OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Re: LGTL Καστέλι - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκη"
Xθεσινό άρθρο στην οικονομική Καθημερινή αναφέρει ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το Καστέλι. Συνοψίζοντας, κρατάω:
1. Υπήρξε περικοπή του κόστους του Α/Δ. Γνωρίζει κάποιος τι αφορούσε η περικοπή? Ή μήπως απλά δεν συμπεριέλαβαν τις απαλλοτριώσεις? Αλλά και πάλι, αν διαβάσετε τα παρακάτω θα απορήσετε, όπως και εγώ, πώς στο διάολο έβγαλαν το κόστος....
2. Προβλέπεται σημαντική καθυστέρηση εώς και αναβολή του διαγωνισμού καθώς απο ότι φαίνεται δεν υπήρξε καμμια συνεννόηση με τις τοπικές αρχές...
3.
4.
5. Βγήκαν και τα πρώτα ονόματα διεκδικητών του έργου: Ελλάκτωρ και J&P Αβαξ σε συνεργασία με τη γαλλική Aeroports de Paris Management, Hochtief, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Άλλη μια ελληνική δουλειά στα κουτουρού ... 20 χρόνια για ένα μικρό ευρωπαϊκό Α/Δ .... Ύστερα σου λένε για περιφερειακή ανάπτυξη και τέτοιες μαλ
Οπότε φίλτατοι Ηρακλειώτες αλλά και γενικά Κρητικοί, νέο αεροδρόμιο απο το 15-16 και μετά εκτός και αν η νέα πολιτική ηγεσία που είναι η παλιά και ξέρει τα κόλπα , το δώσει σε καμμιά εταιρεία με συνοπτικές διαδικασίες και αποικιοκρατικούς όρους, πάλι...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_06/09/2009_328210
Xθεσινό άρθρο στην οικονομική Καθημερινή αναφέρει ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το Καστέλι. Συνοψίζοντας, κρατάω:
1. Υπήρξε περικοπή του κόστους του Α/Δ. Γνωρίζει κάποιος τι αφορούσε η περικοπή? Ή μήπως απλά δεν συμπεριέλαβαν τις απαλλοτριώσεις? Αλλά και πάλι, αν διαβάσετε τα παρακάτω θα απορήσετε, όπως και εγώ, πώς στο διάολο έβγαλαν το κόστος....
2. Προβλέπεται σημαντική καθυστέρηση εώς και αναβολή του διαγωνισμού καθώς απο ότι φαίνεται δεν υπήρξε καμμια συνεννόηση με τις τοπικές αρχές...
3.
...ακόμα δεν έχει απαλλοτριωθεί η έκταση των 6.000 στρεμμάτων, όπου έχει χωροθετηθεί ο νέος αερολιμένας. Επίσης, δεν έχουν γίνει ούτε οι απαραίτητες εκτιμήσεις της αξίας των εκτάσεων από το ΣΟΕ (Σώμα Ορκωτών Εκτιμητών), οι οποίες θα αποτιμήσουν την αγοραία εμπορική αξία τους και όχι την αντικειμενική, κάτι που συνεπάγεται μεγάλη αύξηση του κόστους...
4.
...Το σημαντικότερο όμως ζήτημα αφορά την απόρριψη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από τη Νομαρχία Ηρακλείου. Ως εκ τούτου, είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν πρόκειται να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, που προβλέπει την αποπεράτωση του έργου το 2015...
5. Βγήκαν και τα πρώτα ονόματα διεκδικητών του έργου: Ελλάκτωρ και J&P Αβαξ σε συνεργασία με τη γαλλική Aeroports de Paris Management, Hochtief, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Άλλη μια ελληνική δουλειά στα κουτουρού ... 20 χρόνια για ένα μικρό ευρωπαϊκό Α/Δ .... Ύστερα σου λένε για περιφερειακή ανάπτυξη και τέτοιες μαλ
Οπότε φίλτατοι Ηρακλειώτες αλλά και γενικά Κρητικοί, νέο αεροδρόμιο απο το 15-16 και μετά εκτός και αν η νέα πολιτική ηγεσία που είναι η παλιά και ξέρει τα κόλπα , το δώσει σε καμμιά εταιρεία με συνοπτικές διαδικασίες και αποικιοκρατικούς όρους, πάλι...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_06/09/2009_328210