LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

marioskef":dhnodt0c said:
Δεν θα έλεγα οτι είναι και ιδιαίτερα ακριβό το αεροδρόμιο αν το προσεγγίζεις με ΜΜΜ. Με 3 Ευρώ είσαι αεροδρόμιο όταν στη Ρώμη φτανει τα 7 και το Λονδίνο ακόμα πιο πολύ..
Στη Ρώμη φτάνει τα 11Ευρώ one-way να πας από Roma Termini (Κεντρικός Σταθμός Τρένων :arrow: Στο κέντρο της Ρώμης)στο Leonardo Da Vinci-Fiumicino Αεροδρόμιο.Στην Αγγλία όντως είναι πανάκριβα...
George":dhnodt0c said:

Εγώ, πάντως, εύχομαι εκτός από τα προφανή (λειτουργικό, εύχρηστο, με δυνατότητες επέκτασης κ.λ.π.) να είναι τουλάχιστον και καλαίσθητο. Γιατί θα είναι κρίμα να μην έχουμε πλέον ούτε ένα όμορφο κτίριο αεροσταθμού στην Ελλάδα, τουλάχιστον στα "μεγάλα" μας αεροδρόμια...
Μετά με συγχωρείτε ρε παιδιά!Αλλά εγώ πραγματικά δε καταλαβαίνω μερικούς που μιλάνε για την αισθητική των Ελληνικών Αεροδρομίων.Τα καινούρια τουλάχιστον είναι απλά και λειτουργικά!Τι θέλατε Κίονες?Να φαίνεται ότι είσαι Ελλάδα?Το βρίσκω ΚαραΚίτσ και καθαρά νεοελληνικό.
Ή τις πανάκριβες μελέτες και Αρχιτεκτονικούς Διαγωνισμούς(μιλάμε για τρελλά εκατ.ευρώ),για να λέμε το Αεροδρόμιο Ηρακλείου ή Αθηνών μοιαζει με Hilton ή μήπως έχει κάτι από Παρθενώνα?!
Ηρεμίστε και να σκέφτεστε όλες τις πτυχές των προτάσεών σας(πιό ρεαλιστικοί).
Μακάρι να έχω 5 καθαρά,ευρύχωρα,πρακτικά αεροδρόμια,παρά να φτιάξω άλλο ένα(1) Καλατράβα και να τον πληρώνουν και τα 3εγγονά μας μια ζωή.

Άλλωστε το αεροδρόμιο είναι ένας χώρος που περνάς για λίγο χρόνο!(υπό φυσιολογικές συνθήκες).
Αυτά για την ώρα!
Φιλικά Κώστας (Σόρρυ για το οφ τόπικ αλλά έχει παρατραβίξει αυτό με την αισθητική) :!: :!: :!:(George μή το πάρεις προσωπικά,πολλά μέλη του φόρουμ έχουν τις ίδιες απόψεις με σένα)

Υ.Γ. Στις περισσότερες Ευρωπαικές Χώρες για να πάς αεροδρόμιο πληρώνεις διόδια...(παρ.Ιταλία Tangenziale 0.70E)
 
Αυτό στο Τυμπάκι σχεδιάζεται να γίνει εμπορικό αεροδρόμιο αλλά το καινούργιο επιβατικό προορίζεται για Καστέλλι.
 
reply gia neo aerodromio

ti ennoite emporiko kai ti epibatiko ine diaforetika??? :?:
 
Φυσικά. Όχι ως προς τη βασική δομή αλλά ως προς τις εγκαταστάσεις. Δεν απαιτείται κτήριο αεροσταθμού και σχετικά. Χρειάζονται υπόστεγα και χώροι στάθμευσης.
 
