menelaos":317exzf9 said:Παρεμπιπτόντως δε νομίζω ο βασικός ανταγωνισμός για την LH σε longhaul να είναι η Ethiopian... Μάλλον όλες οι υπόλοιπες που έχουν 1-2-1 είναι, από πλευράς γεωγραφικής και από πλευράς target segment της αγοράς.
Η LH ακολουθεί το "πυκνό" μοντέλο άλλων Ευρωπαϊκών εταιρειών.
Σε ενδο-Ευρωπαϊκές πτήσεις έχει ανύπαρκτη Business class και σε μακρυνές έχει μια χαρούλα, πυκνή full flat καμπίνα.
Όπως και η ΒΑ με το config μούρη-μούρη, οι Austrian/Swiss με τα φέρετρα και τις τρυπούλες για τα πόδια.
Άρα, επιλέγει να είναι 1 σκαλί κάτω απο τις "καλές", και στοχεύει στο Μ.Ο. (ΒΑ/...).
Αυτήν την στιγμή, με τον στόλο που έχει, δεν έχει κανένα λόγο να αραιώσει την καμπίνα μόνο και μόνο για το Α350.
Υγ. Δεν διαφωνώ στο κομμάτι του οτι το πυκνό 2-2-2 είναι ξεπερασμένο πλέον και δεν αξίζει τα λεφτά που ζητάνε. Για να είναι όμως έτσι οι μισές Ευρωπαϊκές, κάπου θα βγαίνει ο λογαριασμός.