Loco βάση το SKG?

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Ποιά/ποιές loco αεροπορικές θα θέλατε να δείτε να δημιουργούν βάση στο "Μακεδονία"?

  • Airberlin

    Votes: 2 7,4%
  • Easyjet

    Votes: 11 40,7%
  • Germanwings

    Votes: 1 3,7%
  • Ryanair

    Votes: 12 44,4%
  • Wizz Air

    Votes: 3 11,1%
  • Άλλη/ες

    Votes: 1 3,7%
  • Καμία, προτιμώ τις legacy

    Votes: 6 22,2%

  • Total voters
    27
  • Poll closed .
Να ρωτήσω το εξής,σε περίπτωση που κάποια από τις εν λόγω εταιρίες ξεκινήσει πτήσεις εσωτερικού,επηρεάζεται το μερίδιο αγοράς σε βαθμό που να επιτρέπει τη συγχώνευση Ολυμπιακής με Αιγαίου?Ή στο μερίδιο λαμβάνεται υπόψη η εκτέλεση δρομολογίων μόνο από ΑΤΗ?
 
Μπορεί αν και δεν πολυ κατάλαβα τι έχει γίνει εδώ . . . πραγματικά είναι δυνατών μία εταιρία όπως η easyjet,wizzair,ryanair να κάνει δρομολόγια εσωτερικού ? Θα ήταν πολύ ωραίο αυτό αλλα πιστεύω πως είναι λιγουλάκι δύσκολο . . .
 
Γιατί να μην μπορεί;

Το "καμποτάζ" δεν υπάρχει πλέον ούτε στις αερομεταφορές εντός ΕΕ. Γιατί να μην μπορούν η Ryan ή η Easy ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία να κάνουν εσωτερικό δρομολόγιο; Δεν νομίζω πως είναι αυτό το πρόβλημα...
 
Iδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο της πρότασης της wizz air, είναι η πρόθεσή της να εξυπηρετεί και δύο προορισμούς εσωτερικού, Αθήνα και Ηράκλειο, καθώς και τη Λάρνακα στην Κύπρο.H εταιρια αυτη μπορει να ενωσει την Θεσσαλονικη με Λαρνακα αφου δεν ειναι στις συμφωνιες χρηματοδοτησης αλλα οπως ειδαμε ασ κραταμε μικρο καλαθι.
 
Xμμμ..Μια άγνωστη στο ελληνικό κοινό Wizzair δύσκολα θα άντεχε στα δρομολόγια εσωτερικού ανάμεσα σε ΟΑ και Α3..Εδω ακόμα μαθαίνουν τι είναι...το Ryanair.. :D (άσε που υπάρχει κόσμος που ακόμα δεν ξέρει την easyjet :shock: -αυτό πρέπει να καταγραφεί στα απίστευτα του Ρίπλεϊ..)..Στα εξωτερικού θα είχε καλύτερη τύχη.Eκτός αν το κάνει αντίστροφα,δλδ,ξεκινήσει με εξωτερικού και αν πιάσει επεκταθεί και εσωτερικού..Επίσης το να επικεντρωθεί στην αγορά των Βαλκανίων και της Αν.Ευρώπης δεν έχει πολύ ψωμί από Θεσ/νίκη, εκτός από δημοφιλείς προορισμούς (PRG,BUD,και πάλι πως να γεμίσεις χειμωνιάτικα τα Α320),αλλά απτην άλλη θα μπορούσε τους λιγότερο δημοφιλείς να τους έχει εποχιακά..
Συγνώμη κιόλας για την αφελέστατη απορία μου αλλά η Wizzair ζητάει παράδες για να ανοίξει βάση? θέλω να πω μιμείται το μοντέλο FR,δεν λειτουργεί a la easyjet? Διότι το άρθρο λέει για πολύ υψηλό κόστος..Που αναφέρεται;Αν θέλουν και αυτοί λεφτά,δεν έχουν καμία τύχη τους έφαγε η FR :twisted: , που στην τελική θα την προτιμήσουν να ανοίξει βάση,αφού τα πήρε που τα πήρε και ήρθε που ήρθε,που να ξεπαραδιάζονται για νέους "μνηστήρες"..Το πολύ πολύ να της δώσουν κανά ψιλό να ανοίξει 2-3 γραμμές από τις άλλες βάσεις της..
 
Aς βαλει δρομολογιο Θεσσαλονικη - Λαρνακα στα 50ευροπουλα και θα σου πς μετα ποσο γνωστη θα γινει στους φοιτητες(θυμασαι τι γινοταν με την Blue Air).
 
To θεμα ειναι να γινει πρωτα η ιδιωτικοποιηση του Αεροδρομίου κατα τη γνωμη μου.
 
Φρέσκα κουλούρια...

Με την Wizz Air γίνονται εκτεταμένες διαπραγματεύσεις αφού πρέπει να βρεθεί και ποιός φορέας θα αναλάβει το κόστος...

:arrow: http://tourismlobby.blogspot.com/2011/07/wizz-air.html
 
Ryanair και Wizz Air: Μονομαχία για αεροπορική βάση στη Θεσσαλονίκη

Μείζονα θετική εξέλιξη με ευρύτερο αντίκτυπο για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, καθιστώντας τη Θεσσαλονίκη επίκεντρο των νοτίων Βαλκανίων, θα αποτελέσει η δημιουργία αεροπορικής βάσης (hub) στον αερολιμένα «Μακεδονία» από δύο αερομεταφορείς low-cost, οι οποίοι μάλιστα διαγκωνίζονται γι' αυτό το σκοπό.
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =111995164

Βρε τι τσακωμός γίνεται για το SKG :mrgreen:
Μιλάμε και για αρχές του 2012...
 
Top