flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.518
- Likes
- 1.101
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Συμφωνώ απόλυτα με τον ΑΝΖ ότι ο στόχος της Airbus είναι να μπλέξει στα χωράφια της Boeing. Βέβαια ο αριθμός των αεροσκαφών της ήρθε ακόμα καλύτερα μιας και 260 μονάδες δεν έχεις κάθε μέρα (και ας μην ξεχνάμε τα options). O ίδιος στόχος υπάρχει και στους παραδοσιακούς πελάτες της Boeing Ιαπωνέζους.
Είχα γράψει καμιά δεκαριά μέρες πριν ότι η αγορά στις ΗΠΑ έχει μεγάλη δυναμική (μιας που συχνά κοιτάμε μόνο την Κίνα ή την ΝΑ Ασία) και οι εταιρείες εκεί (με στόλο 600 α/φη, όχι 20) έχουν σχετικά παλαιά αεροπλάνα.Δείτε εδώ τον στόλο του μελλοντικού φιλέτου Delta :
http://www.delta.com/about_delta/corpor ... aft_fleet/
Τώρα με το Β737RE θα έλεγα υπάρχουν κάποια ερωτηματικά για το πόσο πραγματικά θα κάνει ουσιώδη διαφορά. Ακόμα και το ΝΕΟ με τους (υποθετικά) μεγαλύτερης διαμέτρου κινητήρες σε σχέση με το 737RE, το -15% μένει να το αποδείξει και στην πράξη. Επίσης στο τέλος ίσως χρειαστούν να κάνουν τόσες αλλαγές που στο τέλος να έχουμε κάτι σαν νέο αεροσκάφος...
Είχα γράψει καμιά δεκαριά μέρες πριν ότι η αγορά στις ΗΠΑ έχει μεγάλη δυναμική (μιας που συχνά κοιτάμε μόνο την Κίνα ή την ΝΑ Ασία) και οι εταιρείες εκεί (με στόλο 600 α/φη, όχι 20) έχουν σχετικά παλαιά αεροπλάνα.Δείτε εδώ τον στόλο του μελλοντικού φιλέτου Delta :
http://www.delta.com/about_delta/corpor ... aft_fleet/
Τώρα με το Β737RE θα έλεγα υπάρχουν κάποια ερωτηματικά για το πόσο πραγματικά θα κάνει ουσιώδη διαφορά. Ακόμα και το ΝΕΟ με τους (υποθετικά) μεγαλύτερης διαμέτρου κινητήρες σε σχέση με το 737RE, το -15% μένει να το αποδείξει και στην πράξη. Επίσης στο τέλος ίσως χρειαστούν να κάνουν τόσες αλλαγές που στο τέλος να έχουμε κάτι σαν νέο αεροσκάφος...