LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
To βασικό είναι τρείς λέξεις: πιστή τήρηση χρονοθυρίδων
 
Τώρα εδω που τα λέμε , δεν είναι Δάπεδο στάθμευσης αυτό , 130 στρεματα , και μάλιστα ενσωματωμένο στον Τροχόδρομο, για Αεροδρόμιο με 4,2εκ επιβ. κίνηση το χρόνο! Και δεν υπάρχει καί χώρος γιά άμεση επέκταση των δαπέδων, χωρίς απαλλοτριώσεις. Κοιτάξτε το απέναντι Dalaman των γειτόνων με 450.000 επιβ λιγώτερους το έτος έχει τριπλάσια έκταση δαπέδων!
 
Οι απαλλοτριώσεις υποτίθεται ότι έχουν εκδικαστεί και έχουν τελεσιδικήσει. Αλλά απομένει η αποζημίωση και η μεταβίβαση στην κυριότητα του δημοσίου ώστε να γίνει επέκταση τόσο της πίστας, όσο και πιθανόν άλλων εγκαταστάσεων (handling, καύσιμα κλπ).
 
Περίπου 20.000 οι αφίξεις εσωτερικού του Δεκέμβρη, καμιά πεντακοσαριά οι εξωτερικού από Aegean και belleair, με την πρώτη να δίνει σχεδόν 100% lf στα τσάρτερ από Ισραήλ και τη δεύτερη να συνεχίζει να με κάνει να αναρωτιέμαι για διάφορα...

Επίσης, βγήκαν και τα συγκεντρωτικά του 2012:
:arrow: Αφιξεις εσωτερικού: 294.354(2012) / 330.577(2011) / 365.383(2010)
:arrow: Διακίνηση εσωτερικού: 599.721(2012) / 673.216(2011) / 738.524(2010)
:arrow: Αφίξεις εξωτερικού: 1.606.933(2012) / 1.735.136(2011) / 1.433.533(2010)
:arrow: Διακίνηση εξωτερικού: 3.214.551(2012) / 3.473.300(2011) / 2.869.885(2010)
:arrow: Συνολικές αφίξεις: 1.904.331(2012) / 2.069.920(2011) / 1.803.322(2010)
:arrow: Συνολική διακίνηση: 3.818.556(2012) / 4.155.214(2011) / 3.618.014(2010)
:idea: Στη διακίνηση επιβατών εσωτερικού η μείωση 12 με 11 είναι 11% ενώ στη διετία (12 με 10) φτάνει το 19%.
:idea: Στη διακίνηση εξωτερικού, υπάρχει μείωση 7.5% σε σχέση με το 10, όμως στη διετία που ενδιαφέρει περισσότερο υπάρχει αύξηση 12%.

Στις κινήσεις α/φών:
:arrow: Εσωτερικού: 9.940(12) / 11.268(11) / 12.434(10)
:arrow: Εξωτερικού: 20.826(12) / 23.236(11) / 19.208(10)
:arrow: Γενική αεροπορία/στρατός: 2.973(12) / 2.849(11) / 2.783(10)

Η πιό busy ημέρες για το α/δ:
1. Κυριακή 5/8: 44.265 επιβάτες, 282 κινήσεις α/φών (157 επιβάτες/κίνηση)
2. Κυριακή 29/7: 43.967 επιβάτες, 268 κινήσεις α/φών
3. Κυριακή 2/9: 43.674 επιβάτες, 270 κινήσεις α/φών

ΤOP Εθνικότητες Διεθνών Αφίξεων(12/11|+-%)΄& μερίδια αγοράς:
1. Αγγλία 297.680 / 289.719 | +2,7% & 18.5% μερίδιο
2. Γερμανία 197.114 / 248.317 | -20,6% & 12.2 μερίδιο
3. Ρωσία 166.230 / 121.023 | +37,3% & 10.3%
4. Σουηδία 121.353 / 116.253 | +4,4% & 7.5%
5. Ιταλία 99.459 / 167.292 | -40,5% & 6.2%
:idea: Στα θετικά Ρωσία και Νορβηγία με 37 και 41% αύξηση αντίστοιχα
:idea: Στα αρνητικά Γερμανία (οι μ@λ@κίες πληρώνονται), Ιταλία λόγω κρίσης και Πολωνία λόγω αγοραστικής δύναμης μάλλον

Άντε, και του χρόνου μας :cool:
 
Eπληροφορήθην -δυστυχώς προ ολίγου( :wall: :rant: :wall: )- ότι ανεχώρησε ένα "σόρατο" α/φος έπειτα από τριήμερον παραμονήν.
:arrow: http://imageshack.us/f/21/dsc004081p.jpg/

Στα πώς, γιατί, ποιός, πού κτλ αι απάντησις ήταν "πολλά ρωτάς" :mrgreen:, το μόνο που πήρα ήτο το -κατά συνθήκιν- ρετζιστρέισο το οποίο και αντιστοίχισα με την άνωθεν φωτ/φία...

Next time :cool:
 
Πρέπει να είναι USAF C-32B (δύο Β 757 για στρατιωτική χρήση - ειδικές μεταφορές, εικάζεται ότι χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά στελεχών μυστικών υπηρεσιών κλπ.) δες και εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_C-32#cite_note-1 , όπου αναφέρεται ότι έχουν c/n 25493 & 25494, αλλά έχουν εντοπιστεί να πετούν με πολλαπλά νηολόγια.
 
Ήταν όντως το 1 απ' τα 2 C-32B (753) χωρίς ωστόσο κανένα άλλο διακριτικό (USAF κτλ) πέραν του νηολογίου, οι υπόλοιπες πληροφορίες σου είναι σωστές :great: , βρήκα κι εγώ στο διαδίκτυο πολλά, όλο το πρωί αυτό έκανα βασικά. :mrgreen:
Κρίμα μόνο που δεν ειδοποιήθηκα νωρίτερα για αναμνηστική φωτό, ήταν μέρες εδώ. :(
 
Κάντε υπομονή θα έρχεται συχνά...!
 
Πάντως στο συστημα αφίξεων - αναχωρήσεων του TLV είχε πτήση της arkia από RHO κ ώρα άφιξης 23:25 με την ενδειξη "not final"...

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Top