LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

  • Thread starter Thread starter ptiseisA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
EKTOS APO OLA AYTA PANTOS TO GELIO EXEI TO STAR CHANNEL POY OTAN KATA KAIROYS DEIXNEI AYTO TO 8EMA BAZEI TO IDIO BINTEO POY DEIXNEI ENA DC-10 THS ELECTRA AIRLINES NA PROSGEIONETE STO NIKOS KAZANTZAKIS.ELEOSSSSSSSSSSSSSSSSS :stupid:
 
Ειμαστε πραγματικα για γελια

Μεγαλωσα στην Γλυφαδα διπλα απο το LGAT οτα εφευγε η QANTAS (οι χρυσες μερες που ειχαμε πτησεις απ ολα τα μερη του κοσμου) ετρμαν τα τζαμια ολοι λεγαν ποτε θα φυγει το αεροδρομιο

Τωρα ολοι παραπονιουνται ......το "hub" ειναι μακρια ....ειναι ακριβο μας λειπουν τα αεροπλανα-το ακουσα σε συζητηση πριν ενα μηνα-

ε τι να πω....................

8)
 
Δεν πολυκαταλαβαίνω ποιο είναι το προβλημα αλλά ......μπορείτε να με βοηθήσετε :wink:
ΝΕΑ ΚΟΝΤΡΑ της ΥΠΑ με το Δήμο Αλικαρνασσού
Θέλει να απαλλοτριώσει το οικόπεδο-φιλέτο. Τι είπαν Σισαμάκης και Σταμάτης στην “Π”


Λίγα μόλις 24ωρα πριν την εκποίηση του μεγάλου οικοπέδου νοτίως του αερολιμένα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με έγγραφό της προς το δήμαρχο Αλικαρνασσού φανερώνει τις προθέσεις της για απαλλοτρίωση της συγκεκριμένης έκτασης και οι οποίες ίσως να είναι ικανές για “να τινάξουν στον αέρα” την όλη διαδικασία της ερχόμενης Δευτέρας.

Η απρόσμενη αυτή εξέλιξη έσκασε σαν βόμβα στους σχεδιασμούς της δημοτικής Αρχής, με τον κ. Σισαμάκη να διαμηνύει ότι θα υποβάλει αγωγή για διαφυγόντα κέρδη, κάνοντας επίσης λόγο για αποικιοκρατική νοοτροπία της Υπηρεσίας.

Την ίδια στιγμή ο διοικητής της ΥΠΑ σε δηλώσεις του στην “Π” απαντά ότι “η ΥΠΑ εξέφρασε απλώς μια πρόθεση και πως η δημιουργία πάρκινγκ στο συγκεκριμένο χώρο θα βοηθήσει πολύ περισσότερο τη Νέα Αλικαρνασσό και τον ΚΑΗΚ”.
Η ΥΠΑ θέλει το οικόπεδο που πωλεί ο Δήμος Αλικαρνασσού

Του Θάνου Περβολαράκη

Μία απρόοπτη εξέλιξη για την εκποίηση του μεγάλου οικοπέδου που βρίσκεται δίπλα στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, μπορεί να σταθεί ικανή, να τινάξει στον αέρα τους σχεδιασμούς του Δήμου Νέας Αλικαρνασσού.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με επείγον έγγραφό της προς το δήμαρχο Β. Σισαμάκη, μετά την αποκάλυψη του θέματος από την «Π» δηλώνει ότι προτίθεται να χρησιμοποιήσει (όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο) το οικόπεδο για την εξυπηρέτηση των αναγκών του αεροδρομίου Ηρακλείου, κατά τη θερινή περίοδο και μελλοντικά να προχωρήσει στην απαλλοτρίωση της συγκεκριμένης έκτασης.

