LH 320 με πολύ crosswind στο Aμβούργο..παρά λίγο..

Η ευθύνη επιστρέφει στον κυβερνήτη, μοιράζεται ή την έχει μόνο οποιός εκ των δύο αποδεδειγμένα είχε τον έλεγχο εκείνες τις στιγμές?

Το γεγονός οτί τονίζεται το 24χρονη και γυναίκα για εμένα δεν έχει καμιά ουσία και μόνο εντυπώσεις θέλει να δημιουργήσει, κοινώς μην ψαρώνετε. Δηλαδή που το πάνε? Την καημένη την μικρή μάθαινε και της δικαιολογείται το λάθος χειρισμού?? ή επισήμως επιβεβαιώνουν τις ρατσιστικές τους απόψεις? Τι πετούσε κολεόπτερο? Συγκυβερνήτισα της LH είναι. Πολύ έξυπνα προσπαθούν να αμβλύνουν τις εντυπώσεις....θα συμπληρώσουν και μια πρωτοφανής για τα χρονικά του αεροδρομίου έκτακτη ριπή ανέμου 100 χιλιομέτρων και τέτοια και θα τους βγάλουν και ήρωες στο τέλος (όπως ήδη έχουν προσπαθήσει).....
 
Έτσι ακριβώς όπως τα λέτε είναι, ρε παιδιά! :great:
Όλη αυτή η ελεεινή προσπάθεια συγκάλυψης γίνεται, μόνο και μόνο γιά να μην παραδεχθούν ότι ήταν εξ αρχής [έστω και μερικό] λάθος του κυβερνήτη να προχωρήσει σε προσέγγιση στο συγκεκριμένο διάδρομο (έστω κι αν δεν είχε ο ίδιος το πηδάλιο, είχε σε κάθε περίπτωση την ευθύνη!). Αν η συγκεκριμένη εταιρία δεν ήταν γνωστή γιά την επιδεικτική (ως αηδιαστική) αλαζονεία της σε όλους τους τομείς δράσης της, το πράγμα θα ήταν ίσως λιγότερο ενοχλητικό. Εντάξει, όλες οι εταιρίες φροντίζουν την εικόνα τους, αλλά η συγκεκριμένη το έχει πραγματικά παρακάνει - καμμία σύγκριση με άλλες μεγάλες, ονομαστές και ιστορικές αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη (και δεν εννοώ τώρα τίποτα ΟΑ :twisted: )! Και τώρα συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι κάνουν ό,τι μα ό,τι μπορούν (φιμώνουν Συλλόγους σπόττερ της Γερμανίας που κατέγραψαν φωτογραφικά και με βίντεο το γεγονός, πληρώνουν εφημερίδες να γράφουν εγκώμια κλπ.), γιά να μην πάρει κανείς χαμπάρι ότι κάνανε λάθος. Οι αλάθητοι, οι τέλειοι, οι ήρωες! ΕΛΕΟΣ!!!!
:wall:
 
Giopan, υπάρχει γενικώς μία αρχή. Οι συγκυβερνήτες, πετάνε .... με το πτύχίο του κυβερνήτη. Δηλαδή το κεφάλι του κυβερνήτη είναι στον ντορβά, άσχετα ποιός πετάει και έχει τα χειριστήρια στα χέρια του.

Φυσικά ήθισται, οι πιλότοι ενός πλήρώματος να μοιράζονται τα "σκέλη" του καθημερινού δρομολογίου. Υπογραμμίζω το ήθισται, καθώς δεν έχει την υποχρέωση ο κυβερνήτης να "δίνει" προσγειώσεις στον συγκυβερνήτη. Αρκεί ο συγκυβερνήτης να κάνει περίπου μία προσγείωση τον μήνα. Άρα, κάθε φορά που ο κυβερνήτης δίνει ένα σκέλος στον συγκυβερνήτη (δηλαδή κάθε μέρα), εξακολουθεί νά έχει την πλήρη ευθύνη χωρίς όμως να έχει τον έλεγχο του αεροπλάνου στα χέρια του.


Προς Θεού, δεν υποστηρίζω ότι οι κυβερνήτες πρέπει να πετάνε μόνο, απλά τονίζω την πολυπλοκότητα της κατάστασης.

Κρατάτε τεράστιες πισινές για τις αναφορές των μίντια. Αυτό έχω να πώ μόνο.

Σε μερικές μόνο εταιρέιες στην Ευρώπη υπάρχει όριο πλαγίου ανέμου στους συγκυβερνήτες και αυτές αρχίζουν να μειώνονται.

Τα καλά και τα κακά :
Αν μία εταιρέια βάλει κανόνα και πεί "Απαγορεύεται η προσγείωση από συγκυβερνήτες με πάνω από 15 κόμβους άνεμο", καλύπτει πλήρως τέτοια ενδεχόμενα. Όμως, πώς μπορεί μετά από χρόνια να περιμένει ασφαλή αποτελέσματα, όταν όλοι οι συγκυβερνήτες της δε έχουν εμπειρία ισχυρών πλαγίων ανέμων? Αυτοί όλοι (ή οι περισσότεροι) θα βγούν κυβερνήτες και ξαφνικά το όριό τους θα ανέβει στους 35 ή 40 κόμβους. Επειδή φόρεσαν τέταρτο γαλόνι δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα ανταποκριθούν με ασφάλεια.

