LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γιαννη παντου γινεται..αλλα δεν λεγεται παρα εξω.. Σαν κρατος εν κρατει ειναι αυτοι.. Αν σε θεωρησουν κινδυνο δεν υπολογιζουν τιποτα.. Θυμασαι τον αλλο τον κακομοιρη στην Αθηνα που τον τουλουμιασανε;
 
Absolute chaos at Rhodes airport. Fights and arguments breaking out. No one knows where they are going or what they are supposed to do. No staff, no control.
Αυτό είναι ένα από τα δυσμενή σχόλια που έγραψαν αναχωρούντες επιβάτες χτες στο αεροδρόμιο της Ρόδου, με έναν απίστευτο συνωστισμό, που και χωρίς κορωνοϊό δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Γράφτηκαν σχετικά άρθρα στις βρετανικές εφημερίδες, γιατί προφανώς τα περισσότερα παράπονα έγιναν από Βρετανούς τουρίστες....και το χειρότερο, από όσα γράφτηκαν. όπου δεν υπήρχε η παραμικρή βοήθεια από τους υπευθύνους του αεροδρομίου ( Fraport). Να χαιρόμαστε την ιδιωτική πρωτοβουλία που ανέλαβε να "φτιάξει" την εικόνα των ελληνικών αεροδρομίων !!
https://www.tanea.gr/2020/10/25/greece/ ... erodromio/
https://www.thesun.co.uk/news/13014657/ ... uled-once/
 
Για κοιτα πιο προσεκτικά σε ποιο σημείο της διαδικασίας αναχώρησης υπήρχαν οι ουρές και μετά θα καταλάβεις ποιος έχει την ευθύνη. Αλλά μαλλον ο σκόπος σου είναι να αναδείξεις τους "ανεπαρκείς" ιδιώτες χωρίς να σε ενδιαφέρει η πραγματικότητα.

Σε πιο αεροπορική κουβέντα το Σαββατο το βραδυ έχει περι τις 20 πτήσεις από Αγγλία, πιο πολλές κι από πέρσι πιστεύω.
 
Solro,το οτι δυσφημιζόμαστε για αλλη μια φορα, τη στιγμή που ειμαστε απτις ελαχιστες χωρες ανοιχτα και με παραταση πτησεων, και με κανεναν να διαχειριστεί την κατάσταση σε περίοδο που ουρλιάζουν για τα μέτρα κ αποστασεις, δεν σε καίει αλλά σε καίει μην πουνε βαβά για την Fraport? Δεν μου λεν κατι οι..20 πτησεις για Αγγλία..Έχεις ενα αεροδρόμιο, απ΄τα πιο τουριστικά της χώρας με τρελή κίνηση το καλοκαίρι και το παίρνεις με προοπτική να το αναπτύξεις και να το διαχειριστείς έτσι ώστε όχι μόνο να αντέχει την τωρινή κίνηση χωρίς θέματα, αλλά να προσβλέπει και σε αύξηση πτήσεων..Έχουμε χορτάσει εικόνες ντροπής στα ελληνικά αεροδρόμια και περιμέναμε κατι καλυτερο..Όχι πάλι αυτά..Και ειδικά σε περίοδο πανδημίας..
 
solro":3qr0e1ab said:
Για κοιτα πιο προσεκτικά σε ποιο σημείο της διαδικασίας αναχώρησης υπήρχαν οι ουρές και μετά θα καταλάβεις ποιος έχει την ευθύνη. Αλλά μαλλον ο σκόπος σου είναι να αναδείξεις τους "ανεπαρκείς" ιδιώτες χωρίς να σε ενδιαφέρει η πραγματικότητα.

Σε πιο αεροπορική κουβέντα το Σάββατο το βράδυ έχει περι τις 20 πτήσεις από Αγγλία, πιο πολλές κι από πέρσι πιστεύω.