Το έγγραφο που υπογράφει ο διοικητής της Υπηρεσίας Δ. Σταμάτης και απεστάλη λίγα μόλις 24ωρα πριν την εκποίηση του ακινήτου, προκάλεσε την έντονη αντίδραση του δημάρχου Β. Σισαμάκη, ο οποίος έκανε λόγο για απαράδεκτες ενέργειες και «νταβατζιλίκι» από πλευράς Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, που ίσως εξυπηρετούν όπως είπε άλλους σκοπούς, οι οποίοι σχετίζονται με την απροθυμία για απομάκρυνση του αερολιμένα από τη Νέα Αλικαρνασσό

Ο κ. Σισαμάκης, ο οποίος πληροφορήθηκε την εξέλιξη αυτή από την εφημερίδα μας, διαμηνύει ότι προτίθεται να υποβάλει αγωγή για διαφυγόντα κέρδη, αφού όπως τονίζει η ΥΠΑ με την παρέμβασή της αυτή λειτουργεί αποτρεπτικά στην προσπάθεια που κάνει ο Δήμος, ενώ επηρεάζει παράλληλα αρνητικά τους υποψήφιους αγοραστές του οικοπέδου.

«Δεν μπορεί η ΥΠΑ με την αποικιοκρατική νοοτροπία της να ζημιώνει συνεχώς με τις ενέργειές της το δήμο και τους δημότες μας. Το οικόπεδο είναι ιδιοκτησία δική μας και δε θα μας καθορίσει ο κ. Σταμάτης και η ΥΠΑ τι θα κάνουμε. Αυτό που συμβαίνει είναι απαράδεκτο και δε θα το επιτρέψουμε. Με την πώληση του οικοπέδου ποντάρουμε στην κάλυψη ορισμένων οικονομικών αναγκών του δήμου μας».

Το έγγραφο



Στο έγγραφο που εστάλη χθες στον κ. Σισαμάκη αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι η ΥΠΑ για την εκτόνωση των προβλημάτων του αεροδρομίου Ηρακλείου, προτίθεται να χρησιμοποιήσει άμεσα το χώρο αυτό για την εξυπηρέτηση πολιτών και επιβατών κατά την ερχόμενη θερινή περίοδο, και μελλοντικά να προχωρήσει στην απαλλοτρίωσή του. «Σημειώνεται ότι ακόμη και στην περίπτωση μεταφοράς δραστηριοτήτων του αεροδρομίου στο Καστέλι, θα απαιτηθεί σημαντικός χρόνος μέχρι την υλοποίηση των απαιτούμενων υποδομών, που εκτιμάται σε μία δεκαετία περίπου, χρόνος εντός του οποίου θα πρέπει να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη και εύρυθμη λειτουργία του αερολιμένα…».



Η απάντηση της ΥΠΑ



Μιλώντας στην «Π» ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Δ. Σταμάτης τόνισε ότι «η Υπηρεσία εξέφρασε απλώς και μόνο μία πρόθεση. Εμείς απλώς στείλαμε ένα έγγραφο στο Δήμο. Η πρόθεσή μας να διευκολύνουμε το αεροδρόμιο με τη δημιουργία πάρκινγκ, βοηθά πολύ περισσότερο το δήμο της Νέας Αλικαρνασσού. Η απαλλοτρίωση είναι μέσα στις προθέσεις μας, προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνηση στο αεροδρόμιο. Η πρόθεσή μας σχετίζεται με τη διευκόλυνση της κίνησης του αερολιμένα. Δε θα καταλάβουμε με το έτσι θέλω το οικόπεδο, αυτή άλλωστε είναι και η έννοια της απαλλοτρίωσης, να υπάρξουν δηλαδή κάποιες διαπραγματεύσεις με το Δήμο».

Όπως έχει γράψει η «Π» ο δήμος Αλικαρνασσού «έβγαλε στο σφυρί» το οικόπεδο δίπλα στο «Νίκος Καζαντζάκης», συνολικού εμβαδού 73 στρεμμάτων με αρχική τιμή που προσεγγίζει τα δύο δισεκατομμύρια δραχμές. Μάλιστα, ενδιαφέρον για τη δημοπρασία της ερχόμενης Δευτέρας έχουν δείξει πολυεθνικές εταιρείες που σκοπεύουν να φτιάξουν πολυκαταστήματα στο Ηράκλειο, αλλά και τουριστικοί επιχειρηματίες.

