LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν ένας τόπος έχει δυναμική σε τουρισμό, επιχειρηματικότητα και εμπόριο, κανένα τέλος αεροδρομίου δεν μπορεί να μειώσει την κίνησή του.

Αντίστοιχα, τα χαμηλά τέλη δεν θα ανεβάσουν ποτέ την κίνηση σε έναν τόπο που το μόνο που εισάγει είναι τουρίστες με τάπερ από τα Βαλκάνια και το μόνο που εξάγει είναι τραγουδιστές στην Αθήνα.
 
spotterakis":3i8rr0mq said:
Μονο εγω δεν ειδα εικονες απτα εργα στο παλιο τερμιναλ;....

Στο παλιό είναι το σημείο 0:28 - 0:30 και για λίγο μετά το 3:10 (κρίνοντας απο το πάτωμα).
 
OveLix":3fmhqk8b said:
Αν ένας τόπος έχει δυναμική σε τουρισμό, επιχειρηματικότητα και εμπόριο, κανένα τέλος αεροδρομίου δεν μπορεί να μειώσει την κίνησή του.

Αντίστοιχα, τα χαμηλά τέλη δεν θα ανεβάσουν ποτέ την κίνηση σε έναν τόπο που το μόνο που εισάγει είναι τουρίστες με τάπερ από τα Βαλκάνια και το μόνο που εξάγει είναι τραγουδιστές στην Αθήνα.

Η Fraport το ξερει ή τζαμπα "πεταξε" τοσα λεφτα αφου θαρχονται μονο ταπεριστες;..
 
Θα πρέπει να τη ρωτήσεις. Το ποστ μου αναφερόταν στο σχόλιο περί αύξησης των τελών που θα διώξουν τους πελάτες.
 
Eν μερει ισχυει, καθότι οι LCCs εχουν δειξει οτι εχουν την δυνατοτητα να δημιουργήσουν δυναμικη κ ρεύμα σε εναν τόπο, παντα με συνεργασίες και συνέργειες τουριστικών φορέων..Μιλάω για περιοχες που δεν ειναι BCN, FCO etc..Ομως αυτο το δουναι κ λαβειν εχει ανταλλάγματα...Ας το σκεφτουν, γιατι θα πρεπει να γινει κ αποσβεση...
 
Είμαι βέβαιος ότι διαβάζουν το φόρουμ για συμβουλές και ιδέες που δεν είχαν σκεφτεί.
 
Αν λοιπον ξερουν τι κανουν , τοτε μαλλον ισχυει το πρωτο μερος του ποστ σου και οχι το δευτερο..Σαν τιμ που ειναι θα εχουν σκεφτει πιο μακρια απτα ταπερ
 
Ο συμφορίτης Ovelix έχει την τάση να εκφράζει την άποψή του με κάπως 'απόλυτο' τρόπο και ακολούθως να προκαλεί αντιδράσεις , ωστόσο συμφωνώ με την άποψή του για τη δυναμική του SKG. Και ας κατάγομαι από τη Θεσσαλονίκη. Αρκεί να επισκεφτεί κάποιος αντίστοιχους προορισμούς στην ευρωπαϊκή πλευρά της Μεσογείου και θα καταλάβει τι εννοεί ο Ovelix.
Κοιτάξτε πχ την περίπτωση της Μαλάγα και της Costa del Sol. Όποια δυναμική και να προσφέρουν οι low cost, υπάρχει ένα 'ταβάνι' στις δυνατότητες προσέλκυσης τουριστών στη Θεσσαλονίκη και στις γύρω περιοχές. Και προφανώς η fraport αυτό το γνωρίζει
 
Aris 1979, δεν εχω αυταπάτες για κατι τετοιο..Ολοκληρη η χωρα υποφερει ακομα απο παθογενειες στον τουριστικο και οχι μονο τομεα, και Μαλαγα δεν καταφέραμε να κανουμε ουτε τη Ν.Ελλαδα τον χειμωνα που ολοι πανε AGP,ALC,TFS..Επίσης ενας κουκος δεν φέρνει την ανοιξη..Γι'αυτο μιλησα για συνέργειες..Το "ταβανι" αυτο θα τοχουν ψαξει, μελετήσει για καθε αεροδρομιο που εχουν αναλαβει (θέλω να πιστευω) μαζι με τις ιδιαιτερότητες της καθε αγοράς..Απλά ελπίζουμε τα βέλτιστα μεχρι να ερθει το peak και κινήσεις προς αυτην την κατευθυνση..Εξαλλου ως επιχειρηση που προσδοκα κερδη,τζιρους στην επένδυσή τους, και μιλάω εκτος συνθηκων πανδημιας που ολα διαλυονται, το συμφέρον τους θα κοιταξουν..Εξεφρασα καποιους δισταγμους να μην ειναι το φοκους των κερδων μονο μεσα απο αυξηση τελων, χρεώσεων, ενοικιων κτλ, αλλα π.χ. οπως κανουν και αλλες κοινοπραξιες που εκπονουν incentives plan για την προσελκυση εταιρειων, ανοιγμα νεων δρομολογιων, σε συναρτηση με τις δυνατοτητες μια περιοχης που ισως ακομα να μην εχουν αξιοποιηθει τα μεγιστα ή ναχει γινει προς λαθος κατευθυνση..Στο δελτιο τυπου διατυπωσαν, (περα απτον αυτοεπαινουμενο τονο τους για τα εργα τους) ακριβως αυτο για την περιοχη κ την προθεση και αλλων εταιρειων να προσεγγισουν το SKG..Aλλιως, αν εγινε η ολη επενδυση και βελτιωση υποδομων με στοχο ..μια στασιμοτητα, χωρις βλεψεις για κατι καλυτερο στο μελλον, ποιο το νοημα; Δεν γινομαι ουτε αφοριστικος, αλλα ουτε και αιθεροβαμων
 
Αγαπητέ spotterakis
Και εγώ εύχομαι ακριβώς το ίδιο.
Όταν με το καλό επανέλθουν τα πράγματα σε επίπεδα 2019 - σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις κατά το 2026 με 2027- να υπάρχει ακόμα η Fraport και να προσπαθήσει να προσελκύσει το κοινό που μπορεί να προσελκύσει.
 
Top