Μαζικές παραγγελίες απ' τις US legacies προσεχώς!!!

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
H ας την πούμε "βρώμα" που κυκλοφόρησε στο airshow στο Παρίσι για συνομιλίες μεταξύ AA και Airbus φαίνεται ότι επιβεβαιώνεται σιγά σιγά αφού έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες. Το bigger picture ωστόσο είναι η πρόθεση 3 εκ των 4 legacy των ΗΠΑ + μίας loco (AA, Delta, Continental, Southwest) για ανανέωση των στόλων τους και το "μακελειό" που αναμένεται απ' τους κατασκευαστές για την εξασφάλιση τους.

Για το θέμα ΑΑ-Airbus, έχει υπάρξει ήδη επαφή μεταξύ των 2 πλευρών για 100 ΝΕΟ, με συγκεκριμένο άρθρο να κάνει λόγο για κρυφή απ' την Boeing συνάντηση όπου η ΑΑ έλαβε προσφορά και έπειτα την πήρε παραμάσχαλα και πήγε στη Boeing ζητώντας αντιπροσφορά. Η ΑΑ προτίθεται να αγοράσει έως και 250 νέα α/φη και μάλλον φαίνεται ότι θα τσιμπήσει και η Airbus μετά από πολλάαααα χρόνια.

Για τη γενικότερη ανανέωση στόλων που ετοιμάζουν οι αμερικάνικες αεροπορικές, το reuters αναφέρει ότι η Delta πάει για 200 α/φη (το έχουμε αναφέρει ήδη), τη Southwest την προσέγγισε η Bombardier ενώ και η United/Continental ψάχνεται.

Στο ίδιο άρθρο του reuters αναλυτές εκτιμούν ότι τελικά οι παραγγελίες θα μοιραστούν κατα ένα τρόπο μεταξύ Airbus και Boeing αφού μιλάμε για μεγάλα νούμερα με πιεστικούς χρόνους παράδοσης την ώρα που το NEO θα είναι διαθέσιμο απ' το 2016 και το νέο α/φος της Boeing το 2019/20.

Φυσικά, εμείς, οι απέξω απ' τον χορό, θα το απολαύσουμε :mrgreen:

:arrow: http://blog.seattlepi.com/aerospace...ing-with-boeing-airbus-about-250-plane-order/
:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/06/30/us-airlines-orders-idUSTRE75T5VF20110630
 
Περισσότερες λεπτομέρειες έγιναν γνωστές για την προσφορά της Airbus στην AA
Airbus wants to break Boeing's monopoly at American Airlines and has assembled a team of lenders and leasing firms to help the European company win the deal, people familiar with the proposal told the newspaper.

Airbus's offer has a catalog value of almost $23 billion, but that is being heavily discounted, the people told the paper.

The European plane maker is offering American, a unit of AMR Corp, 130 of the current-generation A320s and 130 of the more fuel-efficient A320neo, the new engine option slated to enter service in 2015, the newspaper said.

Για 260 α/φη (Α320 κ ΝΕΟ) τελικά η πρσφορά, απομένει να μαθούμε τώρα και για τη Boeing η οποία προσφέρει Β738 κ 739ER...

:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/07/11/us-airbus-americanairlines-idUSTRE76A1Z420110711
 
Alea jacta est στη Boeing καθώς η κρισιμότητα κ ο συμβολισμός της παραγγελίας της ΑΑ τους ώθησε στο να προσφέρουν το 737 re-engined.

Από χθές το βράδυ (ώρα Ελλάδας) είχε βγεί η είδηση μιάς κ το βράδυ (ώρα USA) θα γινόταν συμβούλιο στην ΑΑ με σκοπό την τελική απόφαση στην παραγγελία τους κ η οποία ίσως ανακοινωθεί σήμερα. Η Boeing ήλπιζε να πάρει όλη την παραγγελία αλλά στα περισσότερα ειδησεογραφικά γίνεται λόγος για split μεταξύ Airbus και Boeing με κάποιους μάλιστα να δίνουν ελαφρύ προβάδισμα 60-40 της μοιρασιάς στην Airbus.

:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/07/20/us-amr-idUSTRE76J07O20110720
 
να και η ανακοίνωση

'Under the new agreements, American plans to acquire 460 narrowbody, single-aisle aircraft from the Boeing 737 and Airbus A320 families beginning in 2013 through 2022 – the largest aircraft order in aviation history. As part of these agreements, starting in 2017 American will become the first network U.S. airline to begin taking delivery of "next generation" narrowbody aircraft that will further accelerate fuel-efficiency gains.'

http://aa.mediaroom.com/index.php?s=43&item=3286
 
Οπότε συνολικά για την ΑΑ:

130 Α320 (-19/-21)
130 Α320ΝΕΟ
365 options

και

100 B738NG
100 B737RE

Για το CFM LEAP-X σε Β737 υπάρχει ένα ενδιαφέρον άρθρο εδώ:
http://leehamnews.wordpress.com/2011/06 ... uch-alive/
 
Aγαπητά μέλη, ναι, σαφέστατα έδωσε μια μικρή πριμοδότηση στην Airbus για την παραγγελία αυτή αλλά μην ξεχνάμε ότι(αναφορά στο δελτίο τύπου της):

-έχει ήδη 76 Β738
-αναμένει παράδοση για 54 Β738
-έχει ήδη 58 Β763
-έχει ήδη 47 Β772
-αναμένει παραδοση για 8 Β773ΕR
-αναμένει παράδοση για 7 Β772
-σχεδιάζει την παραγγελία 42 Β787 (με 58 options)

E, δεν τη λές και "ριγμένη" γενικά την Boeing :wink:

δικός σας
 
Σαφέστατα και δεν την λες "ριγμένη" την Boeing, αλλά μιλάμε για μια εταιρεία η οποία είχε "συμβόλαιο" (προσοχή στα εισαγωγικά) να ψωνίζει μόνο από αυτήν για τα πολλά προσεχή χρόνια, και αυτό "έσπασε".
Το θέμα είναι ότι η American το έπαιξε καλά το παιχνίδι, διότι θέλοντας να αντικαταστήσει σε μικρό - σχετικά - χρονικό διάστημα 359 αεροσκάφη (15 Β767-200, 124 Β757, 220 MD80) ώστε να μειώσει τα έξοδά της, δεν υπήρχε περίπτωση να μπορέσει να το κάνει ψωνίζοντας μόνο Boeing ή Airbus. Για μια τέτοια mega-παραγγελία, αφ' ενός μεν θα έτυχε σημαντικής έκπτωσης έτσι κι αλλιώς, αφ' ετέρου θα έτυχε επιπλέον έκπτωσης και από την Boeing (για να μην αλλαξοπιστήσει τελείως) και από την Airbus (για να σπάσει το μονοπώλιο της Boeing).
Αυτό είναι εμφανές και σχολιάζεται και από το αδελφό site, από το γεγονός ότι δεν παρήγγειλε μόνο A320neo, αλλά και από την υπάρχουσα έκδοση, όταν υπάρχει ήδη στο στόλο της αεροσκάφος που καλύπτει αυτή την κατηγορία (το B737-800).
Όμως η American θέλει να αντικαταστήσει τάχιστα τα MD80, αν γινόταν ακόμα και "χθες".

payneful_tales":2wnbzghg said:

Μια μικρή μόνο διόρθωση, η American έχει 155 Β738
 
Έχει πολλές αναγνώσεις αυτή η παραγγελία κατα την ταπεινή μου άποψη, εξαρτάται απο ποιά σκοπιά το βλέπουμε. Η ήττα δεν ήταν ολοκληρωτική για τους αμερικάνους (φανταστείτε να έμεναν απέξω ας πούμε) ωστόσο σαφέστατα αποτελεί θρίαμβο για τους ευρωπαίους τόσο για τον αριθμό α/φων που έλαβαν όσο για το πρόγραμμα neo γενικά (o flesland ίσως μπορεί να μας δώσει κλίμα). Έχω την εντύπωση ότι η Boeing πλέον θα "περιμένει στη γωνία" ίσως κ για χρόνια την Airbus.
Στα υπόλοιπα που αναφέρει ο ΑΝΖ συμφωνώ απόλυτα, η ΑΑ που οικονομικά δεν πάει καλά (κ έχουμε πεί γιατί) ψάχνει για τάχιστη αλλαγή στο στόλο της κ η αλλαγή αυτή δεν μπορούσε να καλυφθεί μόνο με έναν κατασκευαστή. Κάπου διάβασα ότι η παραγγελία στην Airbus θα περιλαμβάνει αρκετά 321neo τα οποία και θα αντικαταστήσουν τα ~120 B757 της ΑΑ, άλλωστε η Airbus στόχευε απ' την αρχή να πλασάρει το 321neo ως anti-757...

