Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είμαι σίγουρος ότι όλοι όσοι έφερναν σαν παράδειγμα τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη και τις σωστές πρακτικές τους όσον αφορά την στήριξη των αεροπορικών εταιριών(είναι έτη φωτός μπροστά από μας όπως γράφτηκε), θα συμφωνήσουν και με την έντοκη δανειοδότηση της Αιγαίου από το κράτος.
Αγαπητέ Ovelix μήπως είχα κάνει την πρόταση από την αρχή ; Σου ακούγεται καλύτερη τώρα που διαβάζεις ότι θα γίνει το ίδιο με την LH?

Όπως πολύ σωστά είπανε κάποιοι, ότι δε θα μπορέσει η Αιγαίου να ανταγωνιστεί τη LH αν δεν πάρει χρήματα, έτσι μπορούμε να πούμε ότι δεν θα ήταν δίκαιο για την LH να έχει άτοκο δανεισμό η Αιγαίου.
 
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς το νόημα, αλλά αν η LH έχει παράπονο από την Μέρκελ για τα 9 δις που πήρε και τους όρους τους, μπορεί να παραπονεθεί απευθείας στην κυβέρνηση της. Tώρα για τις μεσαίες θέσεις, φαντάζομαι ότι γεμίζουν πρώτα τις άκρες και μετά αυτές, δεν τις έχουν μπλοκαρισμένες. Η αδερφή μου ταξίδεψε με δυο παιδιά προς Φρανκφούρτη 19 Μαίου (δεύτερη ημέρα πτήσεων) και η πτήση ήταν στο 100%.

ΥΓ: και αντί για γεύμα, μπισκοτάκι, ποιός θέλει να στοιχηματίσει ποιες νέες συνήθειες θα παραμείνουν και μετά το 2021; :twisted: :wink:
 
Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες το Εποπτικό Συμβούλιο της Lufthansa απορρίπτει το πακέτο κρατικής βοήθειας ύψους 9 δις ευρώ και στέλνει προειδοποίηση για την κήρυξη πτώχευσης της εταιρείας.
Άμεσος αποδέκτης αυτού του μηνύματος είναι η γερμανική κυβέρνηση, η οποία θα πρέπει σύμφωνα με τη Lufthansa να ασκήσει πίεση στις Βρυξέλλες. Ως προϋπόθεση για να εγκρίνει την κρατική βοήθεια προς την αεροπορική εταιρεία η Κομισιόν σχεδιάζει μεταξύ άλλων να αφαιρέσει χρονοθυρίδες (Slots) της αεροπορικής εταιρείας στο Μόναχο και τη Φρανκφούρτη, δύο από τους σημαντικότερους κόμβους της Lufthansa. Κατά αυτό τον τρόπο η Κομισιόν θέλει να διασφαλίσει την τήρηση των κανόνων ανταγωνιστικότητας.
Η στάση της Lufthansa αντιμετωπίζεται στη Γερμανία με κατανόηση. «Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να κάνουν κάτι τέτοιο με εμάς», φαίνεται να είπε για την Κομισιόν η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ σε κλειστή συνεδρίαση του προεδρείου των Χριστιανοδημοκρατών. Σε ανάλογο πνεύμα κινούνται και οι δηλώσεις άλλων κυβερνητικών στελεχών.
Από την πλευρά της αντιπολίτευσης ο αναπληρωτής της Κ.Ο. των Φιλελευθέρων Αλεξάντερ Γκραφ Λάμπσντορφ άσκησε κριτική στην κυβέρνηση επειδή δεν επιδίωξε έγκαιρα να ενημερωθεί από τις Βρυξέλλες κατά πόσο σκοπεύει να θέσει όρους. Ανεξάρτητα όμως από την ένσταση του, ο κ. Λάμπσντορφ κάλεσε την Κομισιόν να δώσει πράσινο φως στην κρατική βοήθεια προς τη Lufthansa.
 
Επομενο να μην θέλουν να χάσουν slots στα δυο αεροδρομια-φιλετα, αλλα αν οι Βρυξέλλες υποχωρήσουν τοτε δεν δημιουργείται νομικό προηγούμενο με αποτέλεσμα οι υπολοιπες εταιρείες που ζητάνε βοήθεια και παραδίδουν slots να νιωθουν κορόιδα, τύπου γιατί εμεις και όχι κ αυτοί;
 
Συμφωνω ως προς το σκεπτικο σου. Ειναι ενα θεμα για το οποιο οι Βρυξελλες δεν εχουν εφαρμοσει κοινη γραμμη σε ολες τις ενισχυσεις που εχουν δοθει η θα δοθουν.. Δεν υπαρχει δηλαδη πλανο take it or leave it. Αν υποχωρησουν οι Βρυξελλες ( που δεν το βλεπω ) βλεπω τον Ιρλανδο να σκαρφαλωνει στον Πυργο του Αιφελ και να ουρλιαζει Λιμπερτε Εγκαλιτε... :D
 
Μια ματιά στα οικονομικά του LH group για το 1Q2020. Κατέγραψαν ζημιές 2.214 δις ευρώ (to be fair, και πέρσι ζημιές αλλά 300 μύρια).

Φανταστείτε τώρα τι έχει να γίνει στο Q2 -που κατά βάση δεν πετούσαν- αλλά και στο Q3 -που αν πετάξουν όλο αυτό το φιλόδοξο πρόγραμμα για να διατηρήσουν market share- θα είναι μισοάδειοι.
 
Αυτά συμβαίνουν όταν είσαι η θλίψη των αερομεταφορών (DLH) .
 
Εσύ δηλαδή έκανες το πρώτο σου post σε εβδομάδες για να πεις ότι η Lufthansa έχει ζημιές επειδή είναι η θλίψη των αερομεταφορών;
Δηλαδή οι άλλες αεροπορικές που δεν είναι «η θλίψη των αερομεταφορών» εμφανίζουν κερδοφορία την ίδια περίοδο;
 
Είναι inside joke με τον σεβάσμιο (και συνάδελφο Πολυτεχνίτη) jerry. Μην αρπάζεσαι εκεί στον κόσμο του Hyrule :P .

:banana:

(το "η θλίψη των αερομεταφορών" αρχίζει να γίνεται inside joke για την DLH και στο ΚΕΠΑθ, όπως και το Αλι-χάλι-α για την ΑΖΑ 8) )
 
Κρίσιμη η Πέμπτη για το μεγα-όμιλο.

Ο μεγαλομέτοχος Thiele (που αύξησε το μερίδιό του από 10% σε 15%, ε, γιατί δε χτυπήθηκε και τόσο ο άνθρωπος από το επιχειρηματικό ρίσκο πως να το κάνουμε), αντιτίθεται στην ανάμιξη του κράτους με τη μορφή της τρέχουσας συμφωνίας (βέβαια, η συμφωνία που έχει η LH δε δίνει blocking minority στην κυβέρνηση, παρά μόνο "σιωπηλή" συμμετοχή, δε ξέρω τι παραπάνω θέλουν). Ταυτόχρονα η κατάταση είναι λίγο "όποιον πάρει ο χάρος" αφού εκκρεμεί και η συμφωνία με τη βελγική κυβέρνηση για τη SN (που τελειώνει το ρευστό τέλη του μήνα).
 
Top