- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.827
- Likes
- 213
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου
Μα αν δεν μιλάμε για charter, τι σχέση έχει το μήκος του διαδρόμου με τη ζήτηση για αεροπορικά δρομολόγια; Από τα 1400 m μπορούν άνετα να επιχειρήσουν ATR, Q400 και ακόμα και RJ αεροσκάφη. Η ζήτηση θα καλυφθεί με επιπλέον δρομολόγια και όχι με αύξηση του μήκους διαδρόμου.
Στην τωρινή κατάσταση υπάρχει όντως πρόβλημα, αφού τα Dash8-100 μπορούν να απογειώνονται κάθε φορά με 18-20 επιβάτες για Αθήνα. Όταν πλέον μπορούμε να έχουμε απογειώσεις αεροσκαφών με 80-90 επιβάτες για όλη την Ελλάδα, πού είναι το πρόβλημα;
OA701":2i55c9h2 said:Θα ξοδευτούν τόσα λεφτά, κι ενώ υπάρχει αποδεδειγμένα τεράστιο πρόβλημα στο νησί το καλοκαίρι με τα αεροπορικά δρομολόγια, θα μπορούσε κάλλιστα να κατασκευαστεί ένας διάδρομος 2χλμ ώστε να καλύπτεται η εποχική ζήτηση.
Μα αν δεν μιλάμε για charter, τι σχέση έχει το μήκος του διαδρόμου με τη ζήτηση για αεροπορικά δρομολόγια; Από τα 1400 m μπορούν άνετα να επιχειρήσουν ATR, Q400 και ακόμα και RJ αεροσκάφη. Η ζήτηση θα καλυφθεί με επιπλέον δρομολόγια και όχι με αύξηση του μήκους διαδρόμου.
Στην τωρινή κατάσταση υπάρχει όντως πρόβλημα, αφού τα Dash8-100 μπορούν να απογειώνονται κάθε φορά με 18-20 επιβάτες για Αθήνα. Όταν πλέον μπορούμε να έχουμε απογειώσεις αεροσκαφών με 80-90 επιβάτες για όλη την Ελλάδα, πού είναι το πρόβλημα;