Ξεκινώντας προφανώς από την απαίτηση μια εταιρία να μην είναι blacklisted
προχωράμε σε:
1. τιμή σε συνδυασμό με άνεση (δηλαδή κάτι σαν price/performance) διότι προτιμώ να πετάω σε λίγο πιο ευρύχωρα καθίσματα και με φαγητό και κρασί παρά στριμωγμένος - δεδομένου φυσικά ότι η διαφορά στην τιμή είναι λογική (πχ. 80-100€ Easy με 120-130€ Aegean). Α, μέσα στο "άνεση" βάλτε και το "με όσο λιγότερες ανταποκρίσεις γίνεται, ιδανικά απευθείας" καθώς και το μικρό χρόνο ανταποκρίσεων αν δε μπορέσω να τις αποφύγω.
2. ώρες αναχώρησης/άφιξης (ειδικά αν πηγαίνω κάπου για 3-4 μέρες το μετράω πολύ αν μια εταιρία έχει πτήση προς τα εκεί και πρωί και βράδυ, ώστε να φτάσω πρωί και να φύγω βράδυ ώστε να εκμεταλλευτώ τις μέρες μου όσο περισσότερο μπορώ!
).
3. frequent flyer program.
4. τύπος αεροσκάφους, αλλά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Γενικώς προτιμώ τα 320 από τα 737 γιατί μου δίνουν την αίσθηση πιο ευρύχωρης καμπίνας (αν και η πραγματική διαφορά είναι μικρή παρ'όλα αυτά στο μάτι χτυπάει αμέσως) και πέραν αυτού θα προτιμήσω να πετάξω (όποτε μπορέσω) με 747, 380, 777, 340 κλπ, πρωτίστως βέβαια με αυτά που ετοιμάζονται να μας εγκαταλείψουν.
5. Αν μια εταιρία ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βάλει πρίζες για laptop στην economy για μένα θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ συν. Δε με ενδιαφέρει να έχω 400 ταινίες να διαλέξω, ούτε 70 μουσικά stream. Μια καταραμένη ΠΡΙΖΑ μπορώ να έχω για να δω ό,τι θέλω στο laptop μου;
6. Φαγητό.
Αυτά για γνωστούς προορισμούς δηλαδή μέσα στην ευρώπη καθώς και ευρώπη προς αμερική, ασία, ωκεανία κλπ. Τώρα αν είναι να κάνω εσωτερική πτήση σε καμιά Βραζιλία ή καμιά Ινδία απλώς θα επιλέξω τον εθνικό αερομεταφορέα για λόγουσ ασφαλείας και μόνο.