spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.846
- Likes
- 614
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Στο 1. θα απαντησω οτι αξιζει,υποθετω,οσο αξιζει και με Level, Norwegian..etc
Analysis of the behaviour of the ELAC L102 installed on A321neo revealed a reduced efficiency of the angle of attack protection when the aeroplane is set in certain flight configurations and in combination with specific manoeuvres commanded by the flight crew, as described through Section 2 of Airbus Flight Operations Transmission 999.0029/19.
This condition, although never encountered during operations, if not corrected, could lead to excessive pitch attitude, possibly resulting in increased flight crew workload.
To address this potential unsafe condition, Airbus issued the AFM TR, limiting the centre of gravity envelope, which prevents the aforementioned condition, and the Flight Operations Transmission 999.0029/19, providing aeroplane loading recommendations.
Νομίζω το πρόβλημα είναι στα Α320 με 186 θέσεις.Aris1979":391egh7w said:Υπάρχει όπως φαίνεται ένα πρόβλημα με το κέντρο βάρους του A320 neo. Υπάρχει περίπτωση σε αεροσκάφη με συγκεκριμένη διαμόρφωση καμπίνας, το κέντρο βάρους του αεροσκάφους να είναι πιο πίσω από ότι επιτρέπεται. Η Lufthansa σε όλα τα A320 neo με διαμόρφωση 180 θέσεων αποφάσισε να αφήνει την τελευταία σειρά καθισμάτων άδεια, μέχρι η Airbus να βρει μια λύση.
http://aeronauticsonline.com/lufthansa- ... f-a320neo/
lewton":hapu3iad said:Νομίζω το πρόβλημα είναι στα Α320 με 186 θέσεις.Aris1979":hapu3iad said:Υπάρχει όπως φαίνεται ένα πρόβλημα με το κέντρο βάρους του A320 neo. Υπάρχει περίπτωση σε αεροσκάφη με συγκεκριμένη διαμόρφωση καμπίνας, το κέντρο βάρους του αεροσκάφους να είναι πιο πίσω από ότι επιτρέπεται. Η Lufthansa σε όλα τα A320 neo με διαμόρφωση 180 θέσεων αποφάσισε να αφήνει την τελευταία σειρά καθισμάτων άδεια, μέχρι η Airbus να βρει μια λύση.
http://aeronauticsonline.com/lufthansa- ... f-a320neo/