"Λουκέτο στην ΟΑ μετά τις εκλογες"

  • Thread starter Thread starter georgina
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
sv1xv":1n17mzx4 said:
@CONFIG2: Είχα αποφασίσει να μην ξανασχοληθώ μαζί σου, αλλά εδώ γράφεις χοντρές ανακρίβειες. Ιδιαίτερα εσύ που είσαι επαγγελματίας του χώρου, ξέρεις πολύ καλά ότι έχεις άδικο.

CONFIG2":1n17mzx4 said:
η εταιρια αυτη, ειναι ΔΕΚΟ. Εξυπηρετει οχι μονο τους εργαζομενους (αν θελετε), αλλα και την Ελλαδα ολη, με φτηνους ναυλους. Μπορει να φανταστει κανεις ποσο θα κοστιζαν τα εισητηρια, αν δεν υηρχε ΟΑ?.

Η "πολιτικη" των "επιδοτουμενων"... εισητηριων, ειναι αναγκαια, για να ερθει ο "μη προνομιουχος" τον χειμωνα απο την ΚΩ (παραδειγματος), στην Αθηνα, με εισητηριο που δεν θα αντιπροσωπευει το 1/3 της συνταξης του. (θα εχει ακουσει κατι και για κοινωνικη πολιτικη, ετσι δεν ειναι?)
Αυτό δεν ισχύει πλέον, ο κόσμος άλλαξε από την εποχή του ζιβάγκο του Αντρίκου.

Στους τομείς οικονομικών δραστηριοτήτων που έχουν απελευθερωθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν επιτρέπεται η λειτουργία κρατικών ή κρατικοδίαιτων επιχειρήσεων (υπό τον μανδύα ΔΕΚΟ) που επιδοτούνται από το δημόσιο εις βάρος του ανταγωνισμού (των ιδιωτικών επιχειρήσεων). Σε αυτά περιλαμβάνονται οι μεταφορές, η ενέργεια, οι τηλεπικοινωνίες, στα οποία κάποτε είχαμε κρατικό μονοπώλιο.

Η Ολυμπιακή κατά τον νόμο είναι μια απλή ανώνυμη εταιρεία αεροπορικών μεταφορών, όπως η Αιγαίου. Το αν το δημόσιο κατέχει τις μετοχές δεν σημαίνει τίποτα, αφού δραστηριοποιείται σε απελευθερωμένη αγορά. Αντίθετα έχει περιορισμούς ως προς το δικάιωμα του Δημοσίου για την επιδότηση των ζημιών, ακόμα και μέσω αυξήσεως μετοχικού κεφαλαίου (εκτός και αν παραιτηθεί το ίδιο της συμμετοχής του στην αύξηση και δώσει τις νέες μετοχές σε ιδιώτες). Αντίθετα η Αιγαίου δεν έχει τέτοιο περιορισμό, ο κ. Βασιλάκης μπορεί αν θέλει να καλύψει τυχόν ζημίες από την τσέπη του.

Αν το κράτος θέλει να επιδοτήσει μια γραμμή για εθνικούς ή κοινωνικούς λόγους, έχει δυο δυνατότητες:

1. Να κάνει ανοικτό διαγωνισμό και να την πάρει όποιος ζητά τη χαμηλότερη επιδότηση. Αν αυτός είναι η Ολυμπιακή - κανένα πρόβλημα. Αλλά θα εισπράξει μόνο την επιδότηση που ζήτησε στην προσφορά της, και με αυτά πρέπει να μην έχει ζημίες.

2. Να επιδοτήσει απευθείας τον επιβάτη, ο οποίος θα ταξιδεύει με την εταιρεία της επιλογής του.

Και για τα δυο χρειάζεται έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία συνήθως δίνεται.

CONFIG2":1n17mzx4 said:
H comission δεν εχει τον τελικο λογο. Η οποια αποφαση ειναι πολιτικη. Αλλως η εταιρια θα ειχε προ πολλου κλεισει.