Σχετικά με την εμφάνιση πρέπει να παραδεχτούμε ότι το Νίκος Καζαντζάκης έχει όμορφο αεροσταθμό και γενικά είναι γραφικό αεροδρόμιο. Σχετικά με τη μεταφορά του στο Καστέλλι δεν είναι αναγκαία. Η αποζημείωση των κατοίκων της περιοχής και η επέκταση η οποία είδη λαμβάνει χώρο στο ανατολικό τμήμα του αεροδρομίου θα επαρκούσε. Ο Αεροσταθμός θα χρειαζόταν επέκταση ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις όλο και αυξανόμενες απαιτήσεις. Η θέση του είναι τέλεια κοντά στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου, στο γεωγραφικό σχεδόν κέντρο του νησιού και με άμεση πρόσβαση στον κύριο οδικό άξονα ο οποίος συνδέει τα βόρεια παράλια της Κρήτης. Το σχέδιο της δημιουργίας νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι αποτελεί πλεονέκτημα μόνο για τους κατοίκους οι οποίοι αγόρασαν φθηνά τα οικόπεδα χάρη σε αυτή την εγκατάσταση. Ας ρωτήσει κανείς τους επισκέπτες και τους Κρήτες ταξιδιώτες αν θέλουν να εξυπηρετούνται μελλοντικά από ένα αεροδρόμιο στην ενδοχώρα της Κρήτης όπου η απόσταση από το Ηράκλειο είναι μεγάλη. Το πιο βασικό είναι ότι και οι κάτοικοι του Καστελλίου δεν θέλουν αυτό το έργο. Αν δείτε αεροφωτογραφία και ξέρετε από την εξάπλωση του ήχου θα διαπιστώσετε ότι το Καστέλλι το οποίο θεωρείται πλέον πόλη θα αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με την Αλικαρνασσό. Άρα το πρόβλημα δεν θα αλλάξει πρόσωπο αν δημιουργήθεί το αεροδρόμιο στο Καστέλλι αλλά απλά τόπο καθώς και θα δημιουργήσει νέα προβλήματα. Οι αρμόδιοι ας κρίνουν τι είναι πιο σωστό:
Αποζημοίωση κατοίκων ανατολικού τμήματος Αλικαρνασσού και επέκταση του Νίκος Καζαντζάκης ή δημιουργία νέου αεροδρομίου και συγχρόνως προαναφερόμενων προβλημάτων; Αυτό που με εκπλήσει είναι το γεγονός ότι τα τοπικά ΜΜΕ έχουν θεοποιήσει πλέον την προοπτική του Καστελλίου!!!
 
Ε όχι και πόλη το Καστέλι! Όταν η πλειονότητα των τουριστών πάει Μάλια, Χερσόνησσο, Αγ.Νικόλαο τότε το Καστέλι είναι σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με το Ηράκλειο. Σαφώς και το Καζαντζάκης με τις απαραίτητες μετατροπές θα ήταν αρκετό, το θέμα είναι πόσο πραγματοποιήσιμο είναι αυτό και κατα πόσον υπάρχει η πολιτική βούληση. Άλλωστε οι ψηφοφόροι της Αλικαρνασσού είναι πολύ περισσότεροι απο του Καστελίου
 
Απο τωρα το αεροδρομιο του Ηρακλειου εχει καθε μερα περιπου 10 πτησεις απο εξωτερικο ειτε Τσαρτερ ειτε Τακτικες.Φανταστητε τι εχει να γινει αργοτερα συν οτι εχει το μεγαλυτερο αριθμο εσωτερικων πτησεων μετα το Μακεδονια απο Αθηνα.Φανταστητε τι θα επικρατει μετα το Μαιο!Το αεροδρομιο ειναι παλιο οριακο και αυτη τη στιγμη εξυπηρετει τη μεγαλυτερη τουριστικη αγορα της Ελλαδας!Το ενδιαφερον συνεχως ανεβαινει και σιγουρα θα πρεπει να μην αντιμετοπιζεται με μιζερη λογικη.
Πρεπει να φυγει απο εκει το αεροδρομιο,και απορω πως αντεχουν οι κατοικοι της Ν.Αλικαρνασσου να ζουν εκει περα.Ενας αλλος καλος λογος για να προωθειται το Καστελι ειναι και οτι οι διοικηση του νεου αυτου αεροδρομιου θα μοιαζει με αυτη της Αθηνας.Οτι καλυτερο και μακρια απο την ΥΠΑ!
 
