LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Πολύ όμορφες...Ειδικα η απογέιωση απο τον 17 ειναι εντυπωσιακή.. :great: Με τι ήρθες?
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Με το Υπέρ πούμα φυσικά :D
 
Για πρώτη φορά στην ιστορία, οι κύκλοι της ΟΑ- παλιάς ή νέας- σταμάτησαν να έρχονται στην Κέρκυρα.. κόσμος απολύθηκε και το μονοπώλιο της Α3 είναι γεγονός.. όσοι φώναζαν τότε υπέρ του ξεπουλήματος, να δούμε πώς θα έρχονται και θα φεύγουν τώρα το χειμώνα, ιδίως Παρασκευή και Κυριακή βράδυ, που έχει μόνο 1 πτήση αντί 2 ( τον προηγούμενο χειμώνα είχε απο 1 πτήση κάθε εταιρεία) άρα μειώνεται η δυνατότητα μεταφοράς κατα το 50%. Κυριακή πρωί δεν έχει πτήση πλέον. Τώρα ποιόν θα βρίζουν ? μα κανένα βέβαια, τώρα είναι ιδιώτες και έχουν το δικαίωμα να τα κάνουν αυτά !!! απλά μερικοί θα θυμηθούν τα ΚΤΕΛ και τα υπερσύγχρονα φέρυ του πορθμείου μας. !!
 
Η κοινή λογική λέει ότι απ΄τη στιγμή που οι αεροπορικές δεν θέλουν/μπορούν να μειώσουν περαιτέρω τις τιμές, λογικά κόβουν χωρητικότητα. Καμμία εταιρεία, νομίζω, δεν είναι ηλίθια ώστε να κόβει δουλειά αν δεν συντρέχουν σοβαροί λόγοι. Και ναί, ακόμη και η συγχώνευση είναι σοβαρός λόγος γιατί για να έχουμε ανταγωνιστικό ελληνικό αερομεταφορέα επιβάλλεται. Και όχι, δεν θέλουμε πάλι να πληρώνουμε κρατικό αερομεταφορέα απ΄την τσέπη μας. Η πΟΑ μας φτάνει για 100 ακόμη χρόνια.

Γενικά, υπάρχει έλλειμα ανταγωνιστικότητας κι όχι ανταγωνισμού, κάτι που ισχύει για τους περισσότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας (πλήν δημοσίου) και οι ιδιωτικές εταιρείες οφείλουν να προσαρμόζονται μιάς και δεν έχουν απο πίσω κρατικές εγγυήσεις. Σε κανέναν μας δεν αρέσει αυτή η κατάσταση αλλά μην τα ρίχνουμε όλα στους ανάλγητους ιδιώτες.
 
Δεν νομίζω οτι κάποιος ζητούσε επίμονα να πέσουν οι τιμές των εισιτηρίων του δρομολογίου Κέρκυρα- Αθήνα... αν και τώρα πλέον θα ζητάμε να μήν ανέβουν πολύ- γιατί θα ανέβουν- !
Γνωρίζουμε οτι τα χειμερινά δρομολόγια των 2 εταιρειών "μαγειρεύτηκαν" με αρμονική συνεργασία τους, μοιράζοντας την "πίτα !!! το γνωστό " Το πάρτυ τελείωσε" μάλλον ξεχάστηκε ! Άλλωστε δεν έβαλε κανείς το πιστόλι στο κρόταφο του κ. Βγενόπουλου και τον εκβίασε να αγοράσει την ΟΑ όσο την αγόρασε..νομίζω σε καλή τιμή ! Αυτό που μένει όμως είναι οτι απο το παλιό μονοπώλιο της κρατικής ΟΑ που είχε εγγυημένα δρομολόγια, υπαλλήλους που αμοίβονταν καλά, κλπ κλπ ( μην αρχίσουμε τα γνωστά που συνέβησαν τα τελευταία 20 χρόνια, γιατί είναι αποτελέσματα των πρακτικών που επέλεξαν οι πολιτικοί που εμείς ψηφίσαμε), φτάσαμε στο ιδιωτικό μονοπώλιο της Α3, που όμως έχει πολύ κακές συνθήκες εργασίας και εργαζόμενους "λάστιχο". Το ίδιο και για το handling βέβαια, που απο την ΟΑ με κόσμο χειμώνα καλοκαίρι και παρόντες ακόμα και σε έκτακτες περιπτώσεις - όπως στα divert 9 α/φ της ΟΑ, όταν είχε κλείσει ο Ελ.Βεν.- , φτάσαμε στο ιδιωτικό μονοπώλιο της Swissport με ελάχιστους εργαζόμενους τους περισσότερους 4ωρης απασχόλησης των 400 Ευρώ... μήπως ακούγομαι ώς φανατικός οπαδός του κόμματος που ούτε το όνομά του δεν θέλω να γράψω ??
Η κατάληξη λοιπόν του εγχειρήματος της "απελευθέρωσης" δεν νομίζω οτι μας πήγε καλά εδώ στο "Ελλάντα" ... Αντί λοιπόν να δικαιολογούμε τους ιδιώτες, μήπως θα πρέπει να δούμε τί φταίει σε αυτή τη χώρα της αρπαχτής και όποια ιδιωτικοποίηση πάει να γίνει, είναι συνώνυμη του εύκολου κέρδους και του δυσοίωνου τέλους ?
Δεν θέλω να διακινδυνεύσω όμως να βρεθώ offtopic, μια που υπάρχει thread για το παραπάνω θέμα και μένω αυστηρά στα πλαίσια του "Ιωάννης Καποδίστριας".
 