Συμπερασματικά, πιστεύω ότι δεν χρειάζονται συγκεκριμμένοι κανόνες. Αρκέι να επικρατεί η κοινή λογική. Μία προσγείωση με 40 κόμβους κάθετο (εφόσον βεβαίως τόσο είναι το όριο ενός αεροσκάφους) σε ένα μεγάλο αεροδρόμιο χωρίς ορεινούς όγκους και κτίρια δεξιά-αριστερά, και χωρίς να είναι ριπαίος ή μεταβλητός, είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία στον συγκυβερνήτη να εξασκηθεί. ΄΄Ομως σε μία προσγείωση με 15 εώς 25 κόμβους νοτιά στο Ηράκλειο, νύκτα και με βροχή , μάλλον είναι επικίνδυνο να εξασκηθεί ένας συγκυβερνήτης.

Κοινή λογική είναι το ζητούμενο. Δεν μπορεί το σύστημα να στηρίζεται στο πόσο χέστης είναι ο κάθε κυβερνήτης ούτε στο πόσο καουμπόης.

ΥΓ. ΄Παρακαλώ μην ακούσω σχόλια περί της λέξης "εξασκηθεί" που έγραψα παραπάνω, του στύλ "καλά, με τίς ζωές μας θα εξασκηθεί ? "
Καλώς ή κακώς....ναί, με τίς ζωές μας θα εξασκηθεί. Έτσι είναι η πολιτική αεροπορία, όπως και οι δημόσιες μεταφορές γενικότερα. Όλοι κάπως αποκτούν εμπειρία. Δεν είναι όλοι οι οδηγόι λεωφορείων πολύπειροι. Την εμπειρία τους, στο λεωφορείο θα την αποκτήσουν. Δεν θα τους δώσει η ΕΘΕΛ ένα λεοφωρείο άδειο να οδηγούν μόνοι τους για 5 χρόνια μέχρι να αποκτήσουν εμπειρία. Έτσι και η κάθε αεροπορική εταιρέια. Κάνει την απαραίτητη εκπαίδευση και μετά μέρα με την μέρα, αποκτάται η εμπειρία και εξασκούνται οι ικανότητες.

ΥΓ του ΥΓ : Οι εξομοιωτές δεν προσφέρουν πραγματική πρακτική σε απαιτητικές προσγειώσεις, όσο state of the art να είναι. Τίποτα δεν είναι όπως το ...αληθινό.
 
Παιδια μια παρατήρηση. Το να μιλάμε για την ηλικία και την απειρία ενος πιλότου ή όχι δεκτό. Αλλά στο θέμα του φύλου, έχω ένσταση! Είναι μειονεκτημα δηλαδή ότι ήτανε γυναίκα η συγκυβερνητης???? Σας δηλώνω ότι μου έχει τύχει αρκετες φορές γυναίκα κυβερνητης και στην klm και στη lufthansa και δεν έχω παραπονο. Μάλιστα σε δύσκολες καιρικές συνθηκες τα καταφεραν μια χαρα. Τώρα το ποιός χειριζόταν το εροσκαφος στην προσγείωση δεν το γνωρίζω, απλα επειδή εκείνη την ημέρα πετούσα και εγώ μοναχο και είχε φριχτο άνεμο (το αεροσκάφος πήγαινε πέρα-δώθε) και εκει στην προσγείωση, πιστευω πως μάλλον το θέμα είναι περίπλοκο.
 
drakkar":2sgaomwx said:
Παιδια μια παρατήρηση. Το να μιλάμε για την ηλικία και την απειρία ενος πιλότου ή όχι δεκτό. Αλλά στο θέμα του φύλου, έχω ένσταση! Είναι μειονεκτημα δηλαδή ότι ήτανε γυναίκα η συγκυβερνητης???? Σας δηλώνω ότι μου έχει τύχει αρκετες φορές γυναίκα κυβερνητης και στην klm και στη lufthansa και δεν έχω παραπονο. Μάλιστα σε δύσκολες καιρικές συνθηκες τα καταφεραν μια χαρα. Τώρα το ποιός χειριζόταν το εροσκαφος στην προσγείωση δεν το γνωρίζω, απλα επειδή εκείνη την ημέρα πετούσα και εγώ μοναχο και είχε φριχτο άνεμο (το αεροσκάφος πήγαινε πέρα-δώθε) και εκει στην προσγείωση, πιστευω πως μάλλον το θέμα είναι περίπλοκο.