Η Commission (Ευρωπαϊκή Επιτροπή) έχει ρόλο υπέρτατου ρυθμιστή των απελευθερωμένων αγορών όταν οι εθνικές αρχές κάνουν ζαβολιές και τις ονομάζουν "πολιτικές αποφάσεις". Όμως δεν έχει τον τελικό λόγο, αυτόν τον έχει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στο οποίο η Commission θα παραπέμψει την ελληνική κυβέρνηση αν κάνει αυτά που προτείνεις (δηλαδή το πολιτικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ του 1981), και να είσαι σίγουρος ότι η καταδίκη είναι δεδομένη.


Επαναλαμβανω, οτι η "κονομισιον" ΔΕΝ εχει απολυτως κανενα ρολο, στο αν η οποιαδηποτε κυβερνηση αποφασισει να κρατησει η οχι τον εθνικο αερομεταφορεα της. (κατι ξερουμε και εμεις, φιλτατε "βραχαιε")!
Τωρα για την πολιτικη "ζιβαγκου", σε πληροφορω οτι ΟΥΔΕΠΟΤΕ εψηφισα ΠΑΣΟΚ, ουτε ποτε θα το ψηφισω. Ουτε λογος φυσικα για "αριστερα", και λπ!
Γαλαζιος ημουν, και θα σκεφθω πολυ αν θα τους ξαναψηφισω, μετα απο ολα αυτα τα γεγονοτα των τελευταιων ημερων.....!
Πως περιμενεις να δουλεψει η ΟΑ, οταν τα ιδια "κεφαλια" απεδειξαν περιτρανα, οτι ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ και ΠΙΣΩ απο τις περιστασεις>?
 
H OA ειναι σύμβολο και ιστορία αλλα αυτο δεν σημαίνει τιποτα. Οι μηχανικοί της κανουν σωστα τη δουλεια τους -κ το πληρωμα επισης- και τα αεροπλάνα ειναι αξιοπλοα.

Παρολα αυτα ειναι καθρεφτης της ελληνικης πραγματικοτητας.

Ας πουμε οτι η ΟΑ ειναι η "Αρχαια Ολυμπια" που σωνεται παντα την τελευταια στιγμή από τις φλόγες. Όμως στην ελληνικη πραγματικότητα τιποτα δεν λειτουργει σωστα.

Αποψη μου η εξής και υποθετική και το κραξιμο δεκτο.

Ειναι προτιμοτερο να θυσιασεις ενα σύμβολο για να σώσεις το μέλλον.
Με αλλα λόγια αν θα μπορουσε να υπάρξει επιλογη αναμεσα στις 64 ψυχες και την Ολυμπια τι θα διαλεγατε...??? Εγω τους 64 θρηνωντας μετα το χαμό του συμβόλου της Α.Ο.

Ετσι και η ΟΑ έχει καταντησει εθνικη τραγωδία που κοντευει να γίνει αρχαια και που ολα τα γιατροσοφια αποτυχαίνουν. Οποτε ειναι προτιμοτερο για μένα να "θυσιαστει" αυτή παρα να εξακολουθει η ασταματητη οικκονομικη θυσια ολων μας.

ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ... ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ......

Οσον αφορα την Αιγαιου που ειναι το μόνο που έχω να πω είναι πως παντα πρεπει να υπαρχει ο ανταγωνισμος στον τομέα για την βελτίωση του ιδιου του ελληνικου αεροπορικου χωρου και να μην δημιουργούνται μονοπολια.
 