Φίλε ΟΑ701, αυτό που -υποθέτω ότι- εννοεί ο satcorfu με τον οποίο συμφωνώ στα περισσότερα, δεν αφορά τους ανάλγητους
ιδιώτες. Αυτοί κάνουν τα κουμάντα τους κι εμείς τα δικά μας. Αφορά τους ανάλγητους που ως κυβερνώντες ξετίναξαν και
πούλησαν (έχοντας γνώση της συνέχειας, πιστεύω, τα ίδια έκαναν με τον ΟΤΕ) την πΟΑ, δημιουργώντας ένα ιδιωτικό μονοπώλιο
στην θέση του ανταγωνισμού, τον οποίον όλοι δοξολογούμε εδώ μέσα. Έτσι, κάποιος που έχει σοβαρό λόγο να πάει από την Κέρκυρα
στην Αθήνα, ή θα πρέπει να δώσει το 1/3 του μισθού του ή ούτε που θα βρει θέση. Θα αναγκαστεί να πάρει το ΚΤΕΛ, και αν δεν έχεις
κάνει την συγκεκριμένη διαδρομή σου συνιστώ να την δοκιμάσεις. Το ίδιο για την Ρόδο που το τελευταίο 15μηνο επισκέφτομαι 2-3 φορές
τον μήνα (ας όψονται οι γυναίκες...) και η διαφορά στο κόστος που βλέπω από μήνα σε μήνα είναι τρομακτική. Το πλοίο είναι για
σκληροπυρηνικές καταστάσεις.

Έγραψες "δεν θέλουμε κρατικό αερομεταφορέα να πληρώνουμε από την τσέπη μας". Πρώτον, μάλλον εννοούσες "δεν θέλω". Δεύτερον, τώρα
που δεν έχουμε, βλέπεις διαφορά στην τσέπη σου; Όχι; Μήπως τα εισιτήρια έχουν γίνει ακριβότερα και η τσέπη σου είναι πιο άδεια;
Εμένα ναι, και έχω κάνει συνολικά 41 πτήσεις τους τελευταίους 15 μήνες. Άρα, δεν καταλαβαίνω τι άλλαξε προς το καλύτερο. Μπορεί να μας
πει κάποιος; Γιατί έχουμε ξεσκιστεί να αναλύουμε θεωρίες και πολιτικές, αλλά στην πράξη φαίνεται το πράγμα. Τέλος πάντων, το φόρουμ για
αυτά είναι και πρέπει να έχουμε βγει εκτός θέματος, αλλά έχουμε κουράσει το θέμα χωρίς να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.
 
satcorfu":2q9opmis said:
Δεν νομίζω οτι κάποιος ζητούσε επίμονα να πέσουν οι τιμές των εισιτηρίων του δρομολογίου Κέρκυρα- Αθήνα... αν και τώρα πλέον θα ζητάμε να μήν ανέβουν πολύ- γιατί θα ανέβουν- !
Tότε γιατί κόψανε συχνότητες? Ξυπνήσανε ένα πρωί και είπανε "κόψε 2 Κέρκυρες, 3 Ρόδους και 5 Θεσσαλονίκες"?
Το να ανέβουν οι τιμές το έχουμε ξαναπεί ότι είναι δίκοπο μαχαίρι. Η αγορά πλέον είναι ελεύθερη και αν κάνουν το λάθος απλά θα αποκτήσουν ξένη συντροφιά συντομότερα. Πιό λογικό είναι πλέον να μην βρίσκουμε τα πολύ φτηνά εισιτήρια, αυτά των πάρτι...