Τη συνολική ευθύνη της λειτουργίας του κάθε αεροδρομίου την έχει ο διαχειριστής του.. αν οι πτήσεις ήταν 20 και έπρεπε να ειναι 10 ή 15 πάλι αυτός έχει την ευθύνη, που επέτρεψε να γίνουν με αυτό το πρόγραμμα. αν γίνονταν χαμός σε οποιαδήποτε αίθουσα του αεροδρομίου, αυτός εχει την ευθύνη. Διαβάζω τα πολύ αρνητικα σχόλια που έγραφαν οι τουρίστες και ένοιωσα πολυ άσχημα σαν Ελληνας...γιατί λοιπόν εχω ενα σκοτεινό σκοπό, οταν τα σχόλια των ξένων είναι " που ειναι οι υπεύθυνοι που δεν υπάρχει κανείς να βοηθήσει την κατάσταση" ?? μήπως ολοι αυτοί στριμωγμένοι στις ουρές το έκαναν επίτηδες για να θίξουν τη Fraport ?? ή μήπως να θυμίσω δημοσιεύματα παρελθόντων ετών, πριν τη Fraport, όπου για ίδιες εικόνες μιλούσαμε για "διεθνές ρεζίλι" Τότε τα σχόλια ήταν καλοπροαίρετα και τώρα όχι ?
 
"Εικόνες ντροπής" γράφει ο ένας (άριστα εκπαιδευμένος στη φρασεολογία της TV), "Να χαιρόμαστε την ιδιωτική πρωτοβουλία" γράφει άλλος (που προφανώς δεν την προτιμά και έψαχνε ευκαιρία να το πει).

Το προφανές και ολοφάνερο είναι: μηδενικό ρεπορτάζ στα δημοσιεύματα που παρατέθηκαν (όχι, το να κάνεις κόπι-πέιστ τα tweets από το γραφείο δεν είναι δημοσιογραφία), καμία δήλωση υπεύθυνου ή αρμόδιου ή αξιωματούχου (επειδή αρκούμαστε στη δήλωση μιας τραγουδίστριας) και εκατοντάδες γίδια-ταξιδιώτες χωρίς μάσκες και χωρίς απόσταση.

Πιθανότατα κάποιοι πιστεύουν ότι η σύμβαση παραχώρησης ενός αεροδρομίου περιλαμβάνει και την υποχρέωση του αναδόχου να περνάει με τη μεζούρα ανάμεσα στους ταξιδιώτες ή να τους δίνει μάσκες. Ή ότι μπορεί να πει «στοπ, θέλουμε μόνο 15 πτήσεις την ημέρα». Δικαίωμά τους να το πιστεύουν, δικαίωμά μου να μην τους παίρνω στα σοβαρά.

Το βραβείο αποδίδεται στον χρήστη που έγραψε ότι ένοιωσε πολυ άσχημα σαν (sic) Ελληνας επειδή δέκα Άγγλοι γκρίνιαξαν στο Twitter ότι δεν ήρθε ο παιδονόμος να τους μαζέψει και επειδή οι αεροπορικές εταιρείες επέλεξαν εκείνη την ώρα να αναχωρήσουν.

Τέλος, η Fraport έχει τμήμα δημοσίων σχέσεων/εξυπηρέτησης πελατών όπου (υποθέτω) θα υπάρχει κάπου ένα κυτίον παραπόνων για όσα μέλη του airliners.gr ένιωσαν άσχημα. Αλλά η γκρίνια στο φόρουμ έχει πάντα περισσότερη πλάκα, έτσι δεν είναι;
 
Kαι κρατάμε αυτο... καμία δήλωση υπεύθυνου ή αρμόδιου ή αξιωματούχου ...προφανως οι μεν "γίδια" οι δε απτα ιδια...
 
