IATA
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/03/2004
- Μηνύματα
- 767
- Likes
- 217
Εντύπωση μου κάνει η Ρόδος να έχει μεγαλύτερη ζήτηση από Θεσσαλονίκη. Δηλαδή αυτό οφείλεται αποκλειστικά στις χρεώσεις του αεροδρομίου; Και πόσο μεγάλη είναι η διαφορά ώστε να δικαιολογείται τέτοια "πτώση";
Η (δια)μάχη για τις χρεώσεις των αεροδρομίων κρατάει χρόνια και συνήθως τροφοδοτείται και αναζωπυρώνεται από κάποιες εταιρίες όπως η Ryanair που τους αρέσει ο επιθετικός ανταγωνισμός. Στη Γερμανία υπάρχει μια παροιμία που λέει Konkurrenz belebt das Geschäft, δηλαδή ο ανταγωνισμός αναζωογονεί την επιχειρηματικότητα. Επίσης υπάρχει η νοοτροπία "Geiz ist geil", που είναι λίγο αργκό και θα μπορούσε σε ελεύθερη μετάφραση να αποδοθεί ως "η τσιγκουνιά είναι σέξυ" ή κάπως έτσι. Παλιότερα κάποιες επιχειρήσεις το χρησιμοποιούσαν και σαν σλόγκαν διαφημιστικό.
Η Fraport λοιπόν καλείται να ισορροπήσει μεταξύ των παραδοσιακών πελατών που δε θέλει να δυσαρεστήσει, αφού σε αυτούς χτίστηκε και βασίστηκε το όλο οικοδόμημα, την επιθυμία της για ανάπτυξη, προσέλκυση νέων πελατών και περισσότερων εσόδων, και την επιθετικότητα και αδυναμία συμμόρφωσης μερικών νέων πελατών που ασκούν πιέσεις.
Εσείς πως θα λύνατε αυτό το γρίφο;
Η (δια)μάχη για τις χρεώσεις των αεροδρομίων κρατάει χρόνια και συνήθως τροφοδοτείται και αναζωπυρώνεται από κάποιες εταιρίες όπως η Ryanair που τους αρέσει ο επιθετικός ανταγωνισμός. Στη Γερμανία υπάρχει μια παροιμία που λέει Konkurrenz belebt das Geschäft, δηλαδή ο ανταγωνισμός αναζωογονεί την επιχειρηματικότητα. Επίσης υπάρχει η νοοτροπία "Geiz ist geil", που είναι λίγο αργκό και θα μπορούσε σε ελεύθερη μετάφραση να αποδοθεί ως "η τσιγκουνιά είναι σέξυ" ή κάπως έτσι. Παλιότερα κάποιες επιχειρήσεις το χρησιμοποιούσαν και σαν σλόγκαν διαφημιστικό.
Η Fraport λοιπόν καλείται να ισορροπήσει μεταξύ των παραδοσιακών πελατών που δε θέλει να δυσαρεστήσει, αφού σε αυτούς χτίστηκε και βασίστηκε το όλο οικοδόμημα, την επιθυμία της για ανάπτυξη, προσέλκυση νέων πελατών και περισσότερων εσόδων, και την επιθετικότητα και αδυναμία συμμόρφωσης μερικών νέων πελατών που ασκούν πιέσεις.
Εσείς πως θα λύνατε αυτό το γρίφο;
Last edited: