"Λουκέτο στην ΟΑ μετά τις εκλογες"

  • Thread starter Thread starter georgina
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
oaicarus":tcoai4n2 said:
Για την Α3 ΚΑΙ την ΟΑ, δεν μπορεί να το πει κανείς. Όχι ότι δεν έχουν παράθυρα, αλλά ότι είναι θαύματα του κόσμου.

Απλά να διευκρινίσουμε κάτι ,

Άν κάτι αρνητικό λέγεται για την ΟΑ δεν σημαίνει πώς είναι αυτομάτως επαινετικό για την Α3.

Η Α3 έχει πολλά μειονεκτήματα αλλά τουλάχιστον (πιστεύω) ότι προσπαθεί να τα λύσει.
Εννοείται ότι αν δεν τα λύσει χαμένη θα βγεί αυτή και όχι ο ανταγωνισμός.
Εδώ ακριβώς είναι και το πρόβλημα.
ΠΟΙΟΣ ανταγωνισμός???
Υπάρχει ???

Η ΟΑ δυσκολεύεται να την ανταγωνισθεί στους περισσότερους κοινούς τους προορισμούς.

Το Φθηνό εισιτήριο της είναι μεγάλος κράχτης και η ΟΑ απλά ΑΔΥΝΑΤΕΙ να μπεί σε αυτό ο παιχνίδι.

Αν οψέποτε υπάρξει ανταγωνισμός τότε θα υπάρξουν και σημαντικές βελτιώσεις στη Α3. Μέχρι τότε ........

Ευχή όλων μας είναι να υπάρχει μία κερδοφόρα ΟΑ που να χτυπά δυνατά , μία δραστήρια Α3 καθώς και μερικές ακόμα ανταγωνιστικές εταιρείες.

Δυστυχώς δύσκολα θα το δούμε αυτό σύντομα (Εκτός και αν η Dubai Investmets βάλει στο μάτι την Ελληνική αγορά 8) )
 
nikos_k.":1z5awfiu said:
CONFIG2 πώς γίνεται μία εταιρία χωρίς κέρδη να φέρνει "φρέσκο χρήμα";;
Αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία αν ισχύει!!! (που δεν ισχύει! Μην μας δουλεύεις.) Και εγώ, ναι, όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, πιστεύω πώς εσείς οι εργαζόμενοι φταίτε περισσότερο από τους πολιτικούς για την κατάσταση των ΟΑ. Γιατί δυστυχώς, οι συνδικαλιστές σας έχουν μεγάλη δύναμη επειδή, από την εταιρεία που την έχετε δει μαγαζί σας, τρώνε υπερβολικά πολλές οικογένειες και όποτε θίγονται τα "δικαιώματά" σας τραβάτε μια απεργία και τότε δεν σας ενδιαφέρει ούτε ο Έλληνας μετανάστης, ούτε ο "μη προνομιούχος" κάτοικος των ελληνικών νησιών, που χάνουν τις πτήσεις τους. Σας νοιάζει μόνο να μην χάσετε την βολή σας!
Αλήθεια, έχετε απεργήσει ποτέ για πραγματική εξυγείανση της εταιρίας; Πχ με κόψιμο μισθών, μείωση θέσεων εργασίας κλπ;; Και όταν η εταιρία εξυγειανθεί να αυξηθούν πάλι οι μισθοί και οι θέσεις εργασίας!
Έτσι λοιπόν, για να εξυγειανθεί η εταιρία πραγματικά, όπως λες οτι θέλεις, πρέπει να ξηλωθεί η νοοτροπία σας και αυτό θα γίνει μόνο με κλείσιμο της εταιρείας και ενδεχομένως δημιουργία μιας νέας με νέο προσωπικό.

Όσο για την Aegean που αναφέρεις σε προηγούμενο ποστ, αφήστε τη να αναπτυχθεί, όπως κάνει εδώ και χρόνια με επιτυχία, μακριά από τις δικές σας νοοτροπίες και με εργαζόμενους που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό χωρίς να έχουν τα δικά σας προνόμια.