Εκείνο βέβαια για το οποίο φοβάται ο Δήμος είναι να αγοραστεί το οικόπεδο από το Ελληνικό Δημόσιο και να παραχωρηθεί για την επέκταση του αεροδρομίου.

source : patris.gr
 
Στον προγραμματισμό της Κυβέρνησης η κατασκευή αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου
Δευτέρα, 25 Απριλίου 2005






"Η δημιουργία νέου αεροδρομίου στο Καστέλι, είναι πάντα στον προγραμματισμό της κυβέρνησης, των υπουργείων ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών και των τοπικών φορέων" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, στα πλαίσια επίσκεψης, που πραγματοποίησε την περασμένη εβδομάδα στο Ηράκλειο Κρήτης.

Ενώ, προανήγγειλε και την κάθοδο, αμέσως μετά το Πάσχα, των συναρμόδιων υπουργών κ.κ. Μιχάλη Λιάπη και Γιώργου Σουφλιά, στο Ηράκλειο, προκειμένου να πραγματοποιήσουν σειρά επαφών και συσκέψεων με αποκλειστικό αντικείμενο τη δημιουργία του νέου αεροδρομίου.

Η κατασκευή του νέου αερολιμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας `Κρήτη TV`, αποτελεί ταυτόχρονα όραμα αλλά και επιτακτικό αίτημα της κοινωνίας του Ηρακλείου αλλά και της Κρήτης ολόκληρης, αφού θα ανοίξει επιτέλους διάπλατα τους δρόμους της ανάπτυξης. Είναι η μεγάλη ευκαιρία που θα δοθεί στην πόλη του Ηρακλείου, αλλά και της Αλικαρνασσού ειδικότερα για την αποσυμφόρηση τους. Με την απελευθέρωση και την αξιοποίηση χιλιάδων στρεμμάτων, η περιοχή θα αποκτήσει ένα άλλο σύγχρονο, ευέλικτο και κυρίως ανθρώπινο `πρόσωπο`. Παράλληλα θα δοθεί τεράστια ώθηση στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της ενδοχώρας και των νοτίων περιοχών, που πλέον δεν θα είναι αποκομμένες από όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης.

Η δημιουργία ενός νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι με προοπτικές 30ετίας, με ποιοτικό χαρακτήρα και διευρυμένη ικανότητα εξυπηρέτησης επιβατών αναμφισβήτητα εναρμονίζεται με την περιφερειακή τουριστική πολιτική και την ανάδειξη της μεγαλονήσου ως ελκυστικού και αξιόπιστου τουριστικού προορισμού, ιδίως για τις νέες και σύγχρονες εκδοχές, όπως ο συνεδριακός και ο εναλλακτικός τουρισμός.

Ερωτηθείς εάν κατά την επίσκεψη των δύο υπουργών υπάρξουν συγκεκριμένες ανακοινώσεις, ο κ. Κεφαλογιάννης δήλωσε ότι "η σημερινή κυβέρνηση προβαίνει σε ανακοινώσεις μόνο όταν έχει λάβει συγκεκριμένες αποφάσεις, σε αντίθεση με τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ που εξήγγειλαν έργα για να παραπέμπονται στις ελληνικές καλένδες". Ενώ τόνισε για ακόμη μια φορά ότι "η κατασκευή του νέου αεροδρομίου θα γίνει κυρίως με αυτοχρηματοδότηση".

apo to traveldailynews.gr
 
dtrach":7h9jbk06 said:
Δεν πολυκαταλαβαίνω ποιο είναι το προβλημα αλλά ......μπορείτε να με βοηθήσετε :wink:
ΝΕΑ ΚΟΝΤΡΑ της ΥΠΑ με το Δήμο Αλικαρνασσού
Θέλει να απαλλοτριώσει το οικόπεδο-φιλέτο. Τι είπαν Σισαμάκης και Σταμάτης στην “Π”..........μπλα...μπλα

Όπως έχει γράψει η «Π» ο δήμος Αλικαρνασσού «έβγαλε στο σφυρί» το οικόπεδο δίπλα στο «Νίκος Καζαντζάκης», συνολικού εμβαδού 73 στρεμμάτων με αρχική τιμή που προσεγγίζει τα δύο δισεκατομμύρια δραχμές. Μάλιστα, ενδιαφέρον για τη δημοπρασία της ερχόμενης Δευτέρας έχουν δείξει πολυεθνικές εταιρείες που σκοπεύουν να φτιάξουν πολυκαταστήματα στο Ηράκλειο, αλλά και τουριστικοί επιχειρηματίες.

