Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
menelaos":317exzf9 said:
Παρεμπιπτόντως δε νομίζω ο βασικός ανταγωνισμός για την LH σε longhaul να είναι η Ethiopian... Μάλλον όλες οι υπόλοιπες που έχουν 1-2-1 είναι, από πλευράς γεωγραφικής και από πλευράς target segment της αγοράς.

Η LH ακολουθεί το "πυκνό" μοντέλο άλλων Ευρωπαϊκών εταιρειών.
Σε ενδο-Ευρωπαϊκές πτήσεις έχει ανύπαρκτη Business class και σε μακρυνές έχει μια χαρούλα, πυκνή full flat καμπίνα.
Όπως και η ΒΑ με το config μούρη-μούρη, οι Austrian/Swiss με τα φέρετρα και τις τρυπούλες για τα πόδια.

Άρα, επιλέγει να είναι 1 σκαλί κάτω απο τις "καλές", και στοχεύει στο Μ.Ο. (ΒΑ/...).

Αυτήν την στιγμή, με τον στόλο που έχει, δεν έχει κανένα λόγο να αραιώσει την καμπίνα μόνο και μόνο για το Α350.


Υγ. Δεν διαφωνώ στο κομμάτι του οτι το πυκνό 2-2-2 είναι ξεπερασμένο πλέον και δεν αξίζει τα λεφτά που ζητάνε. Για να είναι όμως έτσι οι μισές Ευρωπαϊκές, κάπου θα βγαίνει ο λογαριασμός.
 
Την προηγούμενη βδομάδα πραγματοποίησα 4 πτήσεις με την LH, και στις 4 πτήσεις είχα κρατήσει θέση στο παράθυρο και η διπλανή μου θέση ήταν πάντα κενή. Κοιτάζοντας στο web check in λίγο πριν την πτήση οι θέσεις αυτές εμφανίζονταν ως κατειλημμένες, και στο expertflyer ως blocked. Υπάρχει περίπτωση να προσφέρει η LH αυτό το προνόμιο "under the table" σε *G επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί της;
 
Όλες οι εταιρίες μπλοκάρουν ορισμένες θέσεις για επιχειρησιακούς ή άλλους λόγους και δεν φαίνονται διαθέσιμες στο σύστημα. Επίσης παίζει πάντα και η περίπτωση ακύρωσης ή non show.
 
andreas-cyprus":23ld4kbz said:
Υπάρχει περίπτωση να προσφέρει η LH αυτό το προνόμιο "under the table" σε *G επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί της;

Το έχω παρατηρήσει και εγώ σαν *S στην A3. Μάλιστα είχα εναν Blue συνταξιδιώτη και δε μπορούσε να καθίσει σε καμία περίπτωση δίπλα μου καθώς όσες θέσεις και να άλλαζα πάντα ήταν κατειλημμένη η διπλανή μου θέση.
 
Ναι συμβαίνει. Προσωπικά όταν έχω economy flight με εταιρίες που έχω top tier status πάντα τους ζητάω να μπλοκάρουν τη θέση δίπλα μου. Αυτό σημαίνει ότι:
- Όταν κάποιος πάει να κάνει web check-in η θέση δίπλα μου εμφανίζεται κατειλημένη ΕΚΤΟΣ εάν γεμίσουν όλες οι υπόλοιπες θέσεις, οπότε γίνεται release αυτόματα
- Αν κάποιος κάνει check-in στο αεροδρόμιο το σύστημα δεν θα του δώσει αυτόματα τη θέση δίπλα μου καθώς εμφανίζεται blocked - παρ'όλα αυτά, εάν ο passenger ζητήσει επί τούτου τη συγκεκριμένη θέση, τότε ο υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να του τη δώσει

Με λίγα λόγια το σύστημα σε βοηθάει να έχεις κενή θέση δίπλα σου, εκτός αν κάποιος τη ζητήσει συγκεκριμένα απο τον υπάλληλο, και εκτός αν γεμίζει το αεροπλάνο. Αυτό ακριβώς συμβαίνει στην QR, QF και κάποια στιγμή παλιότερα ήξερα ότι συμβαίνει και στην A3, υποθέτω είναι το ίδιο και στην LH....