Disclaimer:
Το καμία δήλωση αξιωματούχου τονίζει την απόλυτη αδιαφορία των «ρεπόρτερ» να γράψουν μια πλήρη είδηση. Δεν ενόχλησαν κανέναν, δεν ρώτησαν κανέναν. Οι μεν Άγγλοι (Mail και Sun) αναδημοσίευσαν tweets, τα δε ΝΕΑ αναδημοσίευσαν Mail και Sun. Αλλά γιατί να μην το κάνουν; Μήπως λείπουν οι αφελείς που θα διαδώσουν ως «είδηση» τα tweets; Και τελικά, το αν έκαναν ή όχι τη δουλειά τους οι αρμόδιοι του αεροδρομίου ή τι είχαν να απαντήσουν, μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ. Αρκούν τα tweets της κυρίας-μέλος συγκροτήματος, τι να τον κάνουμε τον αρμόδιο;
 
OveLix":crtzcc3m said:
Πιθανότατα κάποιοι πιστεύουν ότι η σύμβαση παραχώρησης ενός αεροδρομίου περιλαμβάνει και την υποχρέωση του αναδόχου να περνάει με τη μεζούρα ανάμεσα στους ταξιδιώτες ή να τους δίνει μάσκες. Ή ότι μπορεί να πει «στοπ, θέλουμε μόνο 15 πτήσεις την ημέρα». Δικαίωμά τους να το πιστεύουν, δικαίωμά μου να μην τους παίρνω στα σοβαρά.
Ο διαχειριστής του αεροδρομίου – εν προκειμένω η Φραπορτ- είναι υπεύθυνος για την τήρηση ΟΛΩΝ των διαδικασιών, να φοράνε μασκες οσοι εισέρχονται μεσα στο τερμιναλ, να τηρούνται οι αποστάσεις, να βγάζει μηνύματα που να υπευθυμίζει τα μέτρα κλπ… Τι από αυτά δεν καταλαβαίνετε ? τι διαφέρει από τον καταστηματάρχη που τρώει πρόστιμο, επειδή δεν τηρεί τα μέτρα ???
Αν δεν το γνωρίζετε, ο διαχειριστής του αεροδρομίου- εν προκειμένω ΠΑΛΙ η Φραπορτ- είναι αυτός που αποφασίζει για τη δυνατότητα εξυπηρέτησης α/φ, δηλαδή αυτός δίνει στον slot coordinator, τον μέγιστο αριθμό που μπορεί να εξυπηρετήσει παίρνοντας υποψη τις θέσεις πάρκινγκ και τον προσφερόμενο χώρο στα check in και τα gates, σε συνεννόηση με τον Ελεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας που έχει δώσει το μέγιστο αριθμό κινήσεων στην κυκλοφορία…και ΝΑΙ , για να έρθουν τόσες μαζί πτήσεις πηραν το ΟΚ από τη Φραπορτ… Απο τη στιγμή που τελικά δεν υπήρξε πρόβλημα στις κινήσεις και αρα ο Ελεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας εκανε τη δουλειά του, το πρόβλημα εστιάζεται στη χωρητικότητα των κτιρίων. Δεν εχει σημασία τελικά ποιόν παίρνετε στα σοβαρά, σημασία έχει τι ισχύει..Αν ισχύει κατι διαφορετικό, αποφασίζει δηλαδή κάποιος άλλος και ειχαμε αυτό το δυσμενές για τον τουρισμό μας αποτέλεσμα, να μας διαφωτίσετε. Στο video της Sun (https://www.thesun.co.uk/news/13014657/ ... uled-once/) φαίνονται καθαρά οι επιβάτες που αποκαλείτε γίδια, να φορούν κανονικότατα τις μασκες τους στριμωγμένοι σε ενα χώρο ... Βρείτε έστω και εναν που δεν φοράει μάσκα τόσο στο video όσο και στις φωτό, γιατί εγώ αδυνατώ... αν το βρείτε και πάλι να μας διαφωτίσετε. Αλήθεια, αν θεωρείτε γιδια τους τουρίστες που παρακαλούσαμε να ερθουν στη χώρα μας και να ξοδέψουν τα ευρουλάκια τους για να ζήσει ο ελληνας, αυτό δειχνει και το επίπεδο... κρίμα !!
OveLix":crtzcc3m said:
Το βραβείο αποδίδεται στον χρήστη που έγραψε ότι ένοιωσε πολυ άσχημα σαν (sic) Ελληνας επειδή δέκα Άγγλοι γκρίνιαξαν στο Twitter ότι δεν ήρθε ο παιδονόμος να τους μαζέψει και επειδή οι αεροπορικές εταιρείες επέλεξαν εκείνη την ώρα να αναχωρήσουν.
Αν δεν κανω λάθος φαίνονται πολύ περισσότεροι απο "δεκα Αγγλοι" στις αρκετά διαφωτιστικές φωτογραφίες που συνοδεύουν τα άρθρα και τα posts των επιβατών, τέτοιες φωτογραφίες άλλωστε θυμαμαι να συνοδεύουν άρθρα που έγραφαν για απαράδεκτες καταστάσεις στα ελληνικά αεροδρόμια επι Δημοσιας ΥΠΑ, ώς διαχειριστή. Με τέτοιες φωτογραφίες διαμορφώθηκε το κλίμα στην ελληνική κοινωνία να δεχτεί σχεδόν αδιαμαρτύρητα την παραχώρησή τους σε ιδιώτη, έτσι δεν ειναι ? γιατί αν δεν συμφωνείτε, μπορούμε να ανατρέξουμε στο γκουγκλη να μας θυμίσει εκείνες τις εποχές. Τοτε λοιπόν κανείς δεν επικαλούνταν οτι δεν έφταιγε ο διαχειριστής, αλλά η Αστυνομία, η επίγεια εξυπηρέτηση, ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας, το τελωνείο ή οτιδήποτε άλλο ...
Τέλος, για να ειμαστε και χρήσιμοι, ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ οι αεροπορικές εταιρείες την ώρα άφιξης και αναχώρησης, ο διαχειριστής τους δίνει ΠΑΝΤΑ το ΟΚ !
 