Εκείνο βέβαια για το οποίο φοβάται ο Δήμος είναι να αγοραστεί το οικόπεδο από το Ελληνικό Δημόσιο και να παραχωρηθεί για την επέκταση του αεροδρομίου.

source : patris.gr

Aν και παλιό το thread απαντάω μιας και έλλειπα καιρό.
Νότια του αεροδρομίου και δίπλα στο parking υπάρχει η προαναφερθείσα αχρησιμοποίητη έκταση στην οποία υπάρχουν τα μπάζα από την κατεδάφιση του παλιού terminal και που χρησιμοποιείται κατά καιρούς από τα τσίρκα που έρχονται στο Ηράκλειο, την οποία ο δήμος Ν.Αλικαρνασσού, στον οποίο υπάγεται το αεροδρόμιο, είδε ΤΗΝ ευκαιρία να βγάλει κάποια φράγκα (και μίζες). Η Υ.Π.Α. όμως μπήκε σφήνα και υπάρχει αυτό το θέμα τώρα.....
 
εξαγγελία για τη δημιουργία νέου αεροδρομίου στο Καστελι

Εντός των ημερών η κυβερνητική εξαγγελία για τη δημιουργία νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης
Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2006



Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να γίνει πραγματικότητα η απόφαση της Κυβέρνησης για δημιουργία ενός νέου, διεθνών προδιαγραφών, αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης, αφού όπως αναφέρει η τοπική εφημερίδα `Κρήτη TV`, η στιγμή της κυβερνητικής εξαγγελίας του έργου πλησιάζει.

Ακόμα, η εφημερίδα υποστηρίζει πως μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα αναμένονται στο Ηράκλειο, κατόπιν σχετικής εντολής του Πρωθυπουργού, κ. Κωνσταντίνου Καραμανλή, οι υπουργοί Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων, κ. Γιώργος Σουφλιάς, Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλης Λιάπης, και Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης. Οι τρεις υπουργοί, που θα συνοδεύονται από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, θα δώσουν συνέντευξη Τύπου, στη διάρκεια της οποίας, παρουσία και των τοπικών Αρχών, θα ανακοινώσουν την απόφαση του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης να προχωρήσει η δημιουργία ενός μεγάλου και σύγχρονου πολιτικού αεροδρομίου στο Καστέλι Πεδιάδας.

Μάλιστα θα τονίσουν ότι το αεροδρόμιο αυτό θα έχει τέτοιες προδιαγραφές, ώστε θα μπορεί να καλύψει πλήρως τις αερομεταφορικές ανάγκες της Κρήτης και θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις του τουρισμού. Επιπλέον, οι κ.κ. Σουφλιάς, Λιάπης και Κεφαλογιάννης θα κάνουν γνωστές συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τον τρόπο κατασκευής του μεγάλου αυτού έργου, καθώς και τις πηγές χρηματοδότησής του.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
 
μακαρι...αρκει να μην πνιγουν οι σημερινες υποδομες με νομουσ του τυπου...οχι αλλο αεροδρομιο σε ακτινα 100κμ... τα major αεροδρομια ειναι μεγαλο βημα για την αναπτυξη...αλλα η ελλαδα που βασιζει μερος του τουρισμου της στα charter δεν πρεπι να γυριζει την πλατη της στα regionals...
 
Στην επίσημη εξαγγελία για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης προχωρά αύριο, Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2006, η Κυβέρνηση, μέσω των Υπουργών της, ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γιώργου Σουφλιά, Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Μιχάλη Λιάπη και Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη, που θα βρεθούν στο νησί και θα κάνουν τις σχετικές ανακοινώσεις.

