nick7488
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/04/2011
- Μηνύματα
- 855
- Likes
- 1.239
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AMX
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDF
Μισό λεπτό, δεν συμμετέχουμε στην εταιρεία με κανένα τρόπο, οπότε, ας το πάρουμε λίγο χαλαρά. Το επιχειρείν δεν είναι υποχρεωτικό. Οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση να ευθυγραμμίζονται με τους μετόχους τους και η ανάληψη κινδύνου βασίζεται σε αυτή τη σχέση. Μπορεί να πιστεύω προσωπικά ότι στην Α3 είναι πολύ συντηρητικοί / διστακτικοί στη λήψη αποφάσεων και εμμονικοί με κάποια πράγματα αλλά αυτό είναι δωρεάν για μένα.
Αν το ερώτημα είναι αν μπορούν να κάνουν long-haul με επιτυχία, θα έλεγα ναι υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι η τάση της αγοράς κλίνει προς απευθείας πτήσεις και η τιμή μιας απευθείας πτήσης δεν μπορεί να είναι ίδια με την τιμή μιας πτήσης με στάση.
Το momentum μπορεί να είναι καλό για την αγορά καινούργιων ή μεταχειρισμένων αεροσκαφών wide-body, αλλά υπό τις παρούσες συνθήκες μπορούν να ξεκινήσουν με συνεργαζόμενη αεροπορική εταιρεία που έχει πλεονάζοντα αριθμό αεροσκαφών ευρείας ατράκτου λόγω του COVID19 και του πολέμου στην Ουκρανία με σημαντικά μειωμένο κίνδυνο. Με αυτόν τον τρόπο, δεν δεσμεύονται σε καμία άμεση επένδυση και μπορούν να μετρήσουν εάν θέλουν ή μπορούν να το κάνουν long haul. Παρόλα αυτά δεν βλέπω να συμβαίνει ούτε αυτό.
Σχετικά με τις οικονομίες κλίμακας, το σχόλιό μου είναι ότι υπάρχει ένα όριο μέχρι το οποίο εμφανίζονται. Κανείς δεν ξέρει το βέλτιστο σημείο για μια δεδομένη εταιρεία και κανείς δεν πρόκειται να το ανακοινώσει. Δείτε για παράδειγμα την LH Group, πού έχουν οικονομίες κλίμακας; σε Φρανκφούρτη , Μόναχο, Ζυρίχη, Βιέννη, Βρυξέλλες, Ντίσελντορφ, Βερολίνο; με ποιον στόλο; B747, B787, B777, A330, A340, A350, A380;
Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική σκέψη της Α3 να πάει long-haul, θα μπορούσε να είναι μια προσπάθεια μάρκετινγκ από το airbus ή απλώς ένας ελιγμός.
Ο λόγος που πιστεύω ότι είναι νωρίς για αυτό είναι επειδή χρειάζονται το μεγάλο υπόστεγο σε λειτουργία, χρειάζονται έναν σταθερό στόλο A320neo (τρέχοντα ζητήματα σχετικά με τα logistics των κινητήρων και παραδόσεις), καθιερωμένο τμήμα διαχείριση εμπορευμάτων και πρέπει να ενισχύσουν την παρουσία τους στη γειτονιά.
Ωστόσο, πρέπει να αναγνωρίσω ότι είναι ένα θετικό σημάδι ότι θέλουν να επαναπατρίσουν χρήματα που ξοδεύουν στο εξωτερικό για εκπαίδευση και συντήρηση αεροσκαφών και ενδεχομένως να προσελκύσουν άλλες αεροπορικές εταιρείες στην Αθήνα ως πελάτες.
Αν το ερώτημα είναι αν μπορούν να κάνουν long-haul με επιτυχία, θα έλεγα ναι υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι η τάση της αγοράς κλίνει προς απευθείας πτήσεις και η τιμή μιας απευθείας πτήσης δεν μπορεί να είναι ίδια με την τιμή μιας πτήσης με στάση.
Το momentum μπορεί να είναι καλό για την αγορά καινούργιων ή μεταχειρισμένων αεροσκαφών wide-body, αλλά υπό τις παρούσες συνθήκες μπορούν να ξεκινήσουν με συνεργαζόμενη αεροπορική εταιρεία που έχει πλεονάζοντα αριθμό αεροσκαφών ευρείας ατράκτου λόγω του COVID19 και του πολέμου στην Ουκρανία με σημαντικά μειωμένο κίνδυνο. Με αυτόν τον τρόπο, δεν δεσμεύονται σε καμία άμεση επένδυση και μπορούν να μετρήσουν εάν θέλουν ή μπορούν να το κάνουν long haul. Παρόλα αυτά δεν βλέπω να συμβαίνει ούτε αυτό.
Σχετικά με τις οικονομίες κλίμακας, το σχόλιό μου είναι ότι υπάρχει ένα όριο μέχρι το οποίο εμφανίζονται. Κανείς δεν ξέρει το βέλτιστο σημείο για μια δεδομένη εταιρεία και κανείς δεν πρόκειται να το ανακοινώσει. Δείτε για παράδειγμα την LH Group, πού έχουν οικονομίες κλίμακας; σε Φρανκφούρτη , Μόναχο, Ζυρίχη, Βιέννη, Βρυξέλλες, Ντίσελντορφ, Βερολίνο; με ποιον στόλο; B747, B787, B777, A330, A340, A350, A380;
Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική σκέψη της Α3 να πάει long-haul, θα μπορούσε να είναι μια προσπάθεια μάρκετινγκ από το airbus ή απλώς ένας ελιγμός.
Ο λόγος που πιστεύω ότι είναι νωρίς για αυτό είναι επειδή χρειάζονται το μεγάλο υπόστεγο σε λειτουργία, χρειάζονται έναν σταθερό στόλο A320neo (τρέχοντα ζητήματα σχετικά με τα logistics των κινητήρων και παραδόσεις), καθιερωμένο τμήμα διαχείριση εμπορευμάτων και πρέπει να ενισχύσουν την παρουσία τους στη γειτονιά.
Ωστόσο, πρέπει να αναγνωρίσω ότι είναι ένα θετικό σημάδι ότι θέλουν να επαναπατρίσουν χρήματα που ξοδεύουν στο εξωτερικό για εκπαίδευση και συντήρηση αεροσκαφών και ενδεχομένως να προσελκύσουν άλλες αεροπορικές εταιρείες στην Αθήνα ως πελάτες.