skg2012
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/12/2011
- Μηνύματα
- 132
- Likes
- 59
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BBT
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"
Τα airports slots που παρέχει η Αρχή Συντονισμού (ΕΑΣΠ) είναι ένας γενικός προγραμματισμός των δρομολογίων σε επίπεδο σεζόν. Το αν τη συγκεκριμένη μέρα οι πτήσεις για x,y λόγους έρθουν με καθυστέρηση (καιρός, τεχνικοί λόγοι, επιχειρησιακά θέματα κ.α.) είναι θέμα της εναέριας κυκλοφορίας και του flow control να τις διαχειριστεί, βάζοντας CTOT κτλ. Μπορεί το όριο που θα θέσει η εναέρια κυκλοφορία κατά περίπτωση -αναλόγως με τις συνθήκες- να είναι και υψηλότερο από 4 αφίξεις/ώρα.
Τι σχέση έχει η χωρητικότητα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των slots με την ασφάλεια; Δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο.
Η χωρητικότητα είναι μειωμένη γιατί ο 10L/28R δεν θα έχει παράλληλο τροχόδρομο όποτε τα αεροσκάφη θα τον καταλαμβάνουν για περισσότερο χρόνο ενώ και η διαδικασία προσέγγισης Circling απαιτεί μεγαλύτερα separation minima μεταξύ των αεροσκαφών.
Τα θέματα ασφαλείας που μπορεί να έχουν τεθεί σχετίζονται με άλλες παραμέτρους.
Λίγο μπερδεύτηκα. Ο τροχόδρομος που θα χρησιμοποιηθεί ως διάδρομος 10L/28R είναι ο τροχόδρομος του υπό αναβάθμιση διαδρόμου...
Ulrike":2lfd73f3 said:Να ρωτήσω κάτι άλλο: αυτές οι 4 πτήσεις την ώρα αφήνουν και κάποια περιθώρια; Δηλ. εάν η πρώτη απ΄αυτές φτάνει / φεύγει με καθυστέρηση, λογικά θα έχει επιπτώσεις και στις άλλες (και μέχρι το βράδυ πού θα φτάσουν οι καθυστερήσεις...). Ή εάν στις πρωινές ώρες υπάρχει ομίχλη, οι πτήσεις μπορούν να γίνουν αργότερα, ή αναγκαστικά θα ακυρωθούν λόγω έλλειψης slots;
Τα airports slots που παρέχει η Αρχή Συντονισμού (ΕΑΣΠ) είναι ένας γενικός προγραμματισμός των δρομολογίων σε επίπεδο σεζόν. Το αν τη συγκεκριμένη μέρα οι πτήσεις για x,y λόγους έρθουν με καθυστέρηση (καιρός, τεχνικοί λόγοι, επιχειρησιακά θέματα κ.α.) είναι θέμα της εναέριας κυκλοφορίας και του flow control να τις διαχειριστεί, βάζοντας CTOT κτλ. Μπορεί το όριο που θα θέσει η εναέρια κυκλοφορία κατά περίπτωση -αναλόγως με τις συνθήκες- να είναι και υψηλότερο από 4 αφίξεις/ώρα.
costasim":2lfd73f3 said:Προσωπικά δεν μπορώ να συσχετίσω την ΑΣΦΑΛΕΙΑ με την ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Δηλ. γιά πάνω από 4 πτήσεις την ώρα πώς τίθεται θέμα ασφάλειας;
Τι σχέση έχει η χωρητικότητα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των slots με την ασφάλεια; Δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο.
Η χωρητικότητα είναι μειωμένη γιατί ο 10L/28R δεν θα έχει παράλληλο τροχόδρομο όποτε τα αεροσκάφη θα τον καταλαμβάνουν για περισσότερο χρόνο ενώ και η διαδικασία προσέγγισης Circling απαιτεί μεγαλύτερα separation minima μεταξύ των αεροσκαφών.
Τα θέματα ασφαλείας που μπορεί να έχουν τεθεί σχετίζονται με άλλες παραμέτρους.
costasim":2lfd73f3 said:αλλά με πλάτος περί τα 30μ (όπως φαίνεται από την δορυφ) καί με σταθερά εμπόδια σε μάλλον οριακές αποστάσεις από αυτόν, πώς ξεπερνώνται τα θέματα ασφάλειας;
Εν τω μεταξύ ο τροχόδρομος του υπό αναβάθμιση διαδρόμου έχει πλάτος περί τα 45μ καί μάλλον ήταν φτιαγμένος να χρησιμοποιείται εναλλακτικά με αυτόν γιά προσαπωγειώσεις.
Λίγο μπερδεύτηκα. Ο τροχόδρομος που θα χρησιμοποιηθεί ως διάδρομος 10L/28R είναι ο τροχόδρομος του υπό αναβάθμιση διαδρόμου...