Μαζικές παραγγελίες απ' τις US legacies προσεχώς!!!

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συμφωνώ απόλυτα με τον ΑΝΖ ότι ο στόχος της Airbus είναι να μπλέξει στα χωράφια της Boeing. Βέβαια ο αριθμός των αεροσκαφών της ήρθε ακόμα καλύτερα μιας και 260 μονάδες δεν έχεις κάθε μέρα (και ας μην ξεχνάμε τα options). O ίδιος στόχος υπάρχει και στους παραδοσιακούς πελάτες της Boeing Ιαπωνέζους.

Είχα γράψει καμιά δεκαριά μέρες πριν ότι η αγορά στις ΗΠΑ έχει μεγάλη δυναμική (μιας που συχνά κοιτάμε μόνο την Κίνα ή την ΝΑ Ασία) και οι εταιρείες εκεί (με στόλο 600 α/φη, όχι 20) έχουν σχετικά παλαιά αεροπλάνα.Δείτε εδώ τον στόλο του μελλοντικού φιλέτου Delta :
http://www.delta.com/about_delta/corpor ... aft_fleet/

Τώρα με το Β737RE θα έλεγα υπάρχουν κάποια ερωτηματικά για το πόσο πραγματικά θα κάνει ουσιώδη διαφορά. Ακόμα και το ΝΕΟ με τους (υποθετικά) μεγαλύτερης διαμέτρου κινητήρες σε σχέση με το 737RE, το -15% μένει να το αποδείξει και στην πράξη. Επίσης στο τέλος ίσως χρειαστούν να κάνουν τόσες αλλαγές που στο τέλος να έχουμε κάτι σαν νέο αεροσκάφος...
 
Εγώ πάντως,σύντροφοι,βλέπω στο πινακάκι ότι η AA έχει ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ (διότι εκεί είναι το ζουμί,τα options μπορεί να μήν "μεταλλαχθούν" ποτέ σε παραγγελίες) 100 737 NEO και 130 Airbus NEO-ακριβώς όπως και στα current engine τών δύο κατασκευαστών.Συνεπώς πρός το παρόν δείχνει ότι την ψιλο-έριξε την Boeing.

Επίσης,κοιτάζοντας και το First Delivery,διαπιστώνω ότι γιά μέν τα current-engined,θα ξεκινήση να παίρνη κι'από τους δύο το 2013 ενώ γιά τα μέν NEO τής Boeing έχει μιά ένδειξη "TBD" (που δέν ξέρω τί σημαίνει,πάντως σίγουρα όχι "To Be Delivered".Ισως "To Be Discussed",δηλαδή "ακόμα δέν ξέρουμε"),ενώ γιά τα NEO τής Airbus υπάρχει συγκεκριμένο deadline-θ'αρχίση να παίρνη από το 2017.Αυτό σημαίνει πως η Airbus πρέπει να κόψη τον λαιμό της να έχη έτοιμο γιά production το αεροπλάνο περί τά τέλη τού 2016-άν αργήση έστω και λίγο θα έχη προβλήματα.Οπότε ναί μέν η American έδειξε "εύνοια" πρός την Airbus,αλλά τής έβαλε και το μαχαίρι στο λαιμό ώς πρός το θέμα τής παράδοσης...

ΥΓ.Τα εντός εισαγωγικών συμβόλαια δέν είναι ουσιαστικά συμβόλαια και συνεπώς δέν δεσμεύουν κανέναν.Το ότι η American ψώνιζε μόνο από την Boeing μέχρι τώρα,δέν την υποχρέωνε να συνεχίση να το κάνη στον αιώνα τον άπαντα.Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο....
 
Αγαπητέ μου Hastaroth, ακριβώς αυτό ήθελα να τονίσω, αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες. Άλλωστε το είπα :

AirNewZealand":1mk648f1 said:
..."συμβόλαιο" (προσοχή στα εισαγωγικά)...

Επίσης,

Hastaroth":1mk648f1 said:
...Αυτό σημαίνει πως η Airbus πρέπει να κόψη τον λαιμό της να έχη έτοιμο γιά production το αεροπλάνο περί τά τέλη τού 2016-άν αργήση έστω και λίγο θα έχη προβλήματα.Οπότε ναί μέν η American έδειξε "εύνοια" πρός την Airbus,αλλά τής έβαλε και το μαχαίρι στο λαιμό ώς πρός το θέμα τής παράδοσης...

Φαντάζομαι η Airbus θα έχει τα ίδια προβλήματα με την Boeing, η οποία έχει καθυστερήσει κάτι χρονάκια το 787. Αν μιλάμε για τέτοιο μαχαίρι, ε, δε θα την νοιάξει αν ξεφύγει λιγάκι από το πρόγραμμα. :roll:
Ό,τι και να γίνει, αυτό που θέλει η American την αναγκάζει να στραφεί και στους δύο. Και το έκανε πολύ έξυπνα και βγαίνει κερδισμένη, ειδικά όσον αφορά στον τομέα της χρηματοδότησης, διότι μόνη της δεν θα μπορούσε ποτέ να εξασφαλίσει τόσα χρήματα. Πρόκειται για μια εταιρεία που "βαθμολογείται" από B+ έως CCC. Χωρίς να είμαι γνώστης, μάλλον δεν εκφράζουν καλή πιστοληπτική ικανότητα. Οπότε 12 μήνες πάνω ή κάτω, δε θα την πολυνοιάξουν.
 
