Ωραία αυτά που λέτε αλλά εδώ μιλάμε για ένα ιδιωτικό έργο το οποίο αφορά ένα αεροδρόμιο με έντονη εποχική λειτουργία που εξυπηρετεί ένα τουριστικό προορισμό και το οποίο φτιάχνεται με τα οικονομικά δεδομένα του 2019, και όχι του 1995.
Ο κύριος όγκος των επιβατών της Κρήτης είναι τουρίστες και γι'αυτό το λόγο τα τέλη επιβατών (τα οποία αποτελούν το κύριο έσοδο και θα πληρωθούν τα δάνεια για την κατασκευή) πρέπει να κρατηθούν χαμηλά. Επιπλέον, οι μεγαλες οδικές προσβάσεις του αεροδρομίου αποτελουν ενα σημαντικο μερος του κοστους κατασκευης που μπορει να μην υπαρχουν σε ενα αλλο αεροδρομιο που βρισκεται κοντα σε οδικα δικτυα.
Στα πλαίσια της προσπαθειας διατηρησης του κοστους κατασκευης σε λογικά και βιωσιμα επιπεδα, έγιναν σταδιακά διαφορες περικοπες της αρχικης μελετης που για μενα ειναι κατι λογικο.