Αναφορικά με τα ερωτήματα – ενστάσεις που αναφέρονται στο άρθρο της Δημοτικής Συμβούλου θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
• Για όλα όσα αναφέρει η κυρία Σύμβουλος υπάρχουν απαντήσεις μέσα στην κατατεθειμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Προφανώς προς δημιουργία εντυπώσεων επιλέγει να τις αγνοήσει.
• Η JETSTREAM Aviation Academy παραχώρησε συνέντευξη τύπου στην πόλη της Ρόδου στις 11-1-2013. Σκοπός της συνέντευξης τύπου ήταν να παρουσιάσει την σχεδιαζόμενη επένδυση και να απαντήσει σε όλες τις πιθανές ερωτήσεις του κοινού. Στη συνέντευξη τύπου είχαν προσκληθεί με προσωπική επιστολή
όλες οι τοπικές αρχές, φορείς και παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων και όλων των Δημοτικών Συμβούλων. Δυστυχώς η εν λόγω κυρία δεν ενδιαφέρθηκε (
να μας τιμήσει με την παρουσία της και να μας υποβάλει τα ερωτήματά της.
Δεν θα θέλαμε να μακρηγορήσουμε και να καταχραστούμε τον διαθέσιμο χώρο του forum για να αντικρούσουμε όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο, θα απαντήσουμε όμως ευχαρίστως στα 2 βασικά ερωτήματα τα οποία έθεσε ο OA701.
Πιο συγκεκριμένα:
• Σχετικά με το θέμα του θορύβου η Μ.Π.Ε. περιλαμβάνει ένα εξαιρετικά εκτενές κεφάλαιο στο οποίο αναλύονται όλες οι λεπτομέρειες, τόσο για τη στάθμη του εκπεμπόμενου θορύβου, όσο και για τις ενέργειες μας για την ελαχιστοποίηση της οποιασδήποτε όχλησης στους γειτονικούς οικισμούς. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως
σε κάθε περίπτωση ο εκπεμπόμενος θόρυβος παραμένει
εντός των επιτρεπόμενων ορίων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Μολαταύτα, υπάρχει πρόβλεψη για αύξηση του ύψους κυκλοφορίας αλλά και τροποποίηση του ίχνους του κύκλου ώστε να μειώνεται ακόμα περισσότερο η στάθμη θορύβου που φτάνει στο έδαφος. Επιπλέον, καθώς αναφέρεστε στην απόσταση από το κατώφλι του διαδρόμου, καθώς το διαθέσιμο μήκος του διαδρόμου (2.400 μ) είναι υπέρ αρκετό για την από-προσγείωση των εκπαιδευτικών αεροσκαφών τύπου Diamond της σχολής, υπάρχει η δυνατότητα μετατόπισής του ώστε να αυξηθεί τεχνητά περεταίρω η απόσταση από τους οικισμούς. Αυτό σημαίνει ότι τόσο κατά την απογείωση όσο και κατά την προσγείωση τα αεροσκάφη θα υπερίπτανται των οικισμών σε ανώτερο του προβλεπόμενου ύψος.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι τα αεροσκάφη τύπου Diamond DA-40 και DA-42, τα οποία απαρτίζουν το στόλο της σχολής, είναι
τα πλέον αθόρυβα μεταξύ των εκπαιδευτικών αεροσκαφών της κατηγορίας σύμφωνα με τις
επίσημες πιστοποιήσεις θορύβου της EASA!
Πραγματικά το παράδειγμα του χρήστη koulis είναι επιτυχημένο. Τα μηχανάκια, αλλά και άλλα οχήματα, παράγουν πολλαπλάσια επίπεδα θορύβου.
• Σχετικά με το θέμα της στέγασης είχαμε απαντήσει σε αντίστοιχη ερώτηση στη συνέντευξη τύπου. Ευχαρίστως όμως να επαναλάβουμε την απάντησή μας. Η μελέτη την οποία έχουμε καταθέσει έχει εκπονηθεί με ορίζοντα 5ετίας. Πρόκειται για το μέγιστο θεωρητικό σενάριο εξέλιξης / επέκτασης των εγκαταστάσεων ούτως ώστε να μην είμαστε υποχρεωμένοι να υποβάλουμε τροποποιητική σε πιθανή μελλοντική περίπτωση επέκτασης. Εντός αυτής πράγματι υπάρχει πρόβλεψη για την κατασκευή κοιτώνων. Πρόθεσή μας είναι οι μαθητές και το προσωπικό μας να διαμένουν στα τοπικά ξενοδοχεία και να σιτίζονται στις τοπικές επιχειρήσεις. Κατ’ αυτό τον τρόπο θα ωφεληθούν ιδιαίτερα οι επιχειρήσεις του τόπου καθώς θα αποκτήσουν πελατεία ακόμα και τους μήνες του έτους οι οποίοι μέχρι πρότινος ήταν νεκροί τουριστικά-οικονομικά. Κατά τους θερινούς όμως μήνες που οι τουριστικές υποδομές του τόπου είναι κορεσμένες και ενδεχομένως να αδυνατούν να μας εξυπηρετήσουν θα πρέπει να έχουμε μια λύση για τη στέγαση όλων αυτών των ατόμων. Ως εκ τούτου, η μελέτη για την κατασκευή κοιτώνων έχει υιοθετηθεί ως «λύση ασφαλείας».
Ελπίζουμε να σας καλύψαμε κατά το δυνατόν.