Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αποτελέσματα Skytrax 2019
Lufthansa
Best Airline in Europe
Best First Class in Europe
Best Business Class in Europe
Best Economy Class in Europe
Best Airline in Western Europe
Best Cabin Crew in Germany
2η Best First Class
7η Best Premium Economy Class
9η Best Airline world 2019
9η Best Economy Class
10η Best Cleanliness Cabin
11η Best Business Class
9η Top 100 Airlines

Austrian Airlines
World's Best Premium Economy Class Catering
Best Business Class Catering in Europe
Best Cabin Crew in Europe
4η Best Premium Economy Class
15η Top 100 Airlines

Swiss International Air Lines
World's Best First Class Lounge
Best Airline Cabin Cleanliness in Europe
7η Best Cleanliness Cabin
8η Best First Class
13η Top 100 Airlines

Brussels Airlines
Κανένα βραβείο
79η Top 100 Airlines
 
H Lufthansa δεν "κλέβει" έχοντας βάλει την Eurowings να κάνει ένα πολύ μεγάλο μέρος των regional δρομολογίων τους;
Αν τα ίδια δρομολόγια είχαν το όνομα Lufthansa δε θα τραβούσαν προς τα κάτω τον μέσο όρο της εταιρίας;
 
Αν τα ίδια δρομολόγια είχαν το όνομα Lufthansa, αρχικά το εργασιακό κόστος θα ήταν σαφέστατα υψηλότερο για ένα δίκτυο που δεν το λες και "premium" (π.χ. leisure) ή μαστίζεται από έντονο ανταγωνισμό που επιβάλλει μεγαλύτερη εξοικονόμηση στα λειτουργικά κόστη.
 
Όπως τα λέει ο aakunz.

Επίσης το προιόν της LH είναι πολύ ανώτερο από την eurowings (δεν ειναι και κανένα κατόρθωμα βέβαια). Αν δουμε τα policies στις αποσκευές, frequent flier, αστροσυμμαχία, check-in, πτήσεις 4 το πρωι για Ηράκλειο/Χερσόνησο/Φαληράκι, οι δύο φίρμες δεν έχουν και τόσα κοινά.

Το άρθρο που πόσταρε ο jerry έχει πολύ ενδιαφέρον και όπου και αν κοιτάξεις αυτές τις ημέρες βλέπεις πολύ αρνητικά άρθρα για την LH. Η μετοχή έχει κατρακυλήσει και σαν να μην εφτανε αυτό, σήμερα το συνδικάτο των φροντιστών απείλησε για απεργίες τον Ιούλιο. Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει με εκατομμύρια Γερμανούς που θέλουν να πάνε διακοπές στον Νότο.

Ένα άρθρο/βίντεο από τη DW εδώ:
https://www.dw.com/en/lufthansa-cabin-c ... a-49274768

στο οποίο γίνεται λόγος και για τα 6 Α380 που σκοπεύει να ξεφορτωθεί η LH.
 
Δεν καταλαβαίνω πως αυτά που γράψατε στα 2 τελευταία posts αναιρούν αυτό που έγραψα εγώ.
 
Γιατί θεωρείς ότι κλέβει η lufthansa αφού το προϊόν είναι διαφορετικό (για αυτόν ακριβώς το λόγο) ; Η Air France δεν κλέβει με την transavia τότε;
 
lewton":zikfqd48 said:
H Lufthansa δεν "κλέβει" έχοντας βάλει την Eurowings να κάνει ένα πολύ μεγάλο μέρος των regional δρομολογίων τους;
Αν τα ίδια δρομολόγια είχαν το όνομα Lufthansa δε θα τραβούσαν προς τα κάτω τον μέσο όρο της εταιρίας;

Εδώ και πολλά χρόνια κανένα δρομολόγιο που να μη ξεκινάει απο FRA/MUC δεν εκτελείται απο τη LH. Το μόνο που είχε μείνει ήταν ενα υπερατλαντικό για EWR απο DUS που νομίζω κόπηκε κι αυτό και ένα φεγγάρι μετά το κλείσιμο της AirBerlin έβαλε (ή ήθελε να βάλει) TXL-JFK. Πρέπει να πάνε όμως τουλάχιστον 5 χρόνια που όλα τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά έχουν περάσει σε Euro/Germanwings...
 
flesland":9fb0rcdi said:
Γιατί θεωρείς ότι κλέβει η lufthansa αφού το προϊόν είναι διαφορετικό (για αυτόν ακριβώς το λόγο) ; Η Air France δεν κλέβει με την transavia τότε;
Το "κλέβει" το έβαλα σε εισαγωγικά.
Δε θεωρώ ότι στόχος της ήταν να κερδίσει καλύτερη βαθμολογία στα Skytrax Awards, ήταν όμως ήταν παρενέργεια, γιατί όταν ρωτάνε τον κόσμο πόσο του άρεσε η πτήση του, όταν η πτήση δε γράφει Lufthansa τότε η βαθμολογία (κατά κανόνα χαμηλότερη) θα μετρήσει σε άλλη εταιρία.
 
Μεγάλες αλλαγές έρχονται για την Eurowings :?: μην καταλήξουν και σε απορρόφηση από την Lufthansa

https://www.ainonline.com/aviation-news ... -eurowings

τα α/φ της EW θα επικεντρωθούν σε Α320 με τουλάχιστον τριάντα A320-200neo να της δοθούν από τις παραγγελίες της Lufthansa Group. Ο στόλος των - πέντε A330-200, και τριών A330-300 και δύο A340-300s - πιθανότατα θα φύγουν από την EW ξεκινώντας αυτή την χειμερινή περίοδο μέχρι τα τέλη του 2020, τα δρομολόγια θα τα κάνει η LH.
Η βάση της EW στο Μόναχο θα μεταφερθεί σε άλλη πόλη.
Το 2022 θα είναι σημαντική χρονιά για την εταιρεία. :idea:

Το μόνο καλό, σώθηκε η SN καθώς τα σχέδια συγχώνευσης σταματούν :great: και θα αναβαθμιστεί σε επίπεδο συνεργασίας όπως LX,OS. :great:
 
Σύμφωνα με τα γερμανικά sites :

1.Τη διαχείριση των υπερατλαντικων δρομολογίων θα την αναλάβει η Lufthansa. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από την Brussels και Sunexpress και όχι από τη Lufthansa. Ισως το livery της eurowings παραμείνει στα A330 και A340, αλλά ως εκεί.

2. Ομογενοποιηση του στόλου της eurowings με αεροσκάφη A320/A319. Απόσυρση των DH8.

3. Θα επικεντρωθεί σε Αμβούργο, Ντυσελντορφ, Κολωνία και Στουτγάρδη. Οι μικρές βάσεις θα κλείσουν. Για το Μόναχο και τη Βιέννη δε βρήκα ακόμα κάποια πληροφορία, αλλά ειδικά για τη Βιέννη νομίζω ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος με την wizzair να πιέζει συνεχώς.

4. Η Brussels τη γλίτωσε

5. και δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσει την Condor.

Σα τελευταίο σχόλιο : Η ιστορία επαναλαμβανεται και αρχίζει να θυμίζει της διαρθρωτικές αλλαγές της AirBerlin στα τελευταία της χρόνια.

https://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/ ... -1.4496861
 
Top