Aris 1979, δεν εχω αυταπάτες για κατι τετοιο..Ολοκληρη η χωρα υποφερει ακομα απο παθογενειες στον τουριστικο και οχι μονο τομεα, και Μαλαγα δεν καταφέραμε να κανουμε ουτε τη Ν.Ελλαδα τον χειμωνα που ολοι πανε AGP,ALC,TFS..Επίσης ενας κουκος δεν φέρνει την ανοιξη..Γι'αυτο μιλησα για συνέργειες..Το "ταβανι" αυτο θα τοχουν ψαξει, μελετήσει για καθε αεροδρομιο που εχουν αναλαβει (θέλω να πιστευω) μαζι με τις ιδιαιτερότητες της καθε αγοράς..Απλά ελπίζουμε τα βέλτιστα μεχρι να ερθει το peak και κινήσεις προς αυτην την κατευθυνση..Εξαλλου ως επιχειρηση που προσδοκα κερδη,τζιρους στην επένδυσή τους, και μιλάω εκτος συνθηκων πανδημιας που ολα διαλυονται, το συμφέρον τους θα κοιταξουν..Εξεφρασα καποιους δισταγμους να μην ειναι το φοκους των κερδων μονο μεσα απο αυξηση τελων, χρεώσεων, ενοικιων κτλ, αλλα π.χ. οπως κανουν και αλλες κοινοπραξιες που εκπονουν incentives plan για την προσελκυση εταιρειων, ανοιγμα νεων δρομολογιων, σε συναρτηση με τις δυνατοτητες μια περιοχης που ισως ακομα να μην εχουν αξιοποιηθει τα μεγιστα ή ναχει γινει προς λαθος κατευθυνση..Στο δελτιο τυπου διατυπωσαν, (περα απτον αυτοεπαινουμενο τονο τους για τα εργα τους) ακριβως αυτο για την περιοχη κ την προθεση και αλλων εταιρειων να προσεγγισουν το SKG..Aλλιως, αν εγινε η ολη επενδυση και βελτιωση υποδομων με στοχο ..μια στασιμοτητα, χωρις βλεψεις για κατι καλυτερο στο μελλον, ποιο το νοημα; Δεν γινομαι ουτε αφοριστικος, αλλα ουτε και αιθεροβαμων