LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

  • Thread starter Thread starter Ulrike
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Αν λυνοταν το προβλημα του Τριλοφου θα ειχαμε κ ILSIII?Λυνεται με ξυρισμα του βουνου κ μετακομιση των κατοικων; Θεωρητικα δεν ειν εφικτο,ασχετως κοστους;
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Ναι μπορουμε να ανατιναξουμε και την Καλαμαρια επισης...
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Ένα σύνηθες όριο κάθετης συνιστώσας σε βρεγμένο διάδρομο είναι γύρω στους 15 κόμβους, ενώ σε στεγνό γύρω στους 25 κόμβους, ανάλογα με την εταιρεία βέβαια και τον τύπο αεροσκάφους.
Με 30 μέτρα πλάτος διαδρόμου, δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα πάντως, ειδικά σε ότι αφορά το crosswind...
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Εγώ σαν απλός επιβάτης σήμερα πάντως ψιλοαγχωθηκα. Έκανε αρκετές στροφές από την Χαλκιδική μέχρι να πιάσει την ευθεια του διαδρόμου. Το έριξε με δύναμη όταν έπιασε γη, και επίσης μου φάνηκε αρκετά περισσότερος ο χρόνος του φρεναρισματος.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

skg2012":2mb6pz7b said:
Ναι μπορουμε να ανατιναξουμε και την Καλαμαρια επισης...

ωραιο το χουμορ αλλα ως γνωστον σε κρατη που φτιαχνουν ολοκληρα τεχνητα νησια ή θεριζουν οικισμους και ανυψωνουν ουρανοξυστες και φτιαχνουν νεες πολιτειες,με τις ευλογιες ιδιωτων και κρατους,τπτ δεν φανταζει αδυνατον...Δεν το ειπα για τα ελληνικα δεδομενα,υποθετικα ρωτησα αν γινοταν...Και αν δεν απατωμαι και το Ελ.Βελ ειχε τριγυρω λοφους που ισοπεδωθηκαν...
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Οι στροφές μπορεί να οφείλονται σε κάποιο holding λόγω προπορευόμενης
κυκλοφορίας. Η παραπάνω" δύναμη " κατά την προσγείωση καμμιά φορά αποτελεί τεχνική αποφυγής υδρολίσθησης και η μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης μπορεί να σημαίνει απλά... οικονομία στα φρένα! Έφυγε καθόλου άγχος;; :D 8)
Δηλαδή εντάξει μπορεί να υπάρχουν δυσκολίες, αλλά οι χειριστές ξέρουν τι κάνουν!
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

spotterakis":2flgt63y said:
ωραιο το χουμορ αλλα ως γνωστον σε κρατη που φτιαχνουν ολοκληρα τεχνητα νησια ή θεριζουν οικισμους και ανυψωνουν ουρανοξυστες και φτιαχνουν νεες πολιτειες,με τις ευλογιες ιδιωτων και κρατους,τπτ δεν φανταζει αδυνατον...Δεν το ειπα για τα ελληνικα δεδομενα,υποθετικα ρωτησα αν γινοταν...Και αν δεν απατωμαι και το Ελ.Βελ ειχε τριγυρω λοφους που ισοπεδωθηκαν...

- Στο Ελ. Βενιζελος "κόντυνε" ο λόφος Ζαγάνι, ένας ακατοίκητος κατά τ' άλλα λόφος. Αλλά μιλάμε για κάτι πολύ μικρότερο από τους λόφους στην επέκταση του 16/34.
- Στους λόφους στην πρόεκταση του 16/34 δεν υπάρχουν απλά 2-3 σπίτια αλλά ολόκληρη πόλη (Καρδία-Τρίλοφος)
- Δεν νομίζω πως ούτε στο εξωτερικό απαλλοτριώνουν τόσο εύκολα κατοικημένες περιοχές και καταστρέφουν λόφους (βλ. περιβαλλοντικό impact) για να φτιαχτούν αεροδρόμια. Αν όντως συζητούσαμε να απαλλοτριωθεί και να αποψιλωθεί η Καρδία και ο Τρίλοφος, θα ήταν μάλλον εφικτότερο και οικονομικότερο να κατασκευαστεί ένα νέο αεροδρόμιο σε διαφορετική θέση.
- Νέα αεροδρόμια σε τεχνητά νησιά και γενικότερα αεροδρόμια υψηλού κόστους δεν νομίζω να κατασκευάζονται για να εξυπηρετήσουν 45 narrowbody/μέρα όπως εξυπηρετεί το "Μακεδονία" το χειμερινό 5μηνο.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Για την ιστορία, ο 10/28 ήταν ο διάδρομος που χρησιμοποιούσαν τα μαχητικά F5 της 343 μοίρας με καθημερινές πτήσεις μέχρι το 2001 που αποσύρθηκαν. Στο τέλος του 28 υπήρχε και δίχτυ προστασίας από πτώση στη θάλασσα σε περίπτωση δυσλειτουργίας του αλεξιπτώτου που χρησιμοποιούσαν στο φρενάρισμα.
Υπήρχε και φανάρι στο δρόμο Θεσσαλονίκης-Περαίας που σταματούσε την κυκλοφορία για να προσγειωθούν τα μαχητικά στον 28.
Αξέχαστες εποχές :-)))
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

spotterakis":23g62kl5 said:
Αν λυνοταν το προβλημα του Τριλοφου θα ειχαμε κ ILSIII?Λυνεται με ξυρισμα του βουνου κ μετακομιση των κατοικων; Θεωρητικα δεν ειν εφικτο,ασχετως κοστους;
Και όμως αυτό το υποθετικό (και μόνο) ερώτημα που θέτεις είναι η απάντηση του γιατί δεν μπαίνει ILS cat III στο αεροδρόμιο. Αν λοιπόν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένοι λοφοι ή αν ήταν χαμηλοτεροι ΝΑΙ θα μπορούσε να είχαμε cat III στον RWY16 με το υπάρχον σύστημα.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Επίσης μετά την ολοκλήρωση των έργων, στον 10 υποτίθεται θα τοποθετηθεί νέο ILS που θα μπορεί να λειτουργεί με πιο χαμηλά minima από το ILS Cat. II του 16.
 
Top