Και επειδή καλό είναι να υπενθυμίζουμε και τις διαφορές μεταξύ ιδιώτη και δημοσίου, το παρακάτω αφιερώνεται σε όσους έσκουζαν για την κακή Fraport που πήρε τα κρατικά αεροδρόμια:
Κι ενώ τα έργα για το νέο τέρμιναλ και τις λοιπές βοηθητικές εγκαταστάσεις που κατασκευάζει η Fraport επενδύοντας περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ τρέχουν με ταχύτητα, ακόμα αγνοείτε η τύχη του περιβόητου διαδρόμου 10-28 που έκλεισε το 2006 για να επεκταθεί και να αναβαθμιστεί και έκτοτε τα έργα εξελίσσονται με ρυθμούς χελώνας. Την ευθύνη αυτών των έργων έχει το κράτος μέσω των αρμόδιων υπηρεσιών του.
Ο διάδρομος είχε ολοκληρωθεί ως προς το κατασκευαστικό του κομμάτι τον περασμένο Μάρτιο. Έμειναν κάποιες ηλεκτρολογικές προθήκες, η τοποθέτηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, οι δοκιμές και άλλες απαραίτητες διαδικασίες για να δοθεί σε χρήση, διπλασιάζοντας τις δυνατότητες του αεροδρομίου όσον αφορά στην εξυπηρέτηση αεροσκαφών. Πέρασε από τότε σχεδόν ένας χρόνος, αλλά οι διαδικασίες δεν ολοκληρώθηκαν. Νέα πιθανή ημερομηνία παράδοσης είναι ο Ιούνιος ωστόσο η θερινή περίοδος χάθηκε.