flightnumber":2n84grcx said:
Συμφωνώ σχεδόν με όλα που γράφτηκαν.Αλλά πώς γίνεται ρε παιδιά στην Ελλάδα, να φταίνε πάντα οι άλλοι και ΠΟΤΕ εμείς?
Είναι φοβερό!!!Πια!
Ο φίλος ο tarig_gr κατηγορεί υπουργούς κράτος κλπ.κατηγόρησε ποτέ τον ευατό του?Που έβαλε ίσως τους ίδιους υπουργούς, που τώρα κατηγορεί, σαν μέσο για να τον πάρουν στην υπηρεσία....
Φίλε μου, είσαι πλέον συνένοχος και κρίκος στην αλυσίδα που λέγεται βαθύ βυσματικό κράτος.
Πρίν πάς στη δουλειά δε το γνώριζες ότι οι ΟΑ-Υ έχουν υπεράριθμους?Ότι το μέλλον της εταιρίας είναι δυσοιωνο?Αλλά έκανες τα πάντα να μπείς και τώρα σου βρωμάνε οι συνθήκες και έχεις ήδη συνδικαλιστεί για τα δικαιώματά σου!!!
Αυτό είναι το νεοελληνικό θράσος, και δείχνει ότι το 90% των συνανθρώπων μας έχει επιλεκτική μνήμη μυρμηγκιού.
Δεν έχω τίποτα προσωπικά μαζί σου, απλά έχω βαρεθεί τις αμπελοφιλοσοφίες του φραπέ...Είναι πολλά τα άξια άτομα στην ΟΑ, αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν και άχρηστοι που τρέμουν την ιδιωτικοποιηση γιατι το γνωρίζουν ότι θα πάρουν πόδι.

Δεν πιστεύω στα μάτια μου. Τι λες ρε φίλε τώρα; Βλέπεις τι λες;
Καταρχάς ποιός σου είπε εσένα οτι ακολούθησα βυσματική πολιτική για να μπω στην ΟΑ; (Απέσυρε αμέσως και δεν έπρεπε καν να αναφερθείς ατομικά σε έναν εργαζόμενο για τον τρόπο που μπήκε σε μια υπηρεσία.)

Το νεανικό θράσος εσυ πού το είδες; Εγώ είμαι ενας νέος εργαζόμενος, ξεκινάω τώρα την σταδιοδρομία μου και θέλω να δώσω ό,τι μπορώ στην εταιρία. Θέλω να πάρω την γνώση, από μια εταιρία που ΞΕΡΕΙ, που έχει την υποδομή (Υπόστεγο, Οργάνωση, Μέτρα Ασφαλείας, Σταθερό Ωράριο, Χρήματα, Τεχνογνωσία, κτλ), και την σιγουριά οτι για το χρονικό διάστημα που θα με κρατήσει θα με εκπαιδεύσει κατάλληλα και θα με βάλει σε αυτό τον κόσμο της αεροπορικής συνείδησης και νοοτροπίας. Το να βιώνεις σε μια αεροπορική εταιρία τέτοιου μεγέθους είναι κάτι δύσκολο, κάτι για το οποίο πρέπει να εκπαιδευτείς. Δεν είναι σαν τις άλλες δουλειές.

Ποιά άλλη εταιρία (εντος Ελλάδος) μου παρέχει πιστοποίηση και με εκπαιδεύει δωρεάν σαν εργαζόμενό της για να πάρω Β1 πτυχίο και μετά πτυχία επι τύπων αεροσκαφών; Μόνο η ΟΑ!

Το οτι το προσωπικό της ΟΑ-Υ είναι υπεράριθμο εσυ πάλι που το είδες; Εδω η IBERIA παρακαλάει την διοίκηση της ΟΑ να της διαθέσει τα 340 της για A/B/C/D Checks και η εταιρία δεν μπορεί να ανταποκριθει λόγω ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Έχει βουήξει ο κόσμος οτι η ΟΑ δεν έχει προσωπικό. Τα σωματεία της ΟΑ έκαναν αγώνα για να βγεί η πρόσφατη προκύρηξη. Εσυ σε ποιόν πλανήτη ζείς άραγε; Άμα δεν έισαι ενημερωμένος μην πετάς μπαρούφες γιατί κανένας άσχετος με αυτά τα θέματα μπορεί να διαβάσει το ποστ σου και να τα πιστέψει.