Φαινεται τελικα οτι εισαι "αιγαιοπληκτος", και θα ηταν αδυνατον να σου εξηγησω αυτα που και ενα παιδακι καταλαβαινει.....!
Οταν φτασεις στην ηλικια που θα μπορεις να καταλαβαινεις τα αυτονοητα, και αφου βγαλεις τις παροπιδες που σου εχουν βαλει στο κεφαλι, μπορεις να μου στειλεις ενα πμ για να προσπαθησω να σου εξηγησω, οτι αυτα που γραφεις, ειναι αποτελεσμα του κομπλεξ που εχεις κατα των εργαζομενων της ΟΑ, και της ΟΑ της ιδιας, για δικους σου λογους.
 
@CONFIG2: Είχα αποφασίσει να μην ξανασχοληθώ μαζί σου, αλλά εδώ γράφεις χοντρές ανακρίβειες. Ιδιαίτερα εσύ που είσαι επαγγελματίας του χώρου, ξέρεις πολύ καλά ότι έχεις άδικο.

CONFIG2":ppeh2l4v said:
η εταιρια αυτη, ειναι ΔΕΚΟ. Εξυπηρετει οχι μονο τους εργαζομενους (αν θελετε), αλλα και την Ελλαδα ολη, με φτηνους ναυλους. Μπορει να φανταστει κανεις ποσο θα κοστιζαν τα εισητηρια, αν δεν υηρχε ΟΑ?.

Η "πολιτικη" των "επιδοτουμενων"... εισητηριων, ειναι αναγκαια, για να ερθει ο "μη προνομιουχος" τον χειμωνα απο την ΚΩ (παραδειγματος), στην Αθηνα, με εισητηριο που δεν θα αντιπροσωπευει το 1/3 της συνταξης του. (θα εχει ακουσει κατι και για κοινωνικη πολιτικη, ετσι δεν ειναι?)
Αυτό δεν ισχύει πλέον, ο κόσμος άλλαξε από την εποχή του ζιβάγκο του Αντρίκου.

Στους τομείς οικονομικών δραστηριοτήτων που έχουν απελευθερωθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν επιτρέπεται η λειτουργία κρατικών ή κρατικοδίαιτων επιχειρήσεων (υπό τον μανδύα ΔΕΚΟ) που επιδοτούνται από το δημόσιο εις βάρος του ανταγωνισμού (των ιδιωτικών επιχειρήσεων). Σε αυτά περιλαμβάνονται οι μεταφορές, η ενέργεια, οι τηλεπικοινωνίες, στα οποία κάποτε είχαμε κρατικό μονοπώλιο.

Η Ολυμπιακή κατά τον νόμο είναι μια απλή ανώνυμη εταιρεία αεροπορικών μεταφορών, όπως η Αιγαίου. Το αν το δημόσιο κατέχει τις μετοχές δεν σημαίνει τίποτα, αφού δραστηριοποιείται σε απελευθερωμένη αγορά. Αντίθετα έχει περιορισμούς ως προς το δικάιωμα του Δημοσίου για την επιδότηση των ζημιών, ακόμα και μέσω αυξήσεως μετοχικού κεφαλαίου (εκτός και αν παραιτηθεί το ίδιο της συμμετοχής του στην αύξηση και δώσει τις νέες μετοχές σε ιδιώτες). Αντίθετα η Αιγαίου δεν έχει τέτοιο περιορισμό, ο κ. Βασιλάκης μπορεί αν θέλει να καλύψει τυχόν ζημίες από την τσέπη του.

