και η μεγάλη καθυστέρηση βαραίνει πάλι τον Διοικητή, έπρεπε να την είχε εκδώσει πριν από 3 χρόνια τουλάχιστον διότι όλοι εκεί όχι μόνο πουλούσαν μπανάνες αλλά τρώγανε και αυτές που περισσεύανε.
 
Αυτά που γράφει το website της ΥΠΑ http://www.ypa.gr/press-releases/pistopoihtika-anagnwrishs
με αυτά που γράφει η απόφαση http://www.ypa.gr/userfiles/fa3cb89c-ac1a-4d4b-99ab-a34f011804e1/HCAA Decision_HATA-April 2015.pdf δεν συμβαδίζουν...

Εξαίρεση μπορεί να δοθεί εάν κάτοχος Πιστοποιητικού Αναγνώρισης, το οποίο έχει εκδοθεί από τον φορέα HATA, υποβάλει στην ΥΠΑ αποδεικτικά στοιχεία, ότι το συγκεκριμένο πιστοποιητικό εκδόθηκε μετά από ολοκληρωμένη εκπαίδευση (όχι tutorial) στο σχετικό γνωστικό αντικείμενο.
Νομίζω πως η αφαίρεση της άδειας λειτουργείας έγινε κατόπιν καταγγελίας της CAA για παρατυπίες στις εξετάσεις. Τι διαφορά έχει λοιπόν αν έδωσες εξετάσεις έχοντας κάνει tutorial ή έχοντας διαβάσει μόνος ή έχοντας κάνει ολοκληρωμένη εκπαίδευση;

Η διαφορά είναι πως αυτοί που έκαναν ολοκληρωμένη εκπαίδευση πλήρωσαν χιλιάδες ευρώ και προφανώς θα ζητήσουν ανάλογες αποζημιώσεις...
Τώρα ή μπλοκάρεις τα πάντα ή τίποτε...
 
Γειά χαρά,έχει κάποιος άποψη/γνώμη για το ιεκ ωμέγα?ευχαριστώ
 
Αν συνεχίζει την παλιά παράδοση πολύ καλό. Πέρασαν πολλά χρόνια βέβαια απο τότε που αποφοίτησα.
 
'Εχω ακούσει ότι η ΥΠΑ έχει αναστείλει την έγκριση Part-147 της Ωμέγα. Όποιος ενδιαφέρετε για σπουδές εκεί ας ρωτήσει στην ΥΠΑ πρώτα τι ισχύει με τη σχολή.
 
Καλησπέρα έχω κάποιες απορίες και θέλω κάποιες απαντήσεις. Είμαι απόφοιτος μέσης τεχνικής σχολής Ωμέγα μηχνοσυνθετών αεροσκαφών απ το 1988. Έχω προϋπηρεσία 7 ετών σε Π.Α και Δ.Α της Κυπριακής εθνοφρουράς η εξειδίκευση μου στην Π.Α. είναι Επιθεωρητής α/φων F4E Phantom επίπεδου 2 πρώτου και δευτέρου βαθμού συντήρησης, Τα αγγλικά μου τα αναβάθμισα πρόσφατα σε επίπεδο Β2
α. Το δίπλωμα μου σαν μηχανικός ανήκει στης κατηγορίες part-66 ή part-147 αν δεν ανήκει τη χρειάζεται για να γίνει?
β.Με την προϋπηρεσία που έχω αξίζω να εργαστώ σε ιδιωτική αεροπορική εταιρεία?

Ευχαριστώ
εκ των πρότερων.
spooky
 
Καλημέρα Spooky!

Από ότι γράφεις, δεν είσαι μόνιμος της ΠΑ αλλά προφανώς είτε ήσουν ΕΜΘ είτε πολιτικό προσωπικό, σωστά;
Υπάρχουν συνάδελφοι προερχόμενοι από ΠΑ που εργάζονται σε αεροπορικές εταιρίες, αλλά η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.
Ένας πχ μπορεί να πήγε ήδη με πτυχίο Part-66, ένας άλλος μπορεί να πήγε με Part-66 + type rating στον τύπο που χρησιμοποιεί η εταιρία κ.ο.κ.
Καταλαβαίνεις λοιπόν πως οι απολαβές αλλάζουν από περίπτωση σε περίπτωση και έτσι δεν μπορεί να σου απαντήσει κάποιος αν αξίζει ή όχι.
Αυτό επίσης έχει να κάνει με το τι απολαβές έχεις από το όποιο επάγγελμα ασκείς τώρα που ρωτάς.

Όσον αφορά το πτυχίο σου, σίγουρα δεν είναι Part-66. Θα χρειαστεί να ρωτήσεις το αντίστοιχο τμήμα της ΥΠΑ για τις όποιες ενέργειες πρέπει να κάνεις. Αν γνωρίζεις ήδη, θα πρέπει να δώσεις μαθήματα στην ΥΠΑ ή σε άλλη σχολή Part-147 με το ανάλογο κόστος και να αποκτήσεις την αντίστοιχη εμπειρία σε πολιτικά αεροσκάφη (το πόσο χρόνο χρειάζεσαι είναι και πάλι απόφαση της ΥΠΑ).
 
Καλημέρα B737Mech δεν ήμουν ΕΜΘ ούτε ιδιώτης αλλά εξ ανακατάταξης με το παλιό σύστημα έκανα το λάθος να φύγω και το πλήρωσα ακριβά. Ήθελα να δουλέψω πάντα σε ιδιωτική αεροπορική εταιρεία κάπως έτσι άφησα τη ΠΑ παίρνοντας αέρα τα μυαλά μου άπω την τότε CEEA έφυγα κι όταν έκλεισε κατάλαβα το λάθος που έκανα. Μην έχοντας άλλη λύση δούλευα σ οποιαδήποτε δουλειά για να ζήσω ποτέ όμως δεν παράτησα το διάβασμα και την αναβάθμιση των γνώσεων μου. ΑΑΑΑ και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί μηχανική που να έγιναν τόσο γρήγορα επιθεωρητές χωρίς να τ αξίζουν.....
Επίσης για να πάρεις ένα πτυχίο part-147 ή part-66 νομίζω αν δεν κάνω λάθος και διορθώστε με σ αυτό ότι θα πρέπει να δουλεύεις τον τελευταίο χρόνο σε αεροπορική εταιρεία κι αυτό νομίζω είναι το πρόβλημα μου, χωρίς αυτό να μην σημαίνει ότι δεν μπορώ ή δεν θέλω να εργαστώ και στα χαμηλότερα κλιμάκια. Κάνω υπομονή βιογραφικά σε όλες της αεροπορικές εταιρείες και περιμένω, επίσης δεν τα παρατάω.....

Σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
 
Top