Τέλος, σε κάθετι ποτέ δεν λέω φταίνε οι άλλοι. Ειδάλλως φίλε μου δεν θα έμπαινα σε τροχιά για την εκπαίδευσή μου ως Μηχανικός Σκαφών και Κινητήρων Αεροπλάνων. Ποτέ δεν θα είχα βλέψεις για να γίνω μια μέρα Authority και να διώχνω το αεροπλάνο που θα πετάξεις εσυ ή ο καθένας για οπουδήποτε. Σε αυτή την δουλειά, σαν φιλοσοφία, σαν άνθρωπος δεν μπορείς να είσαι της ξεπέτας. Όταν σηκώνεις λοιπόν το δείκτη του χεριού σου για να κατηγορήσεις κάποιον (ακόμα και αν εσυ δεν το παίρνεις έτσι) να βάζεις το μυαλό σου να σκέφτεται. Κι αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, δείξε τον εαυτό σου. Κανείς άλλος δεν σου φταίει.

Φιλικά.

Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμη από τους υπολοίπους που τους αναγκάζω να διαβάζουν αυτό το τεράστιο κείμενο. Μερικοί φίλοι μας εδω μέσα όμως προσπαθούν να βρουν τροφή στα σκουπίδια.
 
Φιλτατε!
Δεν προκειται ποτε να αλλαξεις την νοοτροπια αυτων που απετυχαν (η ηθελαν αλλα δεν ειχαν τα τυπικα προσοντα) να εργαστουν για την ΟΑ.
Δυστυχως (η ευτυχως), υπαρχουν αρκετοι που θα ηθελαν να δουν την ΟΑ να κλεινει, μονο και μονο για να σε (με) δουν στην ανεργια!
Δυστυχως και παλι, δεν θα δουν το ονειρο τους αυτο να πραγματοποιειται.
Διοτι η ΟΑ, δεν προκειται να κλεισει. Ειτε γιατι το θελουν οι περισσοτεροι Ελληνες, ειτε διοτι ειναι αναγκη να υπαρχει, ειτε διοτι (πραγματι ετσι ειναι), το θελει και η ΑΙΓΑΙΟΥ , η ΟΑ να υπαρχει, για να κραταει κλειστες τις πορτες στις οποιεσδηποτε Ryan-Easy κλπ...!
Προσωπικα, οπως και οι περισσοτεροι χειριστες των ΟΑ, "αμα σταξει χρημα" , ειμαστε ετοιμοι να "την κανουμε".....μιας και δουλειες υπαρχουν (και πολλακις περισσοτερο αμοιβομενες). Κοροιδα δεν ειναι. Ξερουν, οτι αμα φυγουν χειριστες, δεν προκειται να βρουνε με αυτα που πληρωνουν σημερα...(ηδη εχουν φυγει αρκετοι...)>
Τελος το μονο που θα μπορουν να κανουν, ειναι να αδειασουν οι Αιγαιοπελαγιτηκες εταιριες απο χειριστες, ετσι και κανει προσληψεις η ΟΑ....(η μονη περιπτωση να βρει καποιους ..).
 
tarig_gr":gh3qu2op said:
Δώξα τω θεώ οι πτήσεις κουτσά στραβά βγαίνουν, κόσμος υπάρχει, ουρές στα εκδοτήρια υπάρχει, πληρότητα μέχρι και 100% σε πτήσεις υπάρχει.

Με Α300 στις 0920 και Α340 1330 και 1915 και πάλι χρειάστηκα 2 μέρες για να μπορέσω να βρώ θέση Business για Λονδίνο... καλύτερα 120% να λές.

Εν πάσει περιπτώσει, γιατί να κλείσει η ΟΑ? Έχουν χωριστεί όλοι σε ΟΑ/Αντί-ΟΑ, ωσάν να είναι ποδοσφαιρικές ομάδες. Εταιρία είναι, με κόσμο που καλώς ή κακώς εργάζεται εκεί και οικογένειες (με βύσματα ή μή, δεν το εξετάζω αυτό) που έχουν και δάνεια και χρέη και παιδιά και φροντιστήρια κτλ κτλ.

Ενταξει, δεν είναι Continental (καμία δεν είναι :D ) και ίσως πρέπει να επανεξετάσει τα πλαστικά μαχαιροπίρουνα στην διακεκριμένη θέση, αλλά κατά τα άλλα, την δουλειά της την κάνει.

Απλά μια προσωπική γνώμη εκφράζω.
 
