Lufthansa

Άνοιξε ο δρόμος με έγκριση της Ε.Ε για απόκτηση αρχικά του 45% της μαμάς εταιρείας της Brussels Airlines ενώ δίνει και το δικαίωμα για το υπόλοιπο 55% απο το 2011.
:arrow: http://konzern.lufthansa.com/en/htm...c=nachrichten/app/show/en/2009/06/932/HOM&s=0

Eπίσης η Ε.Ε συνεχίζει την σε βάθος έρευνα για την συγχώνευση με την Austrian.
:arrow: http://konzern.lufthansa.com/en/htm...c=nachrichten/app/show/en/2009/07/939/HOM&s=0
 
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο-ανάλυση απο το reuters σήμερα. Αναλύει όλες τις τελευταίες κινήσεις της καθώς και το πώς κινούνται οι ανταγωνιστές της. Πραγματικά αξίζει, καθώς τέτοια "ερευνητική" δημοσιογραφία δεν υπάρχει δυστυχώς εδώ.
:arrow: http://www.reuters.com/article/euPrivateEquityNews/idUSTRE56J2AC20090720
 
Τους εχει "φαει" ολους η Λουφτχανσα...Ολοι εχουν χασουρα απο δω, μειωση δρομολογιων απο εκει, αλλα εκεινη δε καταλαβαινει τιποτα...!Διαβαζοντας αντιστοιχα τι συμβαινει στις αλλες μεγαλες Ευρωπαικες εταιριες(British-AF/KLM κυριως),βλεπουμε οτι εχει πετυχει να κοψει τη φορα των ανταγωνιστων της σε πολυ μεγαλο βαθμο.
 
Νομίζω όμως ότι η LH είναι ένα σκαλί πάνω από τις άλλες 3, τουλάχιστον στη εξυπηρέτηση. Πρόσφατα είχα LH για Κρακοβία: ήταν overbooked κ ζήτησαν εθελοντές να πάνε 6 ώρες αργότερα: η αποζημίωση 250Ε ζεστά κ μετρητά σε 5 λεπτά + 10Ε για φαγητό (με τα οποία αγοράζεις ένα σαντουιτς στο MUC..).

1 βδομάδα νωρίτερα προσπαθούσα να πείσω γαλλίδα υπάλληλο οτί δεν θέλω να πάω Hong Kong αλλά Μόναχο (στην οποία είμουν ήδη checked-in..) αλλά αυτή μου έλεγε οτί η πτήση ήταν πλήρης..για να μην πω για τις ηρωικές domestic απεργίες της AF, που ούτε με τις ΟΑ κ της ΥΠΑ μαζί δεν συγκρίνονται..

Tην ΚLM (όχι δεν είναι ΑF) την τιμώ λόγω τζάμπα upgrades, αν κ τα Β737 της τα σιχαίνομαι κ οι βαλίτσες μου έχουν βρεθεί στην Γουιάνα (αναρωτιέμαι με 747?). we will offload your luggage που απειλούν κ στο Schiphol..

Για ΒΑ λίγες κ ακριβές εμπειρίες. Ας είναι καλά η Α3 για Λονδίνο.. προβλέπω την Ντόιτσε να τους έχει για πρωινό αν δεν μπορέσουν να "αλλάξουν"..
 
Ένα ακόμη ωραίο άρθρο για την Λούφτυ, τις εξαγορές της και τις εκτιμήσεις αναλυτών...

Απ' ότι φαίνεται, βαστάει γερά και συνεχίζει τον δικό της δρόμο :great: ...

:arrow: http://www.reuters.com/article/rbss...03?pageNumber=2&virtualBrandChannel=0&sp=true

ΥΓ
Για αυτό μιλούσα και στην Α3 για ρίσκα και long-haul δρομολόγια. Στην φάση που είναι τώρα η αεροπορική βιομηχανία, με τα πολλά downsizing σε στόλους και δρομολόγια και τα ακόμα πιο πολλά προβληματικά οικονομικά τους, κάποιοι ήδη επωφελούνται και κάποιοι θα επωφεληθούν.
Ρισκάρουν βέβαια τα βραχυπρόθεσμα οικονομικά τους αποτελέσματα αλλά επειδή ως γνωστόν και η κρίση κάποια στιγμή θα περάσει τότε αυτοί που πήρανε το ρίσκο θα βρεθούν μπροστά.
Βέβαια είναι μη συγκρίσιμες οι 2 εταιρείες σε πολλά αλλά στην τελική το ίδιο κάνουν. Σε πάνε απ' το Α στο Β. Οι μεν με 200 Α/Φ οι δε με 30. Το θέμα είναι αν μια ελληνική εισηγμένη αντέχει την τεράστια πίεση που θα της ασκηθεί απ' τα κοράκια του χρηματιστηρίου αν ρισκάρει και δεν της βγει απ' τον 1ο χρόνο (και βέβαια αν αντέχει η τσέπη της τέτοια επένδυση)...
 
Η Λούφτυ, σε μια ασυνήθιστη (ίσως και πρωτοποριακή?) κίνηση, δίνει λεφτά πίσω στους πελάτες της που θα την προτιμήσουν για να πάνε διακοπές και συναντήσουν κακοκαιρία αντί για ήλιο. Περισσότερα:
:arrow: http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=311628&cid=8

ΥΓ
Περιμένω εναγωνίως τα σχόλια του Μιχάλη...
 
Γνωρίζει κανένας αν τα 747 της Lufti έχουν PTV's??

11 ωρίτσες δεν περνάνε εύκολα!!
 
H Lufthansa Cargo σκεφτεται να αποσυρει απο τον στολο της τα 19 MD-11 εαν απαγορευτουν τελειως οι νυχτερινες πτησεις στο αεροδρομιο της Φρανκφουρτης. Περισσοτερα εδω. ;)
 
Top