Αν η εταιρεία παρανόμησε ή δεν τήρησε διατάξεις, με χαρά θα δω τις σχετικές καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές, τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν από την αστυνομία, το ξέχεσμα από την πολιτική προστασία. Τι πράγμα; Τίποτα απ' αυτά δεν αναφέρθηκε ότι έγινε; Ε, δεν πειράζει.

Αντίθετα, υπάρχουν αναφορές ότι κάμποσοι επιβάτες απλώς απομάκρυναν τις κορδέλες και προχώρησαν προς τις θύρες αγνοώντας τις οδηγίες. Τα γίδια που λέγαμε.

Θα μου πεις, η αστυνομία πού ήταν; Συμφωνώ. Γι' αυτό και λέω ότι η όποια δημοσιογραφική κάλυψη θα έπρεπε να έχει α) την άποψη των αρμοδίων και β) τι ισχύει, τι λέει ο νόμος, ποιος φταίει, τέτοια. Αλλά πού όρεξη γι' αυτά; Κάνε εκεί μια ανάρτηση "Εικόνες ντροπής" και πάτα submit. Έτοιμη η «είδηση».

Το αστείο είναι η ίδια επιβάτις αρνήθηκε στη Sun να χρησιμοποιήσει τις φωτογραφίες της, αλλά τις δημοσίευσαν anyway :mrgreen:
 

Attachments

  • Screen Shot 2020-10-27 at 16.53.29.png
    Screen Shot 2020-10-27 at 16.53.29.png
    46 KB · Προβολές: 501
  • Screen Shot 2020-10-27 at 17.07.20.png
    Screen Shot 2020-10-27 at 17.07.20.png
    27,3 KB · Προβολές: 501
Top