LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Όχι απλά δεν υπάρχει κάτι ακριβές, αλλά υπάρχει και νομικό θέμα, καθώς η Κομισιόν έχει πάει στα δικαστήρια κάποιους (καλύτερα να μην αναφέρουμε ονόματα), γιατί δεν έχει/είχε γίνει τίποτα για να μειωθεί ο θόρυβος των αεροσκαφών. Εκτός προφανώς από την εφαρμογή -υποχρεωτικά- ICAO Chapter 3.

Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε ποιός θα εκπονήσει ΜΠΕ σε αυτά τα αεροδρόμια, πόσο μάλλον στα πλαίσια "ανανέωσης", γιατί κάτι μου λέει ότι -τουλάχιστον στην περίπτωση της Κέρκυρας- η εν λόγω μελέτη υπάρχει μόνο θεωρητικά.
Ταυτόχρονα η ΥΠΑ τρέχει να αδειοδοτήσει τα περιφερειακά αεροδρόμια...
Δυστυχώς η αποκρατικοποίηση φαίνεται να έχει αρκετό μέλλον ακόμα. Τουλάχιστον το ΤΑΙΠΕΔ προχωράει με γοργούς ρυθμούς!
 
jj_lgkr":3rt9gsyl said:
Δυστυχώς τέτοια στατιστικά δεν υπάρχουν, καθώς δεν υπάρχει κάποιος που να τα καταγράφει. Ούτε αερολιμενικοί, ούτε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Και από όσο γνωρίζω, ούτε ο αερολιμενάρχης κρατάει τέτοια στατιστικά.
Πάντως οι περισσότερες προσγειώσεις είναι απο τον '35' και μόνο με πάνω απο 8-10 knots νοτιά γυρίζουν από τον '17'. Με μια πρόχειρη εκτίμηση θα έλεγα λίγο πάνω απο 15% όλη την χρονιά να γίνονται από τον 17.

Έστω και με μαντική (από παρατηρήσεις) 15-20% π/γ στον '17', 80-85% στον '35'.
Κάτι για τις α/γ έχετε; Είναι περίπου αντίστροφα ή όχι;

Ευχαριστώ
 
jj_lgkr":1r3kr8t2 said:
Όχι απλά δεν υπάρχει κάτι ακριβές, αλλά υπάρχει και νομικό θέμα, καθώς η Κομισιόν έχει πάει στα δικαστήρια κάποιους (καλύτερα να μην αναφέρουμε ονόματα), γιατί δεν έχει/είχε γίνει τίποτα για να μειωθεί ο θόρυβος των αεροσκαφών. Εκτός προφανώς από την εφαρμογή -υποχρεωτικά- ICAO Chapter 3.

Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε ποιός θα εκπονήσει ΜΠΕ σε αυτά τα αεροδρόμια, πόσο μάλλον στα πλαίσια "ανανέωσης", γιατί κάτι μου λέει ότι -τουλάχιστον στην περίπτωση της Κέρκυρας- η εν λόγω μελέτη υπάρχει μόνο θεωρητικά.
Ταυτόχρονα η ΥΠΑ τρέχει να αδειοδοτήσει τα περιφερειακά αεροδρόμια...
Δυστυχώς η αποκρατικοποίηση φαίνεται να έχει αρκετό μέλλον ακόμα. Τουλάχιστον το ΤΑΙΠΕΔ προχωράει με γοργούς ρυθμούς!
Προφανώς αυτό είναι το πρόβλημα με τις ΜΠΕ: ο έλεγχος εφαρμογής των Περιβαλλοντικών Ορων που επιβάλλουν. (αλλά πού γίνεται συστηματικός Έλεγχος για να γίνει καί στους ΠΟ;)
 
Κάτι για τις α/γ έχετε; Είναι περίπου αντίστροφα ή όχι;

Όχι στις απογειώσεις είναι αρκετα διαφορετικά. Π.χ οι Άγγλοι προτιμάνε τον 35, ενώ Γερμανοί συνήθως τον 17 (καιρού επιτρέποντως). Με ακόμα ένα guesstimate που λένε και οι Άγγλοι, περίπου 65-35, με το 65% από τον 35.

Τον χειμώνα αλλάζούν εντελώς τα στατιστικά καθώς Aegean, Olympic, Astra, Sky, απογειώνονται 99% από τον 17.
 
Επιτέλους να γίνει αυτή η παράκαμψη.. Θα βοηθήσει και σε μελλοντική χρήση του Δυτικού apron ως GA, καθώς τώρα για να πας απέναντι πρέπει να διασταυρώσεις με τον διάδρομο, οπότε μόνο τα Pezetel σταθμεύουν, και 2-3 long-stay bizjets. Όσο για το περιβαλλοντικό τέλος... προφανώς ο Δήμος έχει μεγάλη έλλειψη χρημάτων. Πάντως μάλλον δικαιολογείται κάτι τέτοιο (θόρυβος μέσα στην πόλη, ρύπανση... όσο θυμάμαι κάτι TU154 και IL-62 που σήκωναν όοοολη την πόλη στο πόδι).
 
Με ποιο τροπο ακριβως θα βοηθησει η ολοκληρωση της παρακαμψης ωστε να χρησιμοποιηθει το δυτικο apron ως GA?
 
Αφού ολοκληρωθεί η παράκαμψη, το κομμάτι του δρόμου που περνάει έξω απο το αεροδρόμιο υποτίθεται ότι θα βγει εκτός λειτουργίας (τουλάχιστον αυτό ήταν από τα αρχικά σχέδια). Αν παραχωρηθεί στο αεροδρόμιο, θα μπορούν οι handlers κλπ να πηγαίνουν εύκολα στο δυτικό apron, γιατί ως τώρα πήγαιναν μόνο συνοδεία follow me (διασταυρώνουν τον διάδρομο). Είναι από τις ιδέες που έχουν πέσει στο τραπέζι, καθώς τις δύσκολες μέρες του καλοκαιριού έχουμε έλλειψη χώρου για GA (εξ ου και το ΝΟΤΑΜ που βγαίνει).

Παρεπιπτόντως, επίσημο: http://twitter.com/CorfuIntAirport ;)
 
το βασικότερο θέμα με την κατάργηση του δρόμου που περνάει στην άκρη του 17 είναι οτι όταν με το καλό θα λειτουργήσει η παράκαμψη, αυτό το κομμάτι του δρόμου αλλά και το απέναντι χωράφι θα γίνει μια χωμάτινη ζώνη ασφαλείας ώς προέκταση του 17 , όπως απαιτείται πλέον απο τους κανονισμούς

ΒTW το site του twitter που προβάλλεται ώς επίσημο, δεν έχει καμμία σχέση με την ΥΠΑ και το αεροδρόμιο, ούτε έχει πάρει έγκριση απο την διοίκηση... ίσως κάποιος μεμονωμένος υπάλληλος ή κάποιος εργαζόμενος στο χώρο να το έφτιαξε !!
 
ΒTW το site του twitter που προβάλλεται ώς επίσημο, δεν έχει καμμία σχέση με την ΥΠΑ και το αεροδρόμιο, ούτε έχει πάρει έγκριση απο την διοίκηση...

Οι αερολιμενικοί είναι υπέυθυνοι για το PR του αεροδρομίου. Οπότε για ρώτα κάποιον αερολιμενικό που το επώνυμό του ξεκινάει από Κ.... :D
Επίσης, ακόμα σου χρωστάω κάποιες φωτογραφίες, αν έχω καταλάβει ποιός είσαι! ;)
 
Top