mia megaliteri EE = avksisi tou schedule ?

• Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Apo simera eimaste oloi mia xora, opote kathe etairia me edra Xora tis EE dikaioute na ektelesei opoiodipote endikoinotiko dromologio!! Ex ou kai olous autes oi low cost etairies pou xepidan

yparxei dromologio mesa stin ellada apo alli etairia ektos tis dikes mas? :?:

@Aegean boy,

kapoute eixa akousi kati gia tin KLM nomiso, pou ena schedule pros LGAV pige meson SKG, ala oute kan thimame, an to diabasa i aplos to onireftika :thx:

kai ego kati tetio thimame: san na eiha akousi oti i AF i i BA eithele na stelnei ta aeroplana tis CDG/LHR-ATH-SKG-ATH-CDG/LHR

(kata ta alla ehoume tin VIKING/HOLA/air Pulmantur ktl. ) :lol:

i Transavia pou petouse Amsterdam-Alex/poli-Samo eperne epibates stin Alex-poli gia Samo ??

H AF paliai eixe ptisi ATH-SKG-CDG, tora den petaei SKG katholou. Oso gia KLM kai BA pote den tha ekanan tetoio dromologio, autoi petane mono ATH-LHR/AMS kai h KLM SKG-AMS. h SKG einai sti skepsi tis BA kai isos kapoia GB Airways h British Mediterranean pou petane franchising gia tin BA na ksekinisoun dromologia apo/pros SKG sintoma!

ENDIAFERON AMA GINEI... THA PARAMINOUN TA E-TICKET STA EPIPEDA 27EURO SKG-ATH:!: :!: ISOS GIAUTO PIRAN PARATASI KAI GIA MAIO :?:

Ναι η transavia εκτελούσε μέχρι πέρυσι το ΗER-RHO

Ουσιαστικά ήταν AMS-HER-RHO-AMS και ήταν η πρώτη ξένη εταιρία που αξιοποίησε το άνοιγμα της ελληνικής αγοράς

source:Flight international :lol:

Genika pistevo oti tha yparksi mia afksisi stis syxnotites, oxi amesa alla stadiaka ke omala.

To A318 tha itan fovero event gia to SKG. Taso, mono gia show-off tha bei afto to aeroskafos sto route afou outos i allos den gemizei.

AMHN CAPTAIN CHRIS ...KAI EIDIKA GIA BA .

I Transavia nomizo oti petouse AMS- Samo- Axd- Ams...perisi petaksan 2 filoi mou gia AMS apo AXD me 120 euros....oso gia tin Tarom, milousa perisi to kalokairi me mia praktora stin SKG kai mou eipe oti pigainei arketa kala to dromologio kai oti genika o kosmos tin empisteuetai giati petaei hronia apo SKG....den ksero kata poso alitheuei....kai i OA den eihe dromologio gia Bucharest mehri prin 2-3 hronia peripou?

OA277