Μακριά από την ΥΠΑ (ότι καλύτερο) σημαίνει ότι οι φόροι και τα τέλη αεροδρομίου θα είναι περισσότερα από το εισιτήριο που πληρώνουν οι επιβάτες των charter πτήσεων (ότι καλύτερο ; ). Χώρια το ότι παραχωρείται η άσκηση πολιτικής σχετικά με τον τουρισμό και τις εναέριες μεταφορές της περιοχής στον ιδιώτη. Χώρος για την επέκταση του αεροδρομίου ( κτίρια και πίστα) υπάρχει στον χώρο που έχει τώρα η αεροπορία. Δεν ξέρω πως θα αποφύγουμε την μιζέρια μεταθέτοντας το πρόβλημα και κάνοντας βόλτες τα αεροδρόμια. Η περιοχή του Καστελίου εκτός ότι δει μου φαίνεται η καλύτερη από επιχειρησιακής άποψης θα έχει τα ιδία προβλήματα με το που ανοίξει το αεροδρόμιο. Ήδη όσοι έχουν κάποιο χωράφι κοντά στο αεροδρόμιο κάνουν σχέδια για να κτίσουν ( <<ε, τώρα με το αεροδρόμιο θα πάρει αξία>> )
 
Επεκτάσεις μπορούν να γίνουν. Το θέμα είναι να φύγουν οι κάτοικοι που μένουν γύρω από τον 09/27 . Κακό στην υγεία τους κάνουν. Βρήκαν σε χαμηλές τιμές τις εκτάσεις και πήγαν. Το Καζαντζάκης φτιάχτηκε και έπειτα πήγαν αυτοί εκεί. Και ας μην ξεχνάμε ότι η Νέα Αλικαρνασσός ήταν προσφυγικός συνοικισμός!!!
 
Εαν οι κατοικοι της Ν.Αλικαρνασσου πηγαν οντως μετα την κατασκευη του αεροδρομιου σιγουρα δεν εχουν ολο το φταιξιμο πανω τους.Δεν ειναι ουτε πολιτικοι μηχανικοι ουτε ΥΠΑ.Οι τεχνικες υπηρεσιες της ΥΠΑ επρεπε να βρουν ενα τροπο ωστε να μην χτιστουν σπιτια.Η Ελλαδα ειναι ισως μια απο τις ελαχιστες χωρες στην Ε.Ε που εχει ακομα κρατικη διαχειριση ακομα και σε αεροδρομια κλειδια οπως και αυτο του Ηρακλειου.Δε σημαινει οτι οποισδηποτε ιδιωτης θα χρεωνει οπως το αεροδρομιο Ελ.Βενιζελος.Η αιτια των ακριβων χρεωσεων ειναι οτι η εταιρια γνωριζει πολυ καλα οτι αποτελει μονοπωλειο και ξερει οτι η ΥΠΑ ειναι ανικανη να δημιουργησει ενα ισχυρο αντιπαλο δεος ειτε αυτο λεγεται Μακεδονια ειτε Καζαντζακης.Στην Ιταλια τα αεροδρομια ειναι ολα σχεδον ιδιωτικα πλεον και η ιταλικη ΥΠΑ παιζει εποπτικο ρολο.Δεν υπαρχει εξαλλου περιπτωση η ΥΠΑ να κατασκευασει νεο αεροδρομιο στην Κρητη.Σκεφτητε το Ηρακλειο αποτελει την μεγαλυτερη τουριστικη βιομηχανια της χωρας και η πρωτη εικονα ειναι ενα παλαιο οριακο αεροδρομιο με μανατζμεντ του 80!(ΥΠΑ)
 
Top