satcorfu":2q9opmis said:
Γνωρίζουμε οτι τα χειμερινά δρομολόγια των 2 εταιρειών "μαγειρεύτηκαν" με αρμονική συνεργασία τους, μοιράζοντας την "πίτα !!! το γνωστό " Το πάρτυ τελείωσε" μάλλον ξεχάστηκε ! Άλλωστε δεν έβαλε κανείς το πιστόλι στο κρόταφο του κ. Βγενόπουλου και τον εκβίασε να αγοράσει την ΟΑ όσο την αγόρασε..νομίζω σε καλή τιμή !
Το ότι μαγειρεύτηκαν σε επίπεδο συχνοτήτων και ωραρίων δεν είναι κακό, ίσα ίσα που υπάρχει μεγάλυτερη ευελιξία για τον επιβάτη. Το ότι πουλάνε όμως στις ίδιες τιμές, ναί χρήζει διερεύνησης αλλά όχι απο εμάς που δεν έχουμε γνώσεις και στοιχεία. Αλλά μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για 2 εταιρείες με έδρα την Ελλάδα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να διαφέρουν τα κοστολόγια τους πολύ...

satcorfu":2q9opmis said:
Αυτό που μένει όμως είναι οτι απο το παλιό μονοπώλιο της κρατικής ΟΑ που είχε εγγυημένα δρομολόγια, υπαλλήλους που αμοίβονταν καλά, κλπ κλπ ( μην αρχίσουμε τα γνωστά που συνέβησαν τα τελευταία 20 χρόνια, γιατί είναι αποτελέσματα των πρακτικών που επέλεξαν οι πολιτικοί που εμείς ψηφίσαμε), φτάσαμε στο ιδιωτικό μονοπώλιο της Α3, που όμως έχει πολύ κακές συνθήκες εργασίας και εργαζόμενους "λάστιχο".
Γιατί, οι ιδιωτικές δεν έχουν? Και η κρατική ΟΑ πείραζε τις συχνότητες τον χειμώνα απλά όλο και κάποιος πολιτικός παρενέβαινε για να έχει το μέρος του μια αβάντα.
Για τους εργαζόμενους, οι ιδιωτικές αερομεταφορές δεν μπορεί να διαφέρουν σε κάτι απο οτιδήποτε άλλο του ιδιωτικού τομέα. Δεν είδα όμως κανέναν να διαμαρτύρεται για τους part time ανασφάλιστους κουριεράδες, ντελιβεράδες, σερβιτόρους κτλ.

satcorfu":2q9opmis said:
Η κατάληξη λοιπόν του εγχειρήματος της "απελευθέρωσης" δεν νομίζω οτι μας πήγε καλά εδώ στο "Ελλάντα" ... Αντί λοιπόν να δικαιολογούμε τους ιδιώτες, μήπως θα πρέπει να δούμε τί φταίει σε αυτή τη χώρα της αρπαχτής και όποια ιδιωτικοποίηση πάει να γίνει, είναι συνώνυμη του εύκολου κέρδους και του δυσοίωνου τέλους ?
Εγώ πάλι νομίζω ότι πήγε μια χαρά. Ξεφορτωθήκαμε την μαύρη τρύπα της ΟΑ, για λίγο είδαμε πώς είναι ο πραγματικός ανταγωνισμός και έπονται ακόμη καλύτερα είτε συγχωνευτούν είτε κλείσει κάποια...

Diakon":2q9opmis said:
Αφορά τους ανάλγητους που ως κυβερνώντες ξετίναξαν και πούλησαν (έχοντας γνώση της συνέχειας, πιστεύω, τα ίδια έκαναν με τον ΟΤΕ) την πΟΑ, δημιουργώντας ένα ιδιωτικό μονοπώλιο στην θέση του ανταγωνισμού, τον οποίον όλοι δοξολογούμε εδώ μέσα.
Οι κυβερνώντες έχουν μεγάλη ευθύνη αλλά κατ΄εμέ την μεγαλύτερη την έχουν οι κυβερνώμενοι. Μεγάλη κουβέντα, ας το αφήσουμε εδώ.
Στη θέση ποίου ανταγωνισμού ακριβώς? Η πΟΑ δεν ανταγωνίστηκε ποτέ την Α3 γιατί ποτέ δεν είχε την φιλοσοφία μίας αεροπορικής εταιρείας. Και πολύ αντεξε μάλιστα, ελέω κρατικών κεφαλαίων, ο Βασιλάκης ήταν πολύ συντηρητικός στις κινήσεις του...

