LGPA/PAS Paros Airport

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGPA/PAS Paros

Η αποστάσεις που παραθέτεις κατά 99% αφορούν maximum takeoff weight. Δηλαδή γεμάτα επιβάτες, βαλίτσες, καργκο και καύσιμα για πτήση κοντά στα 3,500 μίλια.
Για πτήσεις τουριστών εντός Ευρώπης δεν χρειάζονται νομίζω αυτές οι προδιαγραφές.
 
Re: LGPA/PAS Paros

Ξέρουμε που πωλούνται εισητηρία γιατί εγώ δεν μπορώ να τα βρω πουθενά ούτε στην ιστοσελίδα της Smartwings;

Ευχαριστώ πολύ.

Με εκτίμηση.
 
Re: LGPA/PAS Paros

https://www.smartwings.com/en/travel-in ... my-flight/ το γραφει εδω.
Αν ρωτας για το νεα δρομολογια νομιζω θα το βαλουν αργοτερα.
https://www.travelservice.aero/en/for-passengers/

Economy SemiFlexible
Free checked baggage 15 kg + cabin baggage 8 kg.
Flight change allowed no later than 2 hours before departure for a fee of 80 EUR/person (inside Europe) or 100 EUR/person (outside Europe) + the difference between ticket prices. Refund is not allowed.

Economy Flexible
Free checked baggage 15 kg + cabin baggage 8 kg.
Flight change allowed no later than 2 hours before departure free of charge, only with possible difference between flight prices to be paid. Refund allowed no later than 2 hours before departure via Contact Form or travel agent.
Μπα ζητανε παρα πολλα , μεχρι 100 ευρω για την αλλαγη .
Κατι τιμες φωτια βλεπω εχει και η Α3 .Τωρα που θα παει λιγο θα τις κατεβασει.
 
Re: LGPA/PAS Paros

Κανονικά δεν έπρεπε να τα βγάλει από τώρα προς πώληση.

Μήπως τα έχει κανένας τουριστικός πράκτορας και αν ποιος είναι;
 
Re: LGPA/PAS Paros

Στέφος":585qcjlt said:
To -700ρι θελει 1418, και το -800 1634 μετρα για να προσγειωθουν. 1744 και 2100 αντιστοιχα για να απογειωθουν. Παντα με βαση τη Wikipedia. Οποτε ή θα κανουν (wet) lease αλλα αεροσκαφη, μικροτερα, ή θα εχουν αλλαγες στο payload, οπως ειπε ο Ανδρεας.

http://www.boeing.com/assets/pdf/commer ... ps/737.pdf

Σελ. 134-141 για υπολογισμο μηκους απογειωσης
Σελ. 289 για υπολογισμο μηκους προσγειωσης...
 
Re: LGPA/PAS Paros

Δρομολογήθηκε η επέκταση του διαδρόμου στα 1.800 μέτρα όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Δήμος Πάρου. Επιμένω ότι χωρίς επέκταση των κτηριακών εγκαταστάσεων (βρέθηκα το καλοκαίρι να αναχωρώ από Πάρο σε στιγμή που αναχωρούσαν 3 πτήσεις στις 20:00 το απόγευμα και η κατάσταση ήταν απογοητευτική παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού) είναι δώρο-άδωρο.
Επιτακτική σημασία παίρνει και η δημιουργία σταθμού ανεφοδιασμών καυσίμων.
 
Re: LGPA/PAS Paros

Ισχύει. Αυτή τη στιγμή το LGPA δεν έχει ανάγκη από διάδρομο αλλά από κτίριο επιβατών.
Με χωρητικότητα του κτιρίου στους 80 επιβάτες/ώρα που είναι τώρα, πρακτικά δεν θα γίνει δεκτή πτήση με αεροσκάφος μεγαλύτερου capacity οπότε δώρο-άδωρο.
 
Επέκταση του διαδρόμου στα 1.800μ, του apron κατά 70% και νέος αεροσταθμός εμβαδού 13.000 τ.μ. στα σχέδια για το αεροδρόμιο Πάρου

https://ypodomes.com/erchontai-nea-mega ... ostathmos/
 
Σε δημοπράτηση οδεύουν τα έργα για την αναβάθμιση του αεροδρομίου Πάρου.

 
Παρα πολυ καλο αυτο! Ισως να γινει και σε καποιο αλλο νησι οπως στην Ναξο κατι παρομοιο..
 
Top