Αν το κράτος θέλει να επιδοτήσει μια γραμμή για εθνικούς ή κοινωνικούς λόγους, έχει δυο δυνατότητες:

1. Να κάνει ανοικτό διαγωνισμό και να την πάρει όποιος ζητά τη χαμηλότερη επιδότηση. Αν αυτός είναι η Ολυμπιακή - κανένα πρόβλημα. Αλλά θα εισπράξει μόνο την επιδότηση που ζήτησε στην προσφορά της, και με αυτά πρέπει να μην έχει ζημίες.

2. Να επιδοτήσει απευθείας τον επιβάτη, ο οποίος θα ταξιδεύει με την εταιρεία της επιλογής του.

Και για τα δυο χρειάζεται έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία συνήθως δίνεται.

CONFIG2":ppeh2l4v said:
H comission δεν εχει τον τελικο λογο. Η οποια αποφαση ειναι πολιτικη. Αλλως η εταιρια θα ειχε προ πολλου κλεισει.

Η Commission (Ευρωπαϊκή Επιτροπή) έχει ρόλο υπέρτατου ρυθμιστή των απελευθερωμένων αγορών όταν οι εθνικές αρχές κάνουν ζαβολιές και τις ονομάζουν "πολιτικές αποφάσεις". Όμως δεν έχει τον τελικό λόγο, αυτόν τον έχει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στο οποίο η Commission θα παραπέμψει την ελληνική κυβέρνηση αν κάνει αυτά που προτείνεις (δηλαδή το πολιτικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ του 1981), και να είσαι σίγουρος ότι η καταδίκη είναι δεδομένη.
 
CONFIG2":39tmy17s said:
nikos_k.":39tmy17s said:
CONFIG2 πώς γίνεται μία εταιρία χωρίς κέρδη να φέρνει "φρέσκο χρήμα";;
Αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία αν ισχύει!!! (που δεν ισχύει! Μην μας δουλεύεις.) Και εγώ, ναι, όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, πιστεύω πώς εσείς οι εργαζόμενοι φταίτε περισσότερο από τους πολιτικούς για την κατάσταση των ΟΑ. Γιατί δυστυχώς, οι συνδικαλιστές σας έχουν μεγάλη δύναμη επειδή, από την εταιρεία που την έχετε δει μαγαζί σας, τρώνε υπερβολικά πολλές οικογένειες και όποτε θίγονται τα "δικαιώματά" σας τραβάτε μια απεργία και τότε δεν σας ενδιαφέρει ούτε ο Έλληνας μετανάστης, ούτε ο "μη προνομιούχος" κάτοικος των ελληνικών νησιών, που χάνουν τις πτήσεις τους. Σας νοιάζει μόνο να μην χάσετε την βολή σας!
Αλήθεια, έχετε απεργήσει ποτέ για πραγματική εξυγείανση της εταιρίας; Πχ με κόψιμο μισθών, μείωση θέσεων εργασίας κλπ;; Και όταν η εταιρία εξυγειανθεί να αυξηθούν πάλι οι μισθοί και οι θέσεις εργασίας!
Έτσι λοιπόν, για να εξυγειανθεί η εταιρία πραγματικά, όπως λες οτι θέλεις, πρέπει να ξηλωθεί η νοοτροπία σας και αυτό θα γίνει μόνο με κλείσιμο της εταιρείας και ενδεχομένως δημιουργία μιας νέας με νέο προσωπικό.

Όσο για την Aegean που αναφέρεις σε προηγούμενο ποστ, αφήστε τη να αναπτυχθεί, όπως κάνει εδώ και χρόνια με επιτυχία, μακριά από τις δικές σας νοοτροπίες και με εργαζόμενους που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό χωρίς να έχουν τα δικά σας προνόμια.