Mike_":3r4vxznn said:
tarig_gr":3r4vxznn said:
Δώξα τω θεώ οι πτήσεις κουτσά στραβά βγαίνουν, κόσμος υπάρχει, ουρές στα εκδοτήρια υπάρχει, πληρότητα μέχρι και 100% σε πτήσεις υπάρχει.

Με Α300 στις 0920 και Α340 1330 και 1915 και πάλι χρειάστηκα 2 μέρες για να μπορέσω να βρώ θέση Business για Λονδίνο... καλύτερα 120% να λές.

Εν πάσει περιπτώσει, γιατί να κλείσει η ΟΑ? Έχουν χωριστεί όλοι σε ΟΑ/Αντί-ΟΑ, ωσάν να είναι ποδοσφαιρικές ομάδες. Εταιρία είναι, με κόσμο που καλώς ή κακώς εργάζεται εκεί και οικογένειες (με βύσματα ή μή, δεν το εξετάζω αυτό) που έχουν και δάνεια και χρέη και παιδιά και φροντιστήρια κτλ κτλ.

Ενταξει, δεν είναι Continental (καμία δεν είναι :D ) και ίσως πρέπει να επανεξετάσει τα πλαστικά μαχαιροπίρουνα στην διακεκριμένη θέση, αλλά κατά τα άλλα, την δουλειά της την κάνει.

Απλά μια προσωπική γνώμη εκφράζω.

Επιτελους, μια σωστη και πραγματικη γνωμη!
Οσο για τα πλαστικα, συμφωνω! Ελεω ομως τρομολαγνιας.......δυστυχως τα υπομενουμε!
 
Τα πλαστικά στην business τα έχουν καταργήσει οι περισσότερες μή αμερικανικές εταιρείες.
Η τρομολαγνία και η απόσυρση των μεταλλικών βολεύει γιατί είναι οικονομικότερα τα μίας χρήσεως για τις εταιρείες.
 
aas59":17mx55bc said:
Τα πλαστικά στην business τα έχουν καταργήσει οι περισσότερες μή αμερικανικές εταιρείες.
Η τρομολαγνία και η απόσυρση των μεταλλικών βολεύει γιατί είναι οικονομικότερα τα μίας χρήσεως για τις εταιρείες.

Mπαααα. Σκεφτηκες μηπως, οτι η συνεχης προμηθεια πλαστικων, επιφερει και τις αναλογες προμηθειες? Λεω...
 
CONFIG2":1n2fx9yl said:
aas59":1n2fx9yl said:
Ôá ðëáóôéêÜ óôçí business ôá Ý÷ïõí êáôáñãÞóåé ïé ðåñéóóüôåñåò ìÞ áìåñéêáíéêÝò åôáéñåßåò.
Ç ôñïìïëáãíßá êáé ç áðüóõñóç ôùí ìåôáëëéêþí âïëåýåé ãéáôß åßíáé ïéêïíïìéêüôåñá ôá ìßáò ÷ñÞóåùò ãéá ôéò åôáéñåßåò.

Mðáááá. Óêåöôçêåò ìçðùò, ïôé ç óõíå÷çò ðñïìçèåéá ðëáóôéêùí, åðéöåñåé êáé ôéò áíáëïãåò ðñïìçèåéåò? Ëåù...

Aóå ðïõ ôá óéäåñÝíéá ìá÷áéñïðßñïõíá åêôïò áðü "ôñïìïêñáôéêü üðëï" åßíáé k åðéðëÝïí âÜñïò óôï TOW ôïõ áåñïóêÜöïõò (=ïéêïíïìéêüôåñåò ðôÞóçò ìå ðëáóôéêÜ ìá÷áéñïðßñïõíá)

P.S ìçí îå÷íÜìå üôé ìå êáíïíéêü óåñâßôóéï èá ðñÝðåé íá ðñïóëÜâïõíå k ëáôæéåñçäåò íá ôá ðëÝíïõíå, åíþ ìå ôá ðëáóôéêÜ ôá ðåôÜò k çóõ÷Üæåéò :)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top