LGKV/KVA Kavala "Megas Alexandros"

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τι έπαθε αυτό;;;;
Κάποιο ατύχημα;;;
 
Ναι περυσι το καλοκαιρι. Καθοταν συσκευασμενο και περιμενε σκραπ μεχρι προσφατα.

 
Σχετικά με το υπόστεγο που ανάφερε ο @AEE2FL υπάρχει σχετικό άρθρο (στα γερμανικά) εδώ.

Στο άρθρο αναφέρει ότι για το σκοπό της επισκευής του A320 της Condor κατασκευάστηκε ένα κινητό υπόστεγο, το οποίο έχει ύψος 18 μέτρα στο ψηλότερο σημείο του και είναι έτσι περίπου δύο μέτρα ψηλότερο από τον πύργο του αεροδρομίου.

Η Condor εκτιμά ότι η επισκευή του αεροσκάφους θα διαρκέσει περίπου δώδεκα εβδομάδες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα εργαστούν έως και 30 άτομα τεχνικών της Condor. Το αεροσκάφος ανήκει στην εταιρεία leasing Aercap και από το καλοκαίρι θα μπει και πάλι στα δρομολόγια του Κόνδορα.
 
A6B46326-493D-4321-B47A-E599FFF1EE2F.jpegΚαλησπέρα, όπως μπορείτε να δείτε εδώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Κατά τα αλλά είναι σωστές οι πληροφορίες.
 
Σύμφωνα με άρθρο τοπικού μέσου ενημέρωσης (Kavalapost.gr):

- Το Tristar μετακινήθηκε από την θέση που βρισκόταν τα τελευταία 18 χρόνια. Πλέον βρίσκεται κοντά στις εγκαταστάσεις του μετεωρολογικού radar στα βορειοανατολικά του αεροδρομίου. Πλέον είναι πιο κοντά και στον κεντρικό δρόμο που οδηγεί προς το λιμάνι της Κεραμωτής.
- Έχει αφαιρεθεί πλέον το υπόστεγο που υπήρχε για την επισκευή του Α320 της Condor.
 
Επιτέλους έγινε τουλάχιστον μια μετακίνηση!!!!. Λύση όμως δεν δόθηκε. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν παίρνονται άμεσες αποφάσεις για την τύχη των εγκαταλειμμένων α/φων στα διάφορα αεροδρόμια? Τι περιμένουν άραγε οι Αρχές, να ορθοποδήσουν οικονομικά οι απατεώνες αεροπόροι και να τους πληρώσουν τα Τέλη Στάθμευσης? Δυστυχώς υπάρχουν πολλά εγκαταλειμμένα α/φη σε διάφορα αεροδρόμια. Γιατί το συγκεκριμένο δεν το παραχωρεί η ΥΠΑ στην Αερολέσχη που το ζήτησε? Εδώ όμως τίθεται ένα άλλο μεγάλο θέμα. Δημιουργία λένε Μουσείου????. Σε ποιο χώρο, με ποιο οικονομικό και ποιος θα καλύπτει το λειτουργικό κόστος?
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν παίρνονται άμεσες αποφάσεις για την τύχη των εγκαταλειμμένων α/φων στα διάφορα αεροδρόμια? Τι περιμένουν άραγε οι Αρχές, να ορθοποδήσουν οικονομικά οι απατεώνες αεροπόροι και να τους πληρώσουν τα Τέλη Στάθμευσης?
Στις περιπτώσεις αυτές υπάρχουν μπερδεμένες νομικές καταστάσεις ως προς την ιδιοκτησία των αεροσκαφών, την πτωχευτική διαδικασία των εταιρειών, την εκκαθάριση κλπ. και μάλιστα συνήθως σε διεθνές επίπεδο.
 
Εδώ και μερικές εβδομάδες βλέπω κάθε Κυριακή πτήσεις της ryanair προς Καβάλα.

Συγκεκριμένα υπάρχει ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο KTW-KVA-KTW και ένα δρομολόγιο POZ-KVA-RIX-KVA-POZ. Οι πτήσεις αυτές δεν υπάρχουν στην σελίδα της Ryanair, είναι κάποιες πτήσεις charter για κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο; Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω; Screenshot_20230625-171841.png
Screenshot_20230625-171929.png
 
Για το POZ-KVA-RIX-KVA-POZ ειναι πτήσεις από το ταξιδιωτικό γραφείο ΙΤΑΚΑ κάθε Κυριακή operated by Buzz ( ή Ryanair ).
Destinations | RIX
Ceļojumu organizētājs ITAKA | ITAKA pasaule ir skaista!

Κάποιες μέρες είδα και εγώ πτήσεις της Ryanair από KTW προς Πάτρα ( Άραξος ) αλλά δεν μπόρεσα να βρω πληροφορίες και λεπτομέρειες για γραφείο κλπ.
 
Ξερει να μου πει κανεις κατα πόσο νόμιμο ειναι να παω να βγαλω φωτογραφία το tristar που κάθεται στην Καβάλα? Εκει που βρίσκεται τωρα με το ζορι φαίνεται το αεροδρόμιο και οτι στρατιωτικό υπαρχει εκει. Σχεδον τίποτα δεν φαίνεται εκει
 
Top