Φαινεται τελικα οτι εισαι "αιγαιοπληκτος", και θα ηταν αδυνατον να σου εξηγησω αυτα που και ενα παιδακι καταλαβαινει.....!
Οταν φτασεις στην ηλικια που θα μπορεις να καταλαβαινεις τα αυτονοητα, και αφου βγαλεις τις παροπιδες που σου εχουν βαλει στο κεφαλι, μπορεις να μου στειλεις ενα πμ για να προσπαθησω να σου εξηγησω, οτι αυτα που γραφεις, ειναι αποτελεσμα του κομπλεξ που εχεις κατα των εργαζομενων της ΟΑ, και της ΟΑ της ιδιας, για δικους σου λογους.


Αφού και ένα παιδάκι καταλαβαίνει, για πες μας και εμάς να μάθουμε τι πραγματικά συμβαίνει στο μαγαζί σας;...
Αλλά ίσως και πάλι να μην καταλάβω, όχι εγώ αλλά πολλοί σε αυτό το φορουμ, γιατί δεν έχουμε φτάσει στην απαιτούμενη ηλικία!
Αλήθεια, ποιά είναι αυτή; Η ηλικία ενός καλοβολεμένου κυβερνήτη των ΟΑ;;! Τότε δεν θα φτάσω ποτέ σε αυτήν την ηλικία...
Και να σε ενημερώσω πως δεν είμαι καθόλου αιγαιόπληκτος ή παροπιδοφόρος! Εσείς τα βλέπετε όλα μέσα από τα γυαλάκια με τους ολυμπιακούς κύκλους! Να είσαι σίγουρος πως αν είχατε κάνει τόσα χρόνια κάτι αξιέπαινο ή αν κάνετε στο μέλλον, θα είμαι ο πρώτος που θα σας συγχαρεί! Γιατί της εταιρίας αυτής τη αξίζει κάτι καλύτερο.
 
Επειδή έχω διαβάσει εδώ μέσα αλλά και έχω ακούσει από διάφορα στελέχη τής ΟΑ και από πολιτικούς περί τής "ανάγκης διατήρησης τού δημόσιου χαρακτήρα τής ΟΑ",μπορεί κάποιος να μού εξηγήση γιά ποιό λόγο πρέπει να γίνη αυτό;

Γιατί,απ'όσο ξέρω,στην ακτοπλοϊα δέν υπάρχει κανένας "δημόσιος θαλασσομεταφορέας",αλλά τίς άγονες γραμμές τίς αναλαμβάνουν έναντι επιδότησης όσοι εφοπλιστές θέλουν,αφού βεβαίως συμμετάσχουν σέ ΔΜΔ (δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό,που λένε και οι Κινέζοι).

Γιά ποιό λόγο λοιπόν στίς αερομεταφορές θα έπρεπε να συμβαίνη κάτι διαφορετικό;
 
Hastaroth":hgnnk62e said:
Επειδή έχω διαβάσει εδώ μέσα αλλά και έχω ακούσει από διάφορα στελέχη τής ΟΑ και από πολιτικούς περί τής "ανάγκης διατήρησης τού δημόσιου χαρακτήρα τής ΟΑ",μπορεί κάποιος να μού εξηγήση γιά ποιό λόγο πρέπει να γίνη αυτό;
Υπάρχουν αρκετοί λόγοι, ο ένας χειρότερος από τον άλλο:

1. Τα κόμματα εξουσίας έχουν ανάγκη από φέουδα (fiefs) τα οποία μετά την εκλογική νίκη διανέμουν στα στελέχη τους για ανταμοιβή. Για τους λόγους αυτούς έχουμε δεκάδες ασφαλιστικά ταμεία με διοικητικά συμβούλια και διευθυντές, δεκάδες εμποροβιομηχανικές επιχειρήσεις "δημόσιου χαρακτήρα" κλπ. Κάθε υπουργείο έχει τήν "προίκα" του, τους εποπτευόμενους οργανισμούς και επιχειρήσεις.

2. Οι πολιτικοί μας όταν είναι στην κυβέρνηση, για λόγους κομματικού συμφέροντος, θέλουν να έχουν δυνατότητα παρέμβασης σε όλα τα επίπεδα, πράγμα που επιτυγχάνουν μέσω των επιχειρήσεων "δημόσιου χαρακτήρα". Κανονικά θα έπρεπε να περιορίζονται σε επιτελικό ρόλο.

