satcorfu":2q9opmis said:
Δεν νομίζω οτι κάποιος ζητούσε επίμονα να πέσουν οι τιμές των εισιτηρίων του δρομολογίου Κέρκυρα- Αθήνα... αν και τώρα πλέον θα ζητάμε να μήν ανέβουν πολύ- γιατί θα ανέβουν- !
Tότε γιατί κόψανε συχνότητες? Ξυπνήσανε ένα πρωί και είπανε "κόψε 2 Κέρκυρες, 3 Ρόδους και 5 Θεσσαλονίκες"?
Το να ανέβουν οι τιμές το έχουμε ξαναπεί ότι είναι δίκοπο μαχαίρι. Η αγορά πλέον είναι ελεύθερη και αν κάνουν το λάθος απλά θα αποκτήσουν ξένη συντροφιά συντομότερα. Πιό λογικό είναι πλέον να μην βρίσκουμε τα πολύ φτηνά εισιτήρια, αυτά των πάρτι...
satcorfu":2q9opmis said:
Γνωρίζουμε οτι τα χειμερινά δρομολόγια των 2 εταιρειών "μαγειρεύτηκαν" με αρμονική συνεργασία τους, μοιράζοντας την "πίτα !!! το γνωστό " Το πάρτυ τελείωσε" μάλλον ξεχάστηκε ! Άλλωστε δεν έβαλε κανείς το πιστόλι στο κρόταφο του κ. Βγενόπουλου και τον εκβίασε να αγοράσει την ΟΑ όσο την αγόρασε..νομίζω σε καλή τιμή !
Το ότι μαγειρεύτηκαν σε επίπεδο συχνοτήτων και ωραρίων δεν είναι κακό, ίσα ίσα που υπάρχει μεγάλυτερη ευελιξία για τον επιβάτη. Το ότι πουλάνε όμως στις ίδιες τιμές, ναί χρήζει διερεύνησης αλλά όχι απο εμάς που δεν έχουμε γνώσεις και στοιχεία. Αλλά μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για 2 εταιρείες με έδρα την Ελλάδα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να διαφέρουν τα κοστολόγια τους πολύ...
satcorfu":2q9opmis said:
Αυτό που μένει όμως είναι οτι απο το παλιό μονοπώλιο της κρατικής ΟΑ που είχε εγγυημένα δρομολόγια, υπαλλήλους που αμοίβονταν καλά, κλπ κλπ ( μην αρχίσουμε τα γνωστά που συνέβησαν τα τελευταία 20 χρόνια, γιατί είναι αποτελέσματα των πρακτικών που επέλεξαν οι πολιτικοί που εμείς ψηφίσαμε), φτάσαμε στο ιδιωτικό μονοπώλιο της Α3, που όμως έχει πολύ κακές συνθήκες εργασίας και εργαζόμενους "λάστιχο".
Γιατί, οι ιδιωτικές δεν έχουν? Και η κρατική ΟΑ πείραζε τις συχνότητες τον χειμώνα απλά όλο και κάποιος πολιτικός παρενέβαινε για να έχει το μέρος του μια αβάντα.
Για τους εργαζόμενους, οι ιδιωτικές αερομεταφορές δεν μπορεί να διαφέρουν σε κάτι απο οτιδήποτε άλλο του ιδιωτικού τομέα. Δεν είδα όμως κανέναν να διαμαρτύρεται για τους part time ανασφάλιστους κουριεράδες, ντελιβεράδες, σερβιτόρους κτλ.
satcorfu":2q9opmis said:
Η κατάληξη λοιπόν του εγχειρήματος της "απελευθέρωσης" δεν νομίζω οτι μας πήγε καλά εδώ στο "Ελλάντα" ... Αντί λοιπόν να δικαιολογούμε τους ιδιώτες, μήπως θα πρέπει να δούμε τί φταίει σε αυτή τη χώρα της αρπαχτής και όποια ιδιωτικοποίηση πάει να γίνει, είναι συνώνυμη του εύκολου κέρδους και του δυσοίωνου τέλους ?
Εγώ πάλι νομίζω ότι πήγε μια χαρά. Ξεφορτωθήκαμε την μαύρη τρύπα της ΟΑ, για λίγο είδαμε πώς είναι ο πραγματικός ανταγωνισμός και έπονται ακόμη καλύτερα είτε συγχωνευτούν είτε κλείσει κάποια...
Diakon":2q9opmis said:
Αφορά τους ανάλγητους που ως κυβερνώντες ξετίναξαν και πούλησαν (έχοντας γνώση της συνέχειας, πιστεύω, τα ίδια έκαναν με τον ΟΤΕ) την πΟΑ, δημιουργώντας ένα ιδιωτικό μονοπώλιο στην θέση του ανταγωνισμού, τον οποίον όλοι δοξολογούμε εδώ μέσα.
Οι κυβερνώντες έχουν μεγάλη ευθύνη αλλά κατ΄εμέ την μεγαλύτερη την έχουν οι κυβερνώμενοι. Μεγάλη κουβέντα, ας το αφήσουμε εδώ.
Στη θέση ποίου ανταγωνισμού ακριβώς? Η πΟΑ δεν ανταγωνίστηκε ποτέ την Α3 γιατί ποτέ δεν είχε την φιλοσοφία μίας αεροπορικής εταιρείας. Και πολύ αντεξε μάλιστα, ελέω κρατικών κεφαλαίων, ο Βασιλάκης ήταν πολύ συντηρητικός στις κινήσεις του...
Diakon":2q9opmis said:
Έτσι, κάποιος που έχει σοβαρό λόγο να πάει από την Κέρκυρα στην Αθήνα, ή θα πρέπει να δώσει το 1/3 του μισθού του ή ούτε που θα βρει θέση. Θα αναγκαστεί να πάρει το ΚΤΕΛ, και αν δεν έχεις κάνει την συγκεκριμένη διαδρομή σου συνιστώ να την δοκιμάσεις. Το ίδιο για την Ρόδο που το τελευταίο 15μηνο επισκέφτομαι 2-3 φορές τον μήνα (ας όψονται οι γυναίκες...) και η διαφορά στο κόστος που βλέπω από μήνα σε μήνα είναι τρομακτική. Το πλοίο είναι για σκληροπυρηνικές καταστάσεις.
Δεν έχω, ούτε πρόκειται αν και αντιλαμβάνομαι ότι για να υπάρχει τέτοιο δρομολόγιο, κάποιες ανάγκες εξυπηρετεί που δεν μπορούν οι αεροπορικές.
Εγώ πάλι την περασμένη εβδομάδα πλήρωσα συνολικά 340Ε για 2 R/T RHO-ATH με κρατήσεις last minute και μου φάνηκαν normal αν αναλογιστούμε τους φόρους κτλ γμστικα. Φυσικά και δεν θα έλεγα όχι σε φτηνότερα αλλά αντιλαμβάνομαι και κάποια μεγέθη. Οι ΟΑ3 δεν είναι FR ή U2...
Diakon":2q9opmis said:
Έγραψες "δεν θέλουμε κρατικό αερομεταφορέα να πληρώνουμε από την τσέπη μας". Πρώτον, μάλλον εννοούσες "