Επιτακτική η ανάγκη βελτίωσης του αεροδρομίου της Σκιάθου
Επιτακτική κρίνεται η ανάγκη βελτίωσης του αεροδρομίου της Σκιάθου με επέκταση του αεροδιαδρόμου σε μήκος και πλάτος, ώστε να είναι δυνατή η προσέγγισή του από μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα αεροσκάφη, καθώς και η βελτίωση του οδικού δικτύου, το οποίο δεν βρίσκεται και στην καλύτερη κατάσταση", κατά τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου, κ. Γιαλή Κυπαρισσό.
Παρόλα αυτά, όμως "η τουριστική κίνηση του νησιού", όπως μας δήλωσε ο κ. Κυπαρισσός "προβλέπεται να κυμανθεί περίπου στα ίδια επίπεδα με αυτή του 2004, κάτι το οποίο είναι καταρχήν θετικό. Θα πρέπει όμως να επισημανθεί ότι το 2004 είχαμε πτώση 10% σε σχέση με το 2003".
Όσο αφορά στις τιμές, υπάρχει αισθητή μείωση σε σχέση με πέρσι σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες καταλυμάτων, αφού όπως ανέφερε ο κ. Κυπαρισσός "η μείωση φθάνει τουλάχιστον 5% στις τιμές των πρακτορείων του εξωτερικού, ενώ για μεμονωμένους πελάτες της Ελληνικής και διεθνής αγοράς φθάνει ακόμα και στο 10 - 15%".
Αναφορικά με την ποσότητα των κρατήσεων, "αυτή προβλέπεται", κατά τον πρόεδρο, "να παραμείνει στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2004. Σε σχέση με την εξωτερική αγορά παρατηρείται έντονα για φέτος μια τάση προς κρατήσεις τελευταίας στιγμής (last minute bookings), καθώς οι πελάτες - τουρίστες προσπαθούν να πετύχουν τις χαμηλότερες δυνατές τιμές".
Από την άλλη, όμως δεν λείπουν και τα προβλήματα, που συνήθως ταλανίζουν τα ελληνικά νησιά και έχουν να κάνουν με τις μεταφορές, αφού, όπως τονίζει ο κ. Κυπαρισσός "οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, που μας συνδέουν με το Βόλο, Θεσσαλονίκη και Aγιο Κωνσταντίνο (Αθήνα), θα πρέπει να γίνουν συχνότερες και να οργανωθούν καλύτερα. Θα πρέπει ο προγραμματισμός των δρομολογίων να γίνεται γνωστός τουλάχιστον 4 - 5 μήνες νωρίτερα της έναρξης της περιόδου, ώστε να μπορούν οι επισκέπτες, ημεδαποί και προπαντός αλλοδαποί να προγραμματίσουν έγκαιρα τις διακοπές τους". "Η αεροπορική δε σύνδεση" πρόσθεσε "γίνεται μόνο με Αθήνα και με μία πτήση ανά ημέρα, με συνέπεια οι επισκέπτες του νησιού να χάνουν τις ανταποκρίσεις με τις πτήσεις προς τις διάφορες χώρες της Ευρώπης. Χρειάζεται λοιπόν, άλλη μία πτήση της Ολυμπιακής τις πρωινές ώρες, καθώς επίσης επιβάλλεται η αεροπορική σύνδεση με Θεσσαλονίκη".
source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
Επιτακτική κρίνεται η ανάγκη βελτίωσης του αεροδρομίου της Σκιάθου με επέκταση του αεροδιαδρόμου σε μήκος και πλάτος, ώστε να είναι δυνατή η προσέγγισή του από μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα αεροσκάφη, καθώς και η βελτίωση του οδικού δικτύου, το οποίο δεν βρίσκεται και στην καλύτερη κατάσταση", κατά τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου, κ. Γιαλή Κυπαρισσό.
Παρόλα αυτά, όμως "η τουριστική κίνηση του νησιού", όπως μας δήλωσε ο κ. Κυπαρισσός "προβλέπεται να κυμανθεί περίπου στα ίδια επίπεδα με αυτή του 2004, κάτι το οποίο είναι καταρχήν θετικό. Θα πρέπει όμως να επισημανθεί ότι το 2004 είχαμε πτώση 10% σε σχέση με το 2003".
Όσο αφορά στις τιμές, υπάρχει αισθητή μείωση σε σχέση με πέρσι σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες καταλυμάτων, αφού όπως ανέφερε ο κ. Κυπαρισσός "η μείωση φθάνει τουλάχιστον 5% στις τιμές των πρακτορείων του εξωτερικού, ενώ για μεμονωμένους πελάτες της Ελληνικής και διεθνής αγοράς φθάνει ακόμα και στο 10 - 15%".
Αναφορικά με την ποσότητα των κρατήσεων, "αυτή προβλέπεται", κατά τον πρόεδρο, "να παραμείνει στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2004. Σε σχέση με την εξωτερική αγορά παρατηρείται έντονα για φέτος μια τάση προς κρατήσεις τελευταίας στιγμής (last minute bookings), καθώς οι πελάτες - τουρίστες προσπαθούν να πετύχουν τις χαμηλότερες δυνατές τιμές".
Από την άλλη, όμως δεν λείπουν και τα προβλήματα, που συνήθως ταλανίζουν τα ελληνικά νησιά και έχουν να κάνουν με τις μεταφορές, αφού, όπως τονίζει ο κ. Κυπαρισσός "οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, που μας συνδέουν με το Βόλο, Θεσσαλονίκη και Aγιο Κωνσταντίνο (Αθήνα), θα πρέπει να γίνουν συχνότερες και να οργανωθούν καλύτερα. Θα πρέπει ο προγραμματισμός των δρομολογίων να γίνεται γνωστός τουλάχιστον 4 - 5 μήνες νωρίτερα της έναρξης της περιόδου, ώστε να μπορούν οι επισκέπτες, ημεδαποί και προπαντός αλλοδαποί να προγραμματίσουν έγκαιρα τις διακοπές τους". "Η αεροπορική δε σύνδεση" πρόσθεσε "γίνεται μόνο με Αθήνα και με μία πτήση ανά ημέρα, με συνέπεια οι επισκέπτες του νησιού να χάνουν τις ανταποκρίσεις με τις πτήσεις προς τις διάφορες χώρες της Ευρώπης. Χρειάζεται λοιπόν, άλλη μία πτήση της Ολυμπιακής τις πρωινές ώρες, καθώς επίσης επιβάλλεται η αεροπορική σύνδεση με Θεσσαλονίκη".
source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2