Τους τρεις Υπουργούς, που θα συμμετάσχουν σε ευρεία σύσκεψη για το θέμα στο αεροδρόμιο `Νίκος Καζαντζάκης` του Ηρακλείου, από όπου θα γίνουν και οι ανακοινώσεις για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι, θα συνοδεύουν και πολλοί συναρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες, κυρίως της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας - ΥΠΑ, σύμφωνα με την `Κρήτη TV`.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αυριανές εξαγγελίες θα είναι τέτοιες, που θα καταστήσουν σαφές ότι η δημιουργία του νέου αεροδρομίου θα έχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και συγκεκριμένες προοπτικές. Για την ανάδειξη της εταιρίας που θα αναλάβει την κατασκευή του θα προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός, όπως περίπου έγινε για την κατασκευή του αεροδρομίου `Ελευθέριος Βενιζέλος` των Σπάτων.

Μετά τις επίσημες ανακοινώσεις, οι Υπουργοί, κ.κ. Σουφλιάς, Λιάπης και Κεφαλογιάννης, θα πραγματοποιήσουν επιτόπια επίσκεψη στο Καστέλι, προκειμένου να δουν από κοντά το χώρο, όπου θα κατασκευαστεί το νέο διεθνές αεροδρόμιο, ενώ αμέσως μετά θα επισκεφτούν το Δήμο Καστελίου, όπου θα έχουν συνάντηση με τις τοπικές Αρχές και κατοίκους της περιοχής, στους οποίους θα εξηγήσουν τι πρόκειται να ακολουθήσει και τι θα σημάνει για την περιοχή τους και την ανάπτυξή της η δημιουργία του νέου αεροδρομίου, που θα έχει διεθνείς προδιαγραφές και θα εξασφαλίζει για αρκετές δεκαετίες τις αερομεταφορικές ανάγκες της Κρήτης.

source : traveldailynews.gr

Για να δούμε....είμαι περίεργος να δω το χρονοδιάγραμμα :roll: :roll:
 
Ηράκλειο - Μ. Λιάπης-Μ. Κεφαλογιάννης για νέο αεροδρόμιο

Το πλέον μεγαλόοπνο έργο στην Κρήτη , τη δημιουργία νέου Διεθνούς Αεροδρομίου στο Καστέλι του Ηρακλείου, ανακοίνωσαν σήμερα από το Ηράκλειο οι Υπουργοί Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης και Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανόλης Κεφαλογιάννης τονίζοντας ότι φιλοδοξία της Κυβέρνησης είναι να γίνει η Κρήτη το κέντρο των αερομεταφορών στην ανατολική Μεσόγειο.

Το εκτιμώμενο κόστος του έργου - σε πλήρη ανάπτυξη- ανέρχεται σε περίπου 1,1 δισ . Ευρώ, και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 8 - 10 χρόνια

Το νέο αεροδρόμιο του Καστελίου, θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της συγχρηματοδότησης, θα αποτελέσει μία ακόμη επιτυχημένη εφαρμογή σύμπραξης ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και θα συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη της περιοχής και της οικονομίας της χώρας γενικότερα, όπως είπε ο κ. Λιάπης.

Οι δύο υπουργοί επισκέφθηκαν σήμερα το αεροδρόμιο "Ν.Καζαντζάκης" και ενημερώθηκαν από τον Διοικητή της ΥΠΑ κ. Δ.Σταμάτη και τοπικούς φορείς για τα προβλήματα που υπάρχουν με τα πεπερασμένα όρια ανάπτυξης που έχει το υπάρχον αεροδρόμιο. Στη συνέχεια μετέβησαν στο Καστέλι όπου επιθεώρησαν τον χώρο όπου πρόκειται να κατασκευασθεί το νέο αεροδρόμιο.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου αεροδρομίου στο Ηράκλειο παραβρέθηκαν ο Γ. Γ της Περιφέρειας , βουλευτές ο Νομάρχης Ηρακλείου, δήμαρχοι και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανόλης Κεφαλογιάννης καλωσόρισε τον Λιάπη και χαρακτήρισε το νέο αεροδρόμιο ως έργο πνοής που θα βοηθήσει αποφασιστικά στην ανάπτυξη της Κρήτης .

Παράλληλα επεσήμανε ότι με την εξαγγελία του νέου αεροδρομίου γίνεται πράξη ένα αίτημα δεκαετιών.

Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ Μιχάλης Λιάπης αναφέρθηκε στην απόφαση της Κυβέρνησης να προχωρήσει στη δημιουργία του νεου διεθνούς αεροδρομίου τονίζοντας "Ακούγοντας τη φωνή της τοπικής κοινωνίας αλλά και αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει η δημιουργία ενός νέου σύγχρονου αεροδρομίου στο Ηράκλειο αποφασίσαμε την κατασκευή του Νέου Διεθνούς Αεροδρομίου στο Καστέλι. Φιλοδοξούμε να γίνει το κέντρο των αερομεταφορών στην ανατολική Μεσόγειο. Χτίζουμε τις αερολιμενικές υποδομές για την Ελλάδα της επόμενης 20ετίας. Προχωράμε στην κατασκευή ενός έργου μακράς πνοής που θα ενισχύσει τον τουρισμό στην Κρήτη, θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του νησιού αλλά και της εθνικής οικονομίας συνολικότερα. Δημιουργούμε τις συνθήκες για την προσέλκυση νέων επενδύσεων και την αύξηση των θέσεων εργασίας στην περιοχή.

Έχω ήδη δώσει εντολή στην ΥΠΑ να προχωρήσει σε όλες τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για την άμεση σύνταξη των απαραίτητων μελετών προκειμένου να δρομολογηθεί η κατασκευή του έργου".

Στη συνέχεια ο κ. Λιάπης αναφέρθηκε στην στρατηγική του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για την ανάπτυξη των αεροδρομίων επισημαίνοντας ότι η πολιτική του ΥΜΕ για την ανάπτυξη των αεροδρομίων θέτει ως προτεραιότητα την ανάπτυξη των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Η στρατηγική ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια όπως είπε, προβλέπει επενδύσεις ύψους 2,1 δις Ευρώ το σύνολο των οποίων προορίζεται για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό αεροδρομίων της περιφέρειας. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκεται η ισόρροπη ανάπτυξη και η τόνωση απομακρυσμένων περιοχών. Οι νησιωτικές περιοχές, όπως η Κρήτη, έχουν ιδιαίτερα ανάγκη την εξέλιξη αυτή για την εξασφάλιση καλύτερης επικοινωνίας με την υπόλοιπη χώρα αλλά και για την τουριστική και οικονομική τους ανάπτυξη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών :

Η περιοχή Καστελίου επελέγη κατόπιν σχετικής μελέτης όπου εξετάσθηκαν 42 εναλλακτικές λύσεις.

Το συγκεκριμένο σημείο κρίθηκε ως η καλύτερη λύση με βάση:

- Τα ανεμολογικά στοιχεία

- Τη μορφολογία του εδάφους

- Την ελαχιστοποίηση των απαιτούμενων χωματουργικών εργασιών για την κατασκευή

- Τις απαιτήσεις των διεθνών κανονισμών λειτουργίας πολιτικών αεροδρομίων (ICAO)

- Την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στο περιβάλλον και τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.

- Τις δυνατότητες καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης με βάση το υφιστάμενο οδικό δίκτυο αλλά και τις σχεδιαζόμενες παρεμβάσεις. Είναι ενδεικτικό ότι οι χρόνοι προσπέλασης στο νέο αεροδρόμιο από το Ηράκλειο θα είναι 26 λεπτά , ενώ από τη Χερσόνησο 12λεπτά .

Ήδη έχει γίνει προκαταρκτική Περιβαλλοντική Εκτίμηση και αξιολόγηση του έργου η οποία είναι θετική

Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου :

Διάδρομος προσγείωσης - απογείωσης 3.000 μέτρων, προκειμένου να είναι δυνατή η προσγείωση όλων των τύπων αεροσκαφών.

ILS δύο κατευθύνσεων (για "τυφλή" προσγείωση)

Χώρος στάθμευσης 44 αεροσκαφών

Κτίριο Αεροσταθμού 70.000 τ.μ. για την εξυπηρέτηση 5.000 επιβατών σε τυπική ώρα αιχμής.

ΠΗΓΗ: ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
 
Εύχομαι στην μελέτη κατασκευής του αεροδρομίου να συμπεριλαύουν στις σωστές του διαστάσεις το θέμα του cargo. Είναι ζωτικό θέμα για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο.
 
Top