Edit: επίσης σε σχετικά light πτήσεις όντως το κάνουν και αυτόματα για τους top tier
 
GP707":1qz56q3q said:
Όλες οι εταιρίες μπλοκάρουν ορισμένες θέσεις για επιχειρησιακούς ή άλλους λόγους και δεν φαίνονται διαθέσιμες στο σύστημα. Επίσης παίζει πάντα και η περίπτωση ακύρωσης ή non show.
Αυτό το γνωρίζω, όμως μου φάνηκε λίγο "υπερβολικά συμπτωματικό" και στις 4 πτήσεις που είχα ο επιβάτης που θα καθόταν δίπλα μου να μην εμφανιστεί, όπως επίσης να μην είναι διαθέσιμες μετά το web check in μου, ενώ πριν ήταν. Εξάλλου οι θέσεις αυτές εμφανίζονταν στο expertflyer ως blocked, και οχι occupied. Σκέφτηκα επίσης πως ίσως να μπλοκάρουν τις θέσεις αυτές για σωστότερο balancing του αεροσκάφους. Αλλά όταν ακούω πως συνέβει και σε άλλους status holders, τότε μάλλον είναι αυτό.
Πολύ καλή τακτική, ίσως θα έπρεπε να την εφαρμόσει και η Α3 σε πτήσεις με λιγότερη πληρότητα, έτσι ώστε οι "χρυσοί" της επιβάτες να ταξιδεύουν πιο άνετα και στην economy. Μόνο μια φορά μου έτυχε με την Α3 να είναι κενή η διπλανή μου θέση, ακόμα και σε πτήσεις με αρκετά χαμηλή πληρότητα (50-60%) πάντα ήταν κατειλημμένη.
 
andreas-cyprus":32t3y5ic said:
Σκέφτηκα επίσης πως ίσως να μπλοκάρουν τις θέσεις αυτές για σωστότερο balancing του αεροσκάφους.
Και αυτό παίζει επίσης.
Πολύ καλή τακτική, ίσως θα έπρεπε να την εφαρμόσει και η Α3 σε πτήσεις με λιγότερη πληρότητα,
Το κάνει και η Α3 ανελλιπώς.
 
Η Aegean το κάνει και σε silver. Μετά τις γιορτές γυρνώντας από Βαρσοβία σε πτήση με πληρότητα 80% περίπου, σε ξεχωριστές κρατήσεις στην οικονομική θέση με φίλο που είναι silver member, δεν μπορούσα να κλείσω θέση δίπλα σε αυτόν γιατί ήταν μπλοκαρισμένη - έπρεπε να κάνω πρώτα εγώ check in και μετά να κάνει αυτός ώστε να μπορέσουμε να καθίσουμε σε διπλανές θέσεις.
 
Μετά την συνεργασία κοινού κωδικού με την SQ τον Απρίλιο 2016 για πτήσεις της LH από SIN για CGK,DPS,KUL και της LX από SIN για τις ADL,BNE,MEL,PER,SYD,AKL,CHC

Τώρα έρχεται νέα συνεργασία του ομίλου LH/LX/OS κοινού κωδικού με την CX για πτήσεις από HKG προς ADL,CNS,PER,MEL,SYD & AKL. Από την Ευρώπη θα προσπαθήσουν να διακινήσουν επιβάτες από Αυστρία, Βέλγιο, Γερμανία, Ελβετία, Νορβηγία, Ουγγαρία.
Το καλό αυτής της συνεργασίας είναι ότι οι επιβάτες θα μπορούν να συγκεντρώνουν μίλια και στο πρόγραμμα miles+more και στο Marco Polo Club το κακό είναι ότι δεν αναφέρουν κάτι για μίλια στην Αστροσυμμαχία ή στην Oneworld.
Δεν είναι ξεκάθαρο εάν μαζεύονται μίλια στις πτήσεις Ευρώπη – HKG μάλλον σίγουρο ότι μαζεύονται μίλια στις πτήσεις HKG- Αυστραλία. Σιγουρότατο είναι μαζεύονται Asia miles στις πτήσεις εντός Ευρώπης.
Δεν θα εκπλαγώ ότι δεν μαζεύεις μίλια με την τσιγκουνιά των LH/LX/OS
 
Συνέντευξη Tύπου πραγματοποίησε ο Όμιλος Lufthansa την Τετάρτη, 10 Μαΐου στο INNOVATHENS - HUB OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ του Δήμου Αθηναίων. Εκπρόσωποι του Ομίλου παρουσίασαν τις τελευταίες εξελίξεις, τις νέες επενδύσεις, αλλά και την πρόοδο προς την ψηφιοποίηση των αεροπορικών υπηρεσιών, που βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του Ομίλου.
Στο πάνελ των ομιλητών συμμετείχαν ο κ. Peter Pullem, Ανώτατος Διευθυντής Πωλήσεων Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Oμίλου, ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Oμίλου και ο Boris Ogursky, Υπεύθυνος Σχέσεων με τα Μέσα Επικοινωνίας για τον Όμιλο Lufthansa.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το επισυναπτόμενο αρχείο
 

Attachments

Top