Diakon":2q9opmis said:
Έτσι, κάποιος που έχει σοβαρό λόγο να πάει από την Κέρκυρα στην Αθήνα, ή θα πρέπει να δώσει το 1/3 του μισθού του ή ούτε που θα βρει θέση. Θα αναγκαστεί να πάρει το ΚΤΕΛ, και αν δεν έχεις κάνει την συγκεκριμένη διαδρομή σου συνιστώ να την δοκιμάσεις. Το ίδιο για την Ρόδο που το τελευταίο 15μηνο επισκέφτομαι 2-3 φορές τον μήνα (ας όψονται οι γυναίκες...) και η διαφορά στο κόστος που βλέπω από μήνα σε μήνα είναι τρομακτική. Το πλοίο είναι για σκληροπυρηνικές καταστάσεις.
Δεν έχω, ούτε πρόκειται αν και αντιλαμβάνομαι ότι για να υπάρχει τέτοιο δρομολόγιο, κάποιες ανάγκες εξυπηρετεί που δεν μπορούν οι αεροπορικές.
Εγώ πάλι την περασμένη εβδομάδα πλήρωσα συνολικά 340Ε για 2 R/T RHO-ATH με κρατήσεις last minute και μου φάνηκαν normal αν αναλογιστούμε τους φόρους κτλ γμστικα. Φυσικά και δεν θα έλεγα όχι σε φτηνότερα αλλά αντιλαμβάνομαι και κάποια μεγέθη. Οι ΟΑ3 δεν είναι FR ή U2...

Diakon":2q9opmis said:
Έγραψες "δεν θέλουμε κρατικό αερομεταφορέα να πληρώνουμε από την τσέπη μας". Πρώτον, μάλλον εννοούσες "δεν θέλω". Δεύτερον, τώρα που δεν έχουμε, βλέπεις διαφορά στην τσέπη σου; Όχι; Μήπως τα εισιτήρια έχουν γίνει ακριβότερα και η τσέπη σου είναι πιο άδεια; Εμένα ναι, και έχω κάνει συνολικά 41 πτήσεις τους τελευταίους 15 μήνες. Άρα, δεν καταλαβαίνω τι άλλαξε προς το καλύτερο. Μπορεί να μας πει κάποιος; Γιατί έχουμε ξεσκιστεί να αναλύουμε θεωρίες και πολιτικές, αλλά στην πράξη φαίνεται το πράγμα. Τέλος πάντων, το φόρουμ για αυτά είναι και πρέπει να έχουμε βγει εκτός θέματος, αλλά έχουμε κουράσει το θέμα χωρίς να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.
Eννοούσα ακριβώς αυτό που έγραψα. Όπως υπάρχουν πολλοί που θα ήθελαν κρατικό αερομεταφορέα έτσι υπάρχουν αποδεδειγμένα κι άλλοι τόσοι που δεν θέλουν.
Όσο για το τι άλλαξε στη τσέπη σου, κατ' αρχάς σταματάς να επιβαρύνεσαι με την συνεχώς ζημιογόνα πΟΑ και κατα δεύτερον σε καμμιά 100στη χρόνια που θα έχουν κλείσει οι μαύρες τρύπες της πΟΑ κάποιοι θα σταματήσουν να πληρώνουν κερατιάτικα...

Μένω εδώ, όλοι έχουμε τις απόψεις μας, δεν είναι κακό αυτό. :great: Επίσης, την ταπεινή μου συγγνώμη για το off topic :mrgreen: :4:
 
