Εμείς δεν “φταίμε” για αυτό; Όταν κυνηγάμε τιμές Αθήνα - Λονδίνο 49 ευρώ με επιστροφή τι περιμένουμε;
Το μεγαλύτερο επιβατικό κοινό στην Ευρώπη είναι αυτό που δεν θέλει να πληρώσει πάνω από 99 ευρώ για να πετάξει οπουδήποτε στην Ευρώπη. Και η Λουφτχάνσα ( και η κάθε Λουφτχάνσα ) οφείλει να στραφεί σε αυτό το κοινό για να επιβιώσει.
Ας το καταλάβουμε όλοι ότι με τέτοιες εξευτελιστικές τιμές αγοράζουμε πλέον δικαίωμα εισόδου μόνο και όλα τα άλλα ( εκτός του αέρα που αναπνέουμε ) πληρώνονται εξτρά. Εκτός και άν νομίζετε ότι αεροπορική εταιρία με ένα A320 με 180 επιβάτες των 100 ευρώ ( επιστροφή με τους φόρους ) βγάζει τα έξοδα του στο Αθήνα- Παρίσι;
Τα έξοδα πτήσης δεν είναι μόνο τα καύσιμα. Είναι οι μισθοί του πληρώματος, είναι τα leasing του αεροσκάφους, είναι τα overfly fees, είναι το κόστος της επίγειας εξυπηρέτησης, τα airport / landing fees, οι κινητήρες που συνήθως χρεώνονται by the hour κλπ κλπ.
Άρα καλά κάνει η Λουφτχάνσα ( και αύριο και η Αιγαίου ) και χρεώνει το φαγητό, απλά όπως λέει και ο aakunz, ας μην καταφεύγουν σε γελοία επικοινωνιακά τρικ για να μας πουν το αυτονόητο.