LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πριν από λίγη ώρα (κατά τις 18:50) προσγειώθηκαν 5 αμερικανικά Α-10. Τα είδα τελείως τυχαία και δυστυχώς δεν ήμουν σε θέση για φωτογραφία.
Συμμετοχή στην πολυεθνική άσκηση "Swift Response 23" με κέντρο το Ανθόφυτο Κιλκίς.
 
Διάβαζα στα σόσιαλ μίντια για προχτές το βράδυ στην μεγάλη νυχτερινή καταιγίδα, επιβάτες αεροπλάνου που προσγειώθηκε από τη Νυρεμβέργη έμειναν μέσα στο αεροπλάνο δύο ώρες, διότι λόγω της καταρρακτώδους βροχής ήταν αδύνατο να κατέβουν από τα σκαλιά και να περπατήσουν για να μπουν στα λεωφορεία και θυμήθηκα εκείνη την τεράστια συζήτηση για τις φυσούνες, που σύμφωνα με τη Fraport κρίθηκαν ασύμφορες για το αεροδρόμιό μας....
 
Εγώ τον Μάρτιο ταξίδεψα για Μιλάνο από το «Μακεδονία» και είχε τόσο δυνατό αέρα που όταν βγήκαμε από το λεωφορείο ( μας πήγε κοντά στην αρχή του διαδρόμου 28 ), δεν μπορούσαμε να περπατήσουμε παρά μόνο με μεγάλη δυσκολία μέχρι την σκάλα επιβίβασης. Ακόμη και το αεροσκάφος μας κουνιόταν στο έδαφος!
Στο weather app έδειχνε για το αεροδρόμιο άνεμο 55 χλμ / ώρα, και ριπές ως 70 χλμ / ώρα.
Μια φυσούνα δεν είναι πολυτέλεια, είναι must και νομίζω ότι η Fraport οφείλει να το ξανασκεφτεί.
 
Ας πουμε οι φυσουνες ειναι ασυμφορες..Γιατι δεν κανουν οπως στην Ναπολη με σκεπαστες σκαλες και λεωφορεια που ανοιγουν πορτες πισω και ερχονται και κολλανε στην σκαλα του αεροσκαφους; Ποσο δυσκολο ειναι;
Post automatically merged:

Διάβαζα στα σόσιαλ μίντια για προχτές το βράδυ στην μεγάλη νυχτερινή καταιγίδα, επιβάτες αεροπλάνου που προσγειώθηκε από τη Νυρεμβέργη έμειναν μέσα στο αεροπλάνο δύο ώρες, διότι λόγω της καταρρακτώδους βροχής ήταν αδύνατο να κατέβουν από τα σκαλιά και να περπατήσουν για να μπουν στα λεωφορεία και θυμήθηκα εκείνη την τεράστια συζήτηση για τις φυσούνες, που σύμφωνα με τη Fraport κρίθηκαν ασύμφορες για το αεροδρόμιό μας....
εχεις καποιο σχετικο λινκ;
 
θυμήθηκα εκείνη την τεράστια συζήτηση για τις φυσούνες, που σύμφωνα με τη Fraport κρίθηκαν ασύμφορες για το αεροδρόμιό μας....
Το ότι 3-4 φορές το χρόνο μπορεί να υπάρξει ακραίος καιρός δε σημαίνει ότι οι φυσούνες είναι συμφέρουσες οικονομικά. Για τόσο σπάνια προφανώς και δεν είναι συμφέρουσες. Και στη Μύκονο πχ θα μπορούσε να συμβεί το ίδιο σε μια καλοκαιρινή μπόρα. Σαφώς καλό θα ήταν όλα τα αεροδρόμια να έχουν φυσούνες αλλά οικονομικά και για τα μεγέθη αρκετών αεροδρομίων αυτό δεν είναι εφικτό.
 