το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση της ΥΠΑ προχωράει προς τη Βουλή και μαζί με αυτό οι προσχεδιασμένες ιδιωτικοποιήσεις των περιφερειακών αεροδρομίων.
Όπως ακούγεται - γιατί δεν έχει γραφτεί τίποτα επίσημο - θα πάνε πακέτο 3-4 αεροδρόμια με 1 φιλέτο και 2-3 μικρά μαζί... το θέμα είναι οτι μέχρι σήμερα τα "φιλέτα" έμπαζαν στο κράτος κάποια σημαντικά έσοδα που όχι μόνο υπερκάλυπταν τα δικά τους και τα έξοδα των μικρών, αλλά άφηναν και χρήμα στο γενικό κορβανά.. απο αυτό ΤΙΠΟΤΑ δεν γυρνούσε πίσω για τα αναγκαία έργα.. ΤΙΠΟΤΑ !!!
Στην περίπτωση της Κέρκυρας η επέκταση της πίστας που ήδη έχει κοστίσει αρκετά εκ ευρώ. έχει μείνει ημιτελής, με λιγότερο απο το 1/3 του έργου να απομένει για να μπορέσει το α/δ να αυξήσει τη χωρητικότητά του στην πίστα κατά 3-4 αεροπλάνα...
Θα έρθει δηλαδή ο ιδιώτης, πιθανόν να τελειώσει οτι μένει και θα εκμεταλλευτεί αυτός το πρόσθετο έσοδο, αφού - για όσους δεν το ξέρουν- θα μπορεί να δέχεται και πολύ περισσότερα μικρά α/φ της γενικής αεροπορίας, αφού θα αποδεσμευτεί χώρος που τώρα παρκάρουν τα charter..
Το ερώτημα είναι " πού πήγαν τα λεφτά που τόσα χρόνια δίνει τo Ιωάννης Καποδίστριας ?" και μετά την ιδιωτικοποίηση απο πού θα βρούν αυτά τα λεφτά αφού πλέον δεν θα τα παίρνει το κράτος αλλά ο ιδιώτης ?

Οσον αφορά την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ, με τον τρόπο που έγινε και πολλοί την ευλογούν οτι δήθεν "δεν θα πληρώνουμε άλλο τις μαύρες τρύπες", έχω να πώ οτι :
1) τα περιουσιακά της στοιχεία μάλλον ξεπουλιούνται όσο όσο, το τίμημα της πώλησης ήταν ιδιαίτερα μικρό, έφθινε κατά της διάρκεια της προσπάθειας "εξυγίανσης" μέχρι το ποσο που θα βόλευε τους εθνοσωτήρες να την πάρουν - κάτι αντίστοιχο με την αύξηση της τιμής της κιλοβατώρας για να μπούν και οι ιδιώτες στο παιγνίδι τη ενέργειας.
2) τους μεταταχθέντες, πρόωρα συνταξιοδοτηθέντες, bonus εφάπαξ κλπ που φρόντισε ο Χαζτιδάκης ώστε να εχει τη συναίνεση των συνδικάτων , θα πληρώσει ο φορολογούμενος και θα το πληρώνει για δεκαετίες, άρα η "μαύρη τρύπα" υπάρχει ακι θα υπάρχει !!
3) στην Κέρκυρα το χειμώνα είχαμε 3 πτήσεις με το "κακό" μονοπώλιο της ΟΑ, 4 με την έλευση της Aegean και τώρα ξανά πέσαμε στις 3 με το "καλό" μονοπώλιο της Aegean... δηλαδή τώρα θα μένει καποιος απέξω και δεν θα βρίζει πλέον κανέναν , δεν θα λέει το περίφημο "εγώ σας πληρώνω ρεεε" και θα πληρώνει το εισιτήριο όσο θέλει ο Βασιλάκης χωρίς δεύτερη κουβέντα.. αυτό άλλαξε και δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πραγματικό όφελος του απλού κερκυραίου απο την ιδιωτικοποίηση... ξέρω όμως ποια είναι η ζημιά: οτι οι μισθοί των 1500 Ευρώ που έπαιρναν οι περισσότεροι(μέσος όρος) της ΟΑ έπεσαν στα 600-700 με εργασιακές συνθήκες τριτοκοσμικές που δίνει η Aegean και χωρίς βαρέα και άλλα πρόσθετα, επίσης πολύ μεγάλη διαφορά στον αριθμό του προσωπικού... άρα χάνει η τοπική οικονομία !
Noμίζω οτι αυτού του είδους οι ελληνικού τύπου ιδιωτικοποιήσεις , με τον τρόπο που γίνονται ( βλέπε ΟΤΕ που δέν έχει πλέον τεχνικό προσωπικό να δουλέψει)
δεν γίνονται για να ωφεληθεί ο κοσμάκης, αλλά κάποιοι ημέτεροι , το κεφάλαιο, οι τράπεζες κλπ ! Εδώ είμαστε και θα δούμε τις εξελίξεις. scripta manent !
 
Top