gioannis13
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/06/2015
- Μηνύματα
- 564
- Likes
- 666
- Website
- penteli.meteo.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EDW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGMG
Δεν μπορεί να είναι όλα London city airport.....
H PMI περσι ειχε 28,5 εκατ. αφιξεις! Και φετος θαναι στα ιδια ή και παραπανω. Η ΝAP με 10εκατ. εχει φετος double daily για EWR. Oπότε δεν ειναι τοσο τραβηγμενο να δουμε εποχικο απευθείας στο νεο HERΗ Κρήτη το 2019 είχε 4,4 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις και φέτος αναμένεται να έχει περίπου τόσες (δεν ξέρω αν προσμετρώνται και οι τουρίστες που φτάνουν μέσω Αθήνας).
Το νέο αεροδρόμιο είναι πιθανόν να προσελκύσει επισκέπτες από νέες αγορές (υπό τις προϋποθέσεις που έχουν αναφερθεί στο θρεντ αυτό). Άλλωστε, το HER ήδη διακινεί 50% περισσότερους επιβάτες από το 2010, και κάθε επέκταση δεν είναι μόνο αριθμητική, είναι και γεωγραφική.
Ωστόσο, κρατώ κι εγώ μικρό καλάθι για τα «υπερατλαντικά» που πάντα φτιάχνουν ωραίους τίτλους για να παίξουν το βράδυ στο τοπικό κανάλι, αλλά δύσκολα υλοποιούνται. Για σύγκριση, η Μαγιόρκα των 16,6 εκατ. αφίξεων ετησίως (διεθνείς και από Ισπανία) έχει μόνο μία σύνδεση με ΗΠΑ (UAL από EWR αν δεν κάνω λάθος).
Στην πράξη έχει αποδειχτεί ότι οι Ευρωπαίοι φτάνουν απευθείας μια χαρά σε HER και CHQ, ενώ οι υπόλοιποι επίσης μια χαρά μέσω connections από οπουδήποτε.
Αυτό είναι γενικό φαινόμενο, δεν αφορά μόνον τον τουρισμό αλλά τους περισσότερους κλάδους της οικονομίας. Υπάρχουν σοβαροί οικονομικοί, επιχειρηματικοί και κοινωνικοί παράγοντες που το προκαλούν, αλλά δεν έχουν θέση εδώ. Μόνο για πρόσληψη στο Δημόσιο, στην πλέον ασήμαντη θέση, όλοι κάνουν ουρά.σε μια χώρα με 15% ανεργία. Γιατί δεν υπάρχουν εργαζόμενοι στα νησιά και όλοι ψάχνονται (διάβασα για εισαγωγή Ινδών με ειδική βίζα).
Να προσθέσω σχεδόν 800-900€ τα ακτοπλοϊκά για 2 άτομα+ΙΧ για Ρόδο, 450€ το ίδιο για Πάρο, γύρω στα 600€ η Κρήτη. Δεν τολμώ να κάνω το άθροισμα για μια 4μελή ελληνική οικογένεια με αυτοκίνητο που θέλει να πάει στην Κρήτη, να τρώει τις μισές μέρες έξω και να κάνει εκδρομές.Δεν γνωρίζω τα του τουρισμού εκ των έσω αλλά γνωρίζω ότι τα 700Ε για Καλαμάτα το άτομο δεν παίζουν στα πορτοφόλια της Ευρώπης, ούτε τα 800Ε return από Ανκόνα για να έρθεις με αμάξι (δηλαδή κάπου 2000Ε το κόστος μετακίνησης με αμάξι για μια 10μερη εκδρομή) και την βενζίνη στα 2.6 στα νησιά.