LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
to aerodromio einai aisxos alla eytxos ap,tou xronou tha arxizei na alazei morfh :wink: :D
:arrow: anakainish yparxontos terminal
:arrow: epektash terminal
 
μόλις τώρα γυρίζοντας από την δουλειά μπήκα στο σπίτι και άνοιξα την τοπική εφημερίδα και τι να δω ? ένα ολόκληρο αφιέρωμα στην επικινδυνότητα του αεροδρομίου χανιών , λόγω έλλειψης προσωπικού στον πύργο ελεγχου που είναι και στρατιωτικό και στην έλλειψη radar και την λάθος θέσης του απαρχαιομένου πύργου ελένχου με εξοπλισμό του 1957 ... :?
 
Σε σύσκεψη που έγινε πρόσφατα (τέλη Ιουλίου η αρχές Αυγούστου) στο αεροδρόμιο των Χανίων με την συμμετοχή του Περιφερειάρχη Κρήτης του Αερολιμενάρχη και τουριστικών παραγόντων συζήτησαν τα προβλήματα που υπάρχουν

Σε συνεργασία με την ΥΠΑ πρόσληψη προσωπικού για να δουλέψει το αεροδρόμιο σε 24ωρη βάση όλες τις μέρες της εβδομάδας και όχι 3 που είναι σήμερα.Έτσι θα μπορεί να δέχεται περίπου 140 αεροπλάνα το 24ωρο.Έξι αεροπλάνα μπορεί να εξυπηρετήσει την ώρα από τέσσερα που ήταν μέχρι 12 Ιουλίου 2005.Με την 24ωρη λειτουργία τόνισαν ότι οι αεροπορικές εταιρίες θα μπορούν να κάνουν καλύτερο προγραμματισμό πτήσεων.
Για την έλλειψη του ραντάρ οι κινήσεις που έχουν γίνει είναι να παίρνουν εικόνα από το ραντάρ του Ηρακλείου .Πιστεύω ότι αυτό είναι σωστό γιατί σχεδόν όλη η κίνηση έρχεται από βόρεια και εκεί βλέπει το Ηράκλειο

Ένα τελευταίο θέμα ήταν η βελτίωση του δρόμου(μαύρο χάλι) που συνδέει το Γ.Δασκαλογιαννης με τον BOAK(Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης)

Για το 2004 έγινε αναφορά για 1,450,000 επιβάτες και 12,900 κινήσεις αεροσκαφών
 
SARIDAKIS VASILIS":uqxo5c7d said:
Για την έλλειψη του ραντάρ οι κινήσεις που έχουν γίνει είναι να παίρνουν εικόνα από το ραντάρ του Ηρακλείου .Πιστεύω ότι αυτό είναι σωστό γιατί σχεδόν όλη η κίνηση έρχεται από βόρεια και εκεί βλέπει το Ηράκλειο

Λογικά το radar Ηρακλείου μπορεί να βοηθάει ώστε οι ελεγκτές του LGSA να βλέπουν τα αεροσκάφη από κάποιο ύψος και πάνω, αλλά σίγουρα θα υπάρχει πρόβλημα για την περιοχή περιμετρικά του αεροδρομίου (σε χαμηλό ύψος - τελικό στάδιο προσέγγισης)

SARIDAKIS VASILIS":uqxo5c7d said:
Για το 2004 έγινε αναφορά για 1,450,000 επιβάτες και 12,900 κινήσεις αεροσκαφών

Συγκεκριμένα 1.446.447 επιβάτες και 13.073 κινήσεις (6.236 κινήσεις εσωτερικού και 6.837 κινήσεις εξωτερικού). :)
 
Στο δρόμο που χάραξε ο Άκης για την KVA...

Το ΚΤΕΛ Κρήτης πραγματοποιεί πλέον δρομολόγια μεταξύ πόλης και αεροδρομίου. Νομίζω γύρω στα 5 τη μέρα, προσπαθώντας να εξυπηρετήσει τις περισσότερες πτήσεις ΟΑ και Α3.
 
Αγαπητοί φίλοι,
Καλώς σας βρήκα.Ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις που αφορούν πράγματα που διάβασα σε αυτό το section του φόρουμ.

1ον)Η Α3 διατηρεί τα γραφεία στην πόλη των Χανίων,μόλις πρίν 5 μέρες αγόρασα το εισιτήριό μου από εκεί.Βρίσκεται στο κέντρο των Χανίων απέναντι απ το 1ο γυμνάσιο(για όσους γνωρίζουν)(οδός Ελ.Βενιζέλου).

