Me pio a/c tha petaksoume?

  • Thread starter Thread starter Johan V
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και κάποιες φορές αν ένα α/φος υφίσταται τεχνικό περιορισμό (restriction) για συγκεκριμένο προορισμό δεν το δρομολογούν πρός το προορισμό αυτό!
 
alex96":2scjfajg said:
Και κάποιες φορές αν ένα α/φος υφίσταται τεχνικό περιορισμό (restriction) για συγκεκριμένο προορισμό δεν το δρομολογούν πρός το προορισμό αυτό!


...ENNOEITAI!
 
Υπήρχε ήδη παρόμοιο θέμα, οπότε τα τελευταία posts μεταφέρθηκαν εδώ.
 
Efharisto se olous pou mou apantisane mexri tora...

Na'ste kala, kalo pasxa...

Ean exei kapios akoma kati na pei, na mas to pei, okay?


:wink:
 
Έχω μια απορία.

Τα πληρώματα ακολουθούν αεροσκάφος ή προορισμό? ή ότι κάτσει? Δηλαδή έχουμε στάνταρ το ίδιο πλήρωμα για κάθε αεροσκάφος ή το ίδιο πλήρωμα σε κάθε προορισμό? η και αυτό κανονίζεται τελευταία στιγμή?
 
Τα πληρώματα προγραμματίζονται από τη διεύθυνση προγραμματισμού πληρωμάτων της εταιρίας. Τα δρομολόγια της εταιρίας είναι σχεδόν προκαθορισμένα. Η επιλογή του α/φους συνήθως γίνεται από το control center της εταιρίας σε συνεργασία με την τεχνική βάση. Όπως καταλαβαίνεις τα πληρώματα είναι mixed και ασφαλώς πετάνε σε όλους τους προορισμούς που πετάει η εταιρία αρκεί να είναι στον τύπο που έχουν εκπαιδευτεί. πχ. τα πληρώματα του Β737 δεν πετάνε πτήσεις για Νέα Υόρκη έστω κι αν η εταιρία έχει δρομολόγια για αυτόν τον προορισμό.

Αν δεν κάνω λάθος σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία τα flight crews πετάνε μέχρι 2 το πολύ τύπους α/φων ενώ τα cabin crews έχουν το δικαίωμα να πετάνε αρκετούς τύπους (δεν θυμάμαι τον ακριβή αριθμό).

Avidriver 8)
 
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Έχω μια ακόμα απορια

Ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης πάνε πακέτο?
 
Αν μιλάμε για αερογραμμές σίγουρα ΟΧΙ. Μπορεί να τύχει σε μικρομεσαίου μεγέθους εταιρίες να συναντηθεί το ίδιο πλήρωμα μια-δυο φορές το χρόνο. Σε μεγαλύτερες μπορεί και ποτέ όσο κι αν ακούγεται περίεργο.

Το θετικότερο όλων είναι ότι με αυτόν τον τρόπο το πλήρωμα δεν "παραγνωρίζεται" και έτσι παραμένει στις επιχειρησιακές διαδικασίες που έχει ορίσει η εκάστοτε εταιρία. Αυτό βέβαια είναι ένα άλλο θέμα που χωράει κουβέντα αλλά είναι off-topic.

Avidriver
 
οι χειριστες μπορουν να πετανε μονο ενα τυπο αεροσκαφους(οχι 737 και 340 πχ.,αλλα 737-300/400/500θεωρειται ιδιοσ τυπος).Ενω τα πληρωματα καμπινας μπορουν να πετουν μεχρι 3 τυπους αεροσκαφων.
 
MIKEAIR":28m669jo said:
οι χειριστες μπορουν να πετανε μονο ενα τυπο αεροσκαφους(οχι 737 και 340 πχ.,αλλα 737-300/400/500θεωρειται ιδιοσ τυπος.

Διαφωνώ μαζί σου αγαπητέ Mikeair ως προς τους χειριστές που μπορούν επαναλαμβάνω μέχρι 2 τύπους. Είμαι ΣΑΦΕΙΣ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε VARIANTS B733 B734 etc etc. αλλά σε types.

Όμως μέρα που είναι (Μ. Σάββατο) χατήρια δε χαλάω.:wink:
 
Top