Απ΄τα πολλά που διάβασα σήμερα ξεχωρίζω
Reuters
American Airlines said on Wednesday it has the option to convert the new deliveries into variants within the 737 family, including the 737-700, 737-800 and 737-900ER.

The airline also intends to order 100 of Boeing's expected new version of the 737NG, with a new engine. This airplane would be powered by CFM International's LEAP-X engine, the airline said.

Reuters
Speaking by telephone from the United States after celebrating a major order from American Airlines (AMR.N), part of a record 460-plane purchase shared with Boeing (BA.N), Enders said a boom in plane production was fed by genuine demand.

Asked whether a spate of recent sales committed Airbus to revising up its production targets, Enders said, "We have not committed to it but we will seriously look into that.

"If somebody had asked me a year ago whether we should seriously consider looking above 42, 44 or 50 I would have said 'you must be out of your mind,' but we are having a big success in the marketplace and this is real -- we are not producing overcapacity."

Seattle pi
"Our view was, while the technology was there to do a new small airplane, the production system was not well understood, how we could build some 60 composite airplanes a month," Albaugh said. "And, after talking with our customers, it became clear that they wanted more efficiency now and they wanted certainty of delivery."

Boeing will finalize the configuration of the airplane in the next couple of weeks and then take the plan to its board, Albaugh said.

Eπίσης, βρήκα ένα πολύ κατατοπιστικό συγκεντρωτικό πινακάκι με το split της παραγγελίας και τις ημ/νίες παραδόσεων
:arrow: http://aviationblog.dallasnews.com/archives/2011/07/horton-says-boeing-and-airbus.html

Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η πρόθεση της ΑΑ να αποχωριστεί την Αmerican Eagle
:arrow: http://travel.usatoday.com/flights/post/2011/07/american-eagle-spinoff/177685/1
 
Πέραν της δικαίωσης του NEO προγράμματος, το reuters βάζει σήμερα άλλη μια παράπλευρη αλλά πολύ σημαντική παράμετρο στην απόφαση της Boeing για re-engine.
"Airbus forced Boeing's hand. They made Boeing do exactly what they wanted them to do," said an industry official with detailed knowledge of the rivalry between the companies.

It sheds light on a little-discussed battle waged by the two planemakers behind their daily struggle for market share -- how to direct the R&D budget of the other side to where you prefer it to be spent, and away from where you feel most threatened.

"There are some things you want the other side to invest in so that they don't invest in others," said one strategist.

Ωστόσο, πλέον εγείρονται νέα ερωτήματα
By winning the poker game over re-engining, Airbus has for now prevented Boeing undermining the A320neo at a stroke.

What is less certain and potentially more troubling for Airbus is what Boeing decides to do with resources that will theoretically be freed up. Developing a re-engined jet will cost Boeing about a fifth of the $10 billion needed for a new one.

Boeing's climbdown on the 737 leaves it free to come back more strongly in the fiercely contested wide-body market for larger jets including the Boeing 787 or 777 and Airbus A350.

Και το ζουμί
Analysts speculate Boeing may ease up on R&D spending to reward investors for staying loyal as it battled production problems, build a cushion against mounting overruns on a U.S. air tanker project or invest in strengthening its attack against Airbus in the market for long-distance jets.

Boeing is keen to develop a 300-seat stretched version of the 787 called the 787-10 to stamp out a resurgence in popularity of the older A330-300 and will want in due course to refurbish or redesign its successful 777 mini-jumbo.

:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/07/21/uk-airbus-boeing-idUSLNE76K02T20110721
 
Top