2ον)Εμένα μου αρέσει πολύ το Αερ.Χανίων,δε λέω χρειάζεται επέκταση,αλλά ο τρόπος που είναι φτιαγμένο είναι στα πρότυπα του Ελ.Βενιζέλου.Δηλαδή πολύ πρακτικό.Όσο για τον τόπο που είναι φτιαγμένο
σίγουρα έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.(Φτάνει να το επιτρέψουν οι Αμέρικανς) :-(

3ον)Κάποιος φίλος ανέφερε για τις κινήσεις των Ελλ.Αερολιμένων.Σίγουρα έχει κάνει κάποιο λάθος στα στοιχεία του 2004 καθώς τα Χανιά και η Μύκονος ξεπερνούν κατά πολύ την κίνηση της Κώ.Σε όλες τις πτήσεις.Διεθνείς και Εσωτερικού.Όσο για το 2005 τυχαίνει να ασχολούμε με τον τουρισμό προβλέπεται για το αεροδρόμιο Χανίων ρεκόρ.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
 
flightnumber":2mhlqtq5 said:
3ον)Κάποιος φίλος ανέφερε για τις κινήσεις των Ελλ.Αερολιμένων.Σίγουρα έχει κάνει κάποιο λάθος στα στοιχεία του 2004 καθώς τα Χανιά και η Μύκονος ξεπερνούν κατά πολύ την κίνηση της Κώ.Σε όλες τις πτήσεις.Διεθνείς και Εσωτερικού.

Στοιχεία από το τμήμα Στατιστικής της Υ.Π.Α. για το 2004:

:arrow: Συνολική εκίνηση:
Κως: 1.508.925 επιβάτες (6η θέση μεταξύ των ελλ. αεροδρομίων) - 12.362 κινήσεις α/φ
Χανιά: 1.446.467 επιβάτες (7η θέση) - 13.073 κινήσεις α/φ
Μύκονος: 334.096 επιβάτες (14η θέση) - 6.136 κινήσεις α/φ

:arrow: Κίνηση εξωτερικού:
Κως: 1.261.786 επιβάτες (6η θέση) - 7889 κινήσεις α/φ
Χανιά: 1.067.811 επιβάτες (7η θέση) - 6837 κινήσεις α/φ
Μύκονος: 162.646 επιβάτες (15η θέση) - 1665 κινήσεις α/φ

:arrow: Κίνηση εσωτερικού:
Χανιά: 378.656 επιβάτες (5η θέση) - 6236 κινήσεις α/φ
Κως: 247.139 επιβάτες (9η θέση) - 4473 κινήσεις α/φ
Μύκονος: 171.450 επιβάτες (12η θέση) - 4471 κινήσεις α/φ
 
flightnumber":4azmuuzz said:
1ον)Η Α3 διατηρεί τα γραφεία στην πόλη των Χανίων,μόλις πρίν 5 μέρες αγόρασα το εισιτήριό μου από εκεί.Βρίσκεται στο κέντρο των Χανίων απέναντι απ το 1ο γυμνάσιο(για όσους γνωρίζουν)(οδός Ελ.Βενιζέλου).
Εννοείς στα κοινά γραφεία με τη Hertz :?: Δε μπορώ να στο αρνηθώ αυτό, αλλά για κάποιο διάστημα σίγουρα δεν είχαν γραφεία στην πόλη μιας και γνωστή μου που δούλευε είχε μεταφερθεί στο αεροδρόμιο. Για τώρα δε μπορώ να το επιβεβαιώσω.
 
ΑΝ πρόσεξα καλά δεν έχει αναφέρει κανεις από σας ότι στην αμερικανικη βάση είναι F-18!!!Τα είδα τέλη αυγούστου όταν πετούσα CHQ-ATH...αν ανεβάσω φωτo ελπίζω να μη με βάλουν μέσα :roll:
 
Υπάρχει αυξημένη κίνηση τον τελευταίο μήνα από ενα αεροπλανοφόρο που βρίσκεται στην περιοχή.25/9 έκανε αναγκαστική προσγείωση ένα F14

www.2810.gr :
Συναγερμός σήμανε νωρίς χθες το απόγευμα στο αεροδρόμιο των Χανίων, καθώς αμερικανικό αεροσκάφος τύπου F14 ενημέρωσε τον πύργο ελέγχου ότι αντιμετώπιζε προβλήματα.
Το αεροσκάφος εκτέλεσε αναγκαστική προσγείωση πολύ κοντά στο πολιτικό αεροδρόμιο, ενώ στο διάδρομο περίμεναν οχήματα της πυροσβεστικής τόσο από την Αμερικανική βάση όσο και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του Αεροδρομίου.
Αφού διαπιστώθηκε ότι δεν χρειαζόταν η επέμβαση της Πυροσβεστικής το F-14 οδηγήθηκε συνοδεία αμερικανικών οχημάτων στο χώρο της Αμερικανικής Βάσης.


Έμαθα ότι το σταμάτησαν τα δίχτυα
 
Top