Φίλε drakkar έχεις δίκιο...Μα και γιατί να έχεις παράπονο;; :)
Δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στα 2 φύλα! Και οι 2 περνάνε τα ίδια τεστ, και οι 2 κάνουν τα ίδια μαθήματα άρα και οι 2 μπορούν και έχουν τις ίδιες επιδόσεις και ικανότητες.

Προσωπικά με εκνέυρισε το χθεσινό πρωτοσέλιδο της γερμανικής εφημεριδάς "Bild" όπου έχει τη φωτογραφία της κοπέλας και λέει:
:arrow: ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ (24) ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΤΖΕΤ

Ε,και τι σημαίνει αυτό δηλαδή;;; Μα στο κάτω-κάτω αυτή είναι η δουλεία της και για αυτό πληρώνεται...

Το συμπέρασμα μου είναι πως για να μη "χαλάσει" το όνομα της η LH, κάνουν τα πάντα για να ρίξουν τις ευθύνες αλλού...
 
Ακριβώς όπως τα λέει ο gkatsou (αλλά και ο giopan πιό πάνω) είναι... Οι τύποι είναι αδίστακτοι! :|
 
Εγω θελω να ρωτησω αυτους που ''κραζουν'' το πληρωμα ποσες ωρες εχουν σε jet medium aircraft και βασικα 320 που μιλανε τοοοσο ανετα.
 
SkyHawk":676sxjg7 said:
Εγω θελω να ρωτησω αυτους που ''κραζουν'' το πληρωμα ποσες ωρες εχουν σε jet medium aircraft και βασικα 320 που μιλανε τοοοσο ανετα.

Δεν νομίζω ότι κάποιος (στα τελευταία 10-20 ποστ τουλάχιστον) "κράζει" το πλήρωμα.
Ειπώθκε με κάποια επιφύλαξη, ότι ενδεχομένως να ήταν εν μέρει λάθος του πληρώματος να συνεχίσει την προσέγγιση στο αεροδρόμιο (όταν άλλες πτήσεις οικειοθελώς εγκατέλειπαν γιά άλλο αεροδρόμιο) και μάλιστα στο συγκεκριμένο διάδρομο (όταν με τις συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες, γιά τις οποίες ενημερώθηκαν από τον ΕΕΚ και κλήθηκαν να επιλέξουν έναν από τους δύο ενεργούς διαδρόμους, θα ήταν προτιμότερη μια προσέγγιση στον άλλο διάδρομο).
Αν όντως έγινε ένα -έστω και μερικό- λάθος από το πλήρωμα (που πολλά από τα πρώτα γνωστά στοιχεία αφήνουν να εννοηθεί), αυτό έγινε. Λάθη πάντα μπορούν να συμβούν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλα τα λάθη είναι συγχωρήσιμα και (το κυριώτερο!) αναπόφευκτα.
Αυτό που ενοχλεί πολλούς όμως είναι ο όχι και τόσο ειλικρινής τρόπος και τα όχι τόσο έντιμα μέσα, με τα οποία η εταιρία εμφανέστατα προσπαθεί πάση θυσία και με οποιδήποτε κόστος να συγκαλύψει ενδεχόμενα λάθη εργαζομένων της (είτε αυτοί είναι το πλήρωμα είτε αυτοί είναι οι υπεύθυνοι επιχειρήσεων είτε και άλλοι) και να αποτρέψει την ευθύνη τους.
SkyHawk, θα ήθελα να υπενθυμίσω, ότι συμβάν είναι πολύ σοβαρό και, αν ξαναδεις το βίντεο, θα πρέπει να συμφωνήσεις, ότι είναι σχεδόν απίστευτο το γεγονός, ότι δεν συνέβη τίποτε ΠΟΛΥ χειρότερο! Μιλάμε γιά πολλή τύχη...
 
Καλα οκ εγω απλα ρωτησα ποιος ειναι χειριστης απο αυτους που λενε οτι το πληρωμα φταιει. Αν ειναι καποιος τοτε θα κατσω να το κουβεντιασω. Το ειδα το βιντεο οκ.
 
SkyHawk":3o1q7zu8 said:
Καλα οκ εγω απλα ρωτησα ποιος ειναι χειριστης απο αυτους που λενε οτι το πληρωμα φταιει. Αν ειναι καποιος τοτε θα κατσω να το κουβεντιασω. Το ειδα το βιντεο οκ.

Δεν νομίζω ότι πρέπει να είμαστε χειριστές για εκφράσουμε την άποψή μας... Εξάλλου για τι συγκεκριμένο περιστατικό μπορεί κανείς να βγάλει συμπεράσματα έστω και αν δεν ξέρει πολλά για τον αεροπορικό τομέα γενικότερα.
Τέλος, αυτός είναι ο σκοπός του φόρουμ, δηλαδή η ανταλλαγή απόψεων. Ο καθένας μπορεί ελεύθερα να λέει τη γνώμη του άσχετα με το αν συμφωνούμε ή όχι και άσχετα με το αν είμαστε χειριστές ή όχι.

Πάντα φιλικά,gkatsou
 
Top