LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Ryanair έχει πληρότητες που ξεπερνούν το 80%. Λογικό να τους ενοχλεί αν και άδικα κατά την γνώμη μου γιατί έχουν διαφορετικό target group.Η Ryanair έδωσε to δικαίωμα της επιβίωσης σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες που οι κλασικοί tour operator έχουν εγκαταλείψει τα τελευταία χρόνια λόγω της μη δυνατότητάς τους να παρέχουν υπηρεσίες all inclusive.
 
Ήμουν και εγώ στην Βράβευση του κυρίου Long. Όντως έκανε αναφορά στην Ryanair .
Θέλουν τον ανταγωνισμό μας είπε αλλά από την άλλη έκανε λόγω στις low cost αεροπορικές εταιρίες και συγκεκριμένα στην Ryanair . Λίγο ως πολύ άφησε αιχμή ότι το αεροδρόμιο των Χανίων έχει αύξηση των πτήσεων (βλέπε FR) αλλά χωρίς καμία ουσία καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα του δεν αφήνουν χρήματα στον τόπο μας καθώς παραμένουν 4 – 5 μέρες. Εν αντιθέσει με την Tui που φέρνει πακέτα 7 ήμερα και Plus και είναι ουσιαστικής βοήθειας για τον τόπο μας.
Η εκδήλωση αυτή δεν ήταν ουσιαστικής σημασίας (δυστυχώς). Απλά δημόσιες σχέσεις. Ό ένας χάδευε το κεφαλάκι του άλλου. Δεν λέω σωστό και αυτό μέχρι ενός σημείου…..

Πολλές Αντιφάσεις, πολλές ομιλίες από εκπροσώπους της τοπικής πολιτικής αλλά και τουριστικής κοινωνίας του τόπου μας . Από όλα είχε η εσπερίδα – βράβευση (όπως θέλετε πείτε το) από καρφιά από προειδοποιήσεις κ πολλά άλλα.

Η άποψη μου ;
Ευτυχώς μετά από την Βραβεύσει πήγαμε για ψαράκι στο υπέροχο λιμάνι των Χανιών .
(Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε)
Την καλησπέρα μου…
 
Αν ισχύει η πληρότητα που αναφέρθηκε παραπάνω και με βάση τα στατιστικά του Μαϊου, τότε χωρίς την FR τα Χανιά θα είχαν αρκετά μεγάλη πτώση καθώς οι Ιρλανδοί πρέπει να έδωσαν περίπου 15-18.000 αφίξεις ενώ το CHQ παρουσίασε άνοδο ~6.500 αφίξεων. Απ' την άλλη, δεν έχουμε και κανένα νούμερο για την TUI ώστε να συγκρίνουμε...

Το θέμα είναι αλλού, όχι βέβαια ότι οι δηλώσεις του ΤUI πρέπει να περάσουν στο ντούκου. Έχουν κάνει συμφωνία τα Χανιά με την FR για τα φετινά ή κάνει η αεροπορική του κεφαλιού της και θα έρθει με την λυπητερή κ τα γνωστά ντράβαλα τον χειμώνα? Σε αυτό δεν έχουμε ακόμη απάντηση...

Όσο για την σημασία της εκδήλωσης, μερικές φορές αρκεί απλά μια παρουσία για να υπενθυμίσει μερικά πράγματα. Δεν ξέρω πόσο κόσμο φέρνει στα Χανιά το γκρουπ της TUI αλλά υποθέτω ότι δεν θα είναι καθόλου αμελητέο...

ΥΓ
Αγαπητοί διαχειριστές, το θέμα ίσως θα έπρεπε να παραμείνει αυτόνομο ως δημοσιεύτηκε καθώς αφορά πρωτίστως την TUI στην Ελλάδα. :)
 
Οι αφίξεις εξωτερικού με charter πτήσεις τον Μάιο ήταν μειωμένες κατά 14%.Φυσικά και η παρουσία της ΤUI ( ειδικά το σκανδιναβικό κομμάτι) είναι σημαντική όπως και οποιουδήποτε tour operator που έχει έστω και μία πτήση την εβδομάδα.Δεν νομίζω ότι έχουμε την πολυτέλεια της προτίμησης ή του αποκλεισμού κάποιου.
Όσο για την Ryanair, δεν έχουν γίνει συζητήσεις για του χρόνου.Η γνώμη μου είναι ότι το χειμώνα θα γίνει ότι ακριβώς και στη Ρόδο.Τα πάντα είναι προς διαπραγμάτευση γι΄αυτό και οι παρεμβάσεις .
 
