goodfella
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/04/2010
- Μηνύματα
- 97
- Likes
- 55
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgts
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"
Plan b είναι δύσκολο να υπάρξει. Κάθε αεροπορική εταιρεία είναι διαφορετική, έχει διαφορετικά resources, πτητικό πρόγραμμα, στόλο, βάσεις κ.τ.λ. Είναι νομοτελειακό ότι θα αντιμετωπίσει με διαφορετικό τρόπο τα disruptions και δεν μπορεί και κανείς να την υποχρεώσει να πάει π.χ. KVA αντί ATH. Αυτό που ίσως θα μπορούσε να κάνει το υπουργείο σε συνεργασία με υπα, fraport και λοιπούς φορείς θα ήταν να προσφέρει κατάλληλες διευκολύνσεις σε κοντινότερα αεροδρόμια. Αυτό όμως θα ήταν παραδοχή ότι τα έργα στο SKG είναι προβληματικά.
Ενδιαφέρον θα ήταν να μάθουμε αυτές τις "ιδιαίτερες" προδιαγραφές ασφαλείας της EZY. Γιατί τα specifications του 10L/28R είναι αντίστοιχα με διαδρόμους σε δημοφιλή νησιά όπου η EZY ξεπατώνεται στις πτήσεις χωρίς πρόβλημα. Εκεί βέβαια χρεώνει 500 και 600 ευρώ ένα R/T. Να έχει σχέση με τα προσωρινά εμπόδια; δύσκολο μου φαίνεται...
Βλέπω η Fraport να ζητάει κι άλλα λεφτά από το δημόσιο ως αποζημίωση για διαφυγόντα κέρδη.
Plan b είναι δύσκολο να υπάρξει. Κάθε αεροπορική εταιρεία είναι διαφορετική, έχει διαφορετικά resources, πτητικό πρόγραμμα, στόλο, βάσεις κ.τ.λ. Είναι νομοτελειακό ότι θα αντιμετωπίσει με διαφορετικό τρόπο τα disruptions και δεν μπορεί και κανείς να την υποχρεώσει να πάει π.χ. KVA αντί ATH. Αυτό που ίσως θα μπορούσε να κάνει το υπουργείο σε συνεργασία με υπα, fraport και λοιπούς φορείς θα ήταν να προσφέρει κατάλληλες διευκολύνσεις σε κοντινότερα αεροδρόμια. Αυτό όμως θα ήταν παραδοχή ότι τα έργα στο SKG είναι προβληματικά.
Ενδιαφέρον θα ήταν να μάθουμε αυτές τις "ιδιαίτερες" προδιαγραφές ασφαλείας της EZY. Γιατί τα specifications του 10L/28R είναι αντίστοιχα με διαδρόμους σε δημοφιλή νησιά όπου η EZY ξεπατώνεται στις πτήσεις χωρίς πρόβλημα. Εκεί βέβαια χρεώνει 500 και 600 ευρώ ένα R/T. Να έχει σχέση με τα προσωρινά εμπόδια; δύσκολο μου φαίνεται...
Βλέπω η Fraport να ζητάει κι άλλα λεφτά από το δημόσιο ως αποζημίωση για διαφυγόντα κέρδη.