Ούτε εγώ είμαι ιδιαιτέρως γνώστης τών χρηματοοικονομικών,άν όμως θυμηθούμε ότι περίπου τέτοιες βαθμολογίες λαμβάνει και η ταλαίπωρος Ελλαδίτσα,μάλλον κακός βαθμός είναι.

Ωστόσο,άλλο το 787-που είναι ένα τελείως νέο αεροπλάνο με νέες τεχνολογίες,υλικά κλπ-και άλλο ένα re-engined μοντέλο ήδη υπάρχοντος τύπου.Επίσης η Airbus (δηλαδή η EADS) δέν φημίζεται γιά το να σκορπάη υπεργολαβίες παραγωγής δεξιά κι'αριστερά,όπως έκανε η Boeing που ενέπλεξε όλη την ανθρωπότητα στο project τού 787,οπότε αυτό συνέβαλε στο να την πατήση.Οπότε το να βγούν οι Γάλλοι και να πούν στην AA ότι "ξέρετε,αυτό το 2017 που είχαμε πεί γιά πρώτη παράδοση,δέν το κάνουμε 2027 γιά να'μαστε μέσα;" είναι κάπως σοβαρό θεματάκι.Τώρα άν είναι μόνο ένας χρόνος,φαντάζομαι θα τα βρούνε μεταξύ τους.

Ενα άλλο θέμα που με προβληματίζει (γι'αυτό και θα πάω να πιώ μιά μπυρίτσα εντός ολίγου) είναι τί άποψη έχει ο πρόεδρος Μπάμιας επί τού θέματος.Σίγουρα θα προτιμούσε να μήν "φύγουν" τόσα λεφτά εκτός ΗΠΑ-μιλάμε γιά κάτι δις δολλάρια που θα γίνουν δίς ευρώ και θα καταλήξουν στην τσέπη τού μπαρμπα Νικολά αντί να μείνουν στους Αμερικάνους.Σύν το ότι άν αυτά τα 130 αεροπλάνα ήταν κι'αυτά Boeing αντί γιά Airbus,θα υπήρχαν ενδεχομένως και περισσότερες θέσεις εργασίας εντός ΗΠΑ.

Θα επανέλθω όμως στην συζήτηση αύριο.
 
Ό,τι και να λέει ή να θέλει ο Ομπάμα, η Γερουσία, η Βουλή των Αντιπροσώπων και οι λοιποί συγγενείς, η νύφη-American κοιτάει το συμφέρον της. Σαφώς και θα έμεναν περισσότερες δουλειές και λεφτά στο Αμέρικα αν έπαιρνε μόνο Boeing, αλλά ακόμα και όσον αφορά τα Airbus, δεν είναι ευκαταφρόνητα τα ποσά που θα επιστρέψουν στην Αμερική. Μόνο τους κινητήρες να βάλεις, ο ένας είναι 100% αμερικάνικος και ο άλλος 50%.
Η συμφωνία είναι win-win και για τις δύο πλευρές. Αφ' ενός η American ανανεώνει τον στόλο σε σχετικά καλή τιμή, αφ' ετέρου η Airbus εισέρχεται στην αυλή της Boeing και την αναγκάζει να στρέψει (προς το παρόν) τα κεφάλαιά της και την προσοχή της προς το re-engine και όχι προς ένα ολοκαίνουριο αεροσκάφος.
 
H οποία re-engine έκδοση θα πάρει designation -7, -8 και -9, στο στύλ του 787 και όχι ΝΕΟ, REO κτλ. κτλ.

Πλέον, απ' την DL μας (τους) λειπουν 100 ακόμη α/φη, μικρότερα του 739...
 
OA701":3n6mjtl4 said:
Πλέον, απ' την DL μας (τους) λειπουν 100 ακόμη α/φη, μικρότερα του 739...
Στο airlineberg ασχολούνται με τα "χαμένα α/φη" καθώς εκκρεμεί η παραγγελία της Delta για 100 μικρότερα narrow body όπου φαίνεται να παλεύουν Βombardier και Embraer. Πάντως, στην DL δεν δείχνουν να βιάζονται μιάς και ήταν πρώτη προτεραιότητα η παραγγελία των Β739.
:arrow: http://www.airlineberg.com/index.ph...ltas-boeing-order-doesnt-rule-out-bombardier/

Για την επιλογή του 737-900ER και όχι κάποιου απ' τα re-engined α/φη μας προσφέρει τη δική του ενδιαφέρουσα οπτική ο cranky
:arrow: http://crankyflier.com/2011/08/29/why-deltas-737-order-reminds-me-of-baseball/
 
24 Β757 θα αποσύρει σε βάθος χρόνου η USAir και εξετάζει ως αντικαταστάτη το Α321neo. Ωστόσο, οι της αεροπορικής δουλεύουν με την Airbus μήπως και αυξήσουν την εμβέλεια του α/φους καθώς παρ' ότι το 321 βγάζει το 90% του έργου του 757, στο υπολοιπόμενο 10% περιλαμβάνονται κύρια δρομολόγια.
:arrow: http://travel.usatoday.com/flights/post/2011/09/us-airways-airbus-a321neo-boeing-757/546233/1
 
Top