giofa":1b15m4nt said:
Φυσικά και η παρουσία της ΤUI ( ειδικά το σκανδιναβικό κομμάτι) είναι σημαντική όπως και οποιουδήποτε tour operator που έχει έστω και μία πτήση την εβδομάδα.
Σύμφωνα με το παρακάτω πάντως, η TUI δεν φαίνεται να φέρνει πολύ κόσμο στα Χανιά, αν και το νούμερο ίσως αφορά π.χ. μόνο την πόλη των Χανίων ή δεν συμπεριλαμβάνει όλα τα μέλη του γκρούπ.
...Η TUI διακινεί στην Ελλάδα περίπου 1.500.000 τουρίστες, εκ των οποίων οι 490.000 στην Κρήτη. Μόνο 9.000 τουρίστες από αυτούς φτάνουν στα Χανιά, ποσοστό που είναι πολύ μικρό...
:arrow: http://traveldailynews.gr/news/article/53223

Anyway, πέρασε το μηνυματάκι για χαμηλότερες τιμές απ' τους ξενοδόχους καθώς και πιθανότατα προειδοποίησε το Ηράκλειο για την FR...
 
O όμιλος TUI το 2011 έφερε στα Χανιά 158.000 επισκέπτες εκ των οποίων οι 125.000 από Σκανδιναβικές χώρες με την Tui Fly Nordic. Στο παρακάτω δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τις αφίξεις Μαϊου.
http://www.haniotika-nea.gr/98820]
 
Μόνο 33.000 απ' το υπόλοιπο γκρούπ? :shock: Είναι και η Thomson μέσα?

Χρήσιμα τα στοιχεία απ' το link που έδωσες, με πιό ενδιαφέρον τον διαχωρισμό των αφίξεων σε τσάρτερ κ λόκο. Λογικά, ο διαχωρισμός γίνεται απ' την τοπική ΥΠΑ? Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε ποιά αεροπορική πάει πού καθώς και τι γίνεται με τις αεροπορικές (π.χ Norwegian, Transavia) που εκτελούν εποχιακές προγραμματισμένες αλλά και ναυλωμένες.
 
Η Thomson το 2011 είχε 2 πτήσεις την εβδομάδα και δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.Τα τελευταία χρόνια το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών στα Χανιά είναι Σκανδιναβοί( πάνω από το 70%).Από Πέμπτη ως Κυριακή το Δασκαλογιάννης μετατρέπεται σε Σκανδιναβικό αεροδρόμιο.Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος της επιτυχίας της Ryanair.Σε κάποιες περιπτώσεις π.χ Ιταλία είναι ο μόνος τρόπος για να έρθει κανείς Χανιά !!!!Η έκπληξη της χρονιάς πάντως είναι η πτήση από Πάφο με τις συχνότητες αλλά και τις πληρότητες να αυξάνονται συνεχώς. Όσο αφορά τις άλλες loco αυτή που έχει σημαντική παρουσία με πάνω από 20 δρομολόγια weekly είναι η Norwegian για τοuς λόγους που ανέφερα παραπάνω.Επιφυλάσσομαι για τις πληροφορίες σχετικά με εταιρίες και προορισμούς απλά λόγω καλοκαιρινού φόρτου εργασίας ο χρόνος είναι λίγο περιορισμένος.
 
- Kαι φέτος που είδα, η Thomson έχει από μια εβδομαδιαία για LGW & MAN ενώ δεν πετάει καθόλου -τουλάχιστον ως J- o ΤCX :shock:
- Η Πάφος είδα ότι έχει 5 την εβδομάδα, ίσως να εξυπηρετεί έμμεσα και το Λάρνακα-Ηράκλειο.
- Έχει ενδιαφέρον, αν μάθεις κάτι για τον διαχωρισμό που ανέφερα παραπάνω και πώς γίνεται αυτός.
- Το Ρέθυμνο από που εξυπηρετείται?
 
Οι αριθμοί που αναφέρονται είναι επίσημα στοιχεία του αεροδρομίου Δασκαλογιάννης.Έχεις απόλυτο δίκιο για την Πάφο και μάλιστα αυτό συμβαίνει με τις περισσότερες πτήσεις της Ryanair η οποία εμφανίζει στην σελίδα της ως προορισμό την Κρήτη και σε παρένθεση τα Χανιά.Όσο αφορά το Ρέθυμνο το μεγαλύτερο μέρος των οργανωμένων αφίξεων γίνεται μέσω του Ν.Καζαντζάκης στο Ηράκλειο.
 
Top