Δεν είναι μόνο οι καιρικές συνθήκες ( οι ημέρες με βροχή στη Θεσσαλονίκη είναι περίπου 70/έτος) , αλλά προπαντός η ταλαιπωρία των ευπαθών ομάδων που αγκομαχούν με τη μεταφορά των τρόλεϊ στις σκάλες .
Μάλιστα το ασανσέρ στις αναχωρήσεις , είναι πολλές φορές απροσπέλαστο.
Πάντως πολλά μικρότερα ( σε κίνηση) αεροδρόμια έχουν φυσούνες , όπως των Σκοπίων, της Σόφιας ( με παραπλήσια κίνηση του SKG) , αλλά και αρκετά ιταλικά.
 
Last edited:
Σε περίπτωση κακοκαιρίας και οι φυσούνες συχνά δεν βοηθάνε.

Δεν γνωρίζω τί έγινε προχθές στη Θεσσαλονίκη, αλλά όταν έχει καταιγίδα, το κύριο πρόβλημα δεν είναι η βροχή, αλλά ο κίνδυνος από κεραυνούς. Μου έτυχε και σε Βρυξέλλες / Ζυρίχη / Φρανκφούρτη κλπ. και σε πύλη με φυσούνα ότι περιμέναμε αρκετή ώρα για την αποβίβαση, γιατί λόγω καταιγίδας σταμάτησε κάθε εξυπηρέτηση (και σε πύλες με φυσούνες κάποια άτομα εργάζονται έξω).

Και όταν έχει δυνατούς ανέμους μπορεί να μην είναι δυνατό η χρήση φυσούνας ακριβώς λόγω των δυνατών ανέμων.

Σίγουρα, ιδιαίτερα όταν έχει βροχή, δυνατούς ανέμους, κρύο κλπ. οι φυσούνες προσφέρουν περισσότερη άνεση. Αλλά δεν λύνουν όλα τα ενδεχόμενα προβλήματα λόγω κακοκαιρίας.
 
. Σαφώς καλό θα ήταν όλα τα αεροδρόμια να έχουν φυσούνες αλλά οικονομικά και για τα μεγέθη αρκετών αεροδρομίων αυτό δεν είναι εφικτό.
Σε προσφατο ταξίδι μου στο Ζαγκρεμπ, το οποίο εχει περίπου τη μιση κινηση απο το SKG, χάρηκα τις φυσούνες που διέθετε και κατάλαβα οτι πολύ απλά οι γερμανοί εδώ στην Ελλάδα ειναι φτηνιάρηδες..Αλλωστε το έχω υποστηρίξει και σε άλλες αναρτήσεις μου, οτι τα έργα που έγιναν στα ελληνικά αεροδρόμια ειναι φτηνιάρικα, με δευτεροκλασάτα υλικά και το αποτέλεσμα είτε αρχίζει ήδη να φαίνεται ή θα φανεί σε πολύ λιγα χρόνια.
 
Κι όμως: Όσον αφορά την λειτουργία – και μ΄αυτό εννοώ τους χρόνους αναμονής στους ελέγχους και στις αποσκευές, τις καθυστερήσεις που οφείλονται στο handling του αεροδρομίου κλπ. το SKG είναι αρκετά καλό. Και πολύ καλύτερο από πολλά γερμανικά αεροδρόμια (είτε της Fraport είτε όχι). Για να μην μιλάμε για την κατάσταση πριν από την ιδιωτικοποίηση.

Προσωπικά, το θεωρώ πιο σημαντικό απ΄το εάν έχει φυσούνες ή όχι (ακόμα εάν έχει κάποιο αεροδρόμιο, αυτό δεν σημαίνει ότι και η δική σου πτήση είναι σε πύλη με φυσούνα...) και από την πολυτέλεια του κτιρίου. Αρκεί τα φτηνιάρικα υλικά να μην δημιουργούν προβλήματα στην λειτουργία. Κάτι που βέβαια θα δούμε τα επόμενα χρόνια....

Και κάτι το θετικό: μετά από περίπου ένα χρόνο και σε πτήσεις με LH/LX/OS υπάρχει ξανά πρόσβαση στο fast track.
 
Top