3. Επειδή επιχειρήσεις όπως Ολυμπιακή, ΔΕΗ κλπ είναι εμπορικές ή βιομηχανικές και έχουν πολλούς προμηθευτές και υπεργολάβους, υπάρχει δυνατότητα μέσω αυτών διαχείρισης μεγάλων χρηματικών ποσών με νομιμοφανείς διαδικασίες. Ακόμα και τα ασφαλιστικά ταμεία, είδατε τι προμήθειες πληρώνουν σε χρηματιστηριακές για αγοραπωλησίες τίτλων?

4. Πουλάνε εκδούλευση στους εργαζομένους, στους οποίους διασφαλίζονται προνομιακές συνθήκες εργασίας σε σύγκριση με τον ιδιωτικό τομέα, όπου τα πράγματα είναι μάλλον "άγρια".
 
Ίσως κακώς επεμβαίνω , αλλά νομίζω ότι ο Hastaroth εννοούσε κάποιον καλό λόγο .

Δυστυχώς τούς κακούς λόγους που περιγράφεις τους βιώνουμε όλοι εδώ και χρόνια.
Φοβάμαι όμως ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση στην Ελλάδα αφού η όποια προσπάθεια απεμπλοκής του κράτους από τον δαίδαλο των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων συκοφαντείται αμέσως σαν "Ξεπούλημα" και τα ΜΜΕ φιλοξενούν (για να μην πω προκαλούν ) τις αντιδράσεις των "θιγόμενων" (Συνδικαλιστών , αντιπολίτευσης -της ΟΠΟΙΑΣ αντιπολίτευσης- κλπ κλπ).

Ακόμα και σήμερα (παραμονές εκλογών) ο λαϊκισμός δίνει και παίρνει στα κανάλια στα ραδιόφωνα και στις εφημερίδες.

Λαϊκισμός ακόμα και για την μεγάλη αυτή καταστροφή που έπληξε την πατρίδα μας.

Μήν έχεις ελπίδες (η φοβίες) λοιπόν ότι μετά τις εκλογές θα κλείσει η ΟΑ. Η μόνη Ελπίδα ( η φόβος αντίστοιχα ανάλογα από ποία πλευρά βλέπει κανείς το θέμα ΟΑ) είναι η commission και το ευρωπαϊκό δικαστήριο του οποίου η απόφαση είναι τελεσίδικη.
 
aas59":2upcmegl said:
Ίσως κακώς επεμβαίνω , αλλά νομίζω ότι ο Hastaroth εννοούσε κάποιον καλό λόγο.
Μα για το σημαντικό αριθμό των συμπολιτών μας, των οποίων η επαγγελματική και προσωπική ευημερία συνδέεται με την προσκόλλησή τους στο Σύστημα, αυτοί είναι καλοί λόγοι. :( :( :(
 
Αμάν ρε παιδιά. Τα πράγματα είναι απλά. Όποιος δεν γουστάρει την ΟΑ και οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία για τους Α,Β, λόγους υπάρχουν και άλλες επιλογές. Δεν σας είπε κανείς καλά και σώνει να ταξιδέψετε με την ΟΑ. Δώξα τω θεώ οι πτήσεις κουτσά στραβά βγαίνουν, κόσμος υπάρχει, ουρές στα εκδοτήρια υπάρχει, πληρότητα μέχρι και 100% σε πτήσεις υπάρχει.
Όσοι θέλετε να γεμίσετε την τσέπη του ιδιώτη περάστε δίπλα, είναι ανοιχτά. Από ιδιωτικές εταιρίες δεν έχουμε πρόβλημα, υπάρχουν. Οπότε τραβάτε εκεί όσοι θέλετε και μην μας πρήζετε με την ΟΑ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top