Να συμπληρώσουμε για τον ΚΑΘΜ, ότι από 30/09/2005 ολοκληρώθηκε η επέκταση του δαπέδου στάθμευσης κατά 30.000 m² μπροστά από το υπόστεγο της ΟΑ, και θα δημιουργήσει 3-4 επιπλέον θέσεις στάθμευσης (Συνολικά το α/δ θα διαθέτει γύρω στις 22 θέσεις, πέρα των χώρων στάθμευσης γενικής αεροπορίας και V.I.P.).
Μέσα στον Ιανουάριο του 2006, παραδίδεται πλήρως και το έργο της νέας κυκλοφοριακής ρύθμισης/εισόδου και χώρων στάθμευσης , τμήματα του οποίου λειτουργούν ήδη εδώ και καιρό.
Τελος, η επέκταση του εμπορευματικού σταθμού (cargo terminal), θα ολοκληρωθεί τελικά τον Αύγουστο του 2006.
Με τα έργα αυτά ολοκληρώνεται ένα πακέτο έργων που είχε αρχίσει από το 1996-97 και περιελάμβανε την ανάβάθμιση του υπάρχοντος αεροσταθμού, την επέκταση του (με διπλασιασμό χώρων), την εγκατάσταση ILS Cat. II στον 16/34 (και ανάλογης φωτοσήμανσης), την συντήρηση του διαδρόμου αυτού, την κατασκευή νέων δαπέδων στάθμευσης, την κατασκευή του παράλληλου τροχόδρομου στον 10/28 κ.α.
Πλέον, τα έργα που μένει να γίνουν στο LGTS, είναι τα έργα στρατηγικής ανάπτυξης, που είχε προτείνει το Master Plan του αεροδρομίου, και αφορούν την γνωστή επέκταση του διαδρόμου 10 /28 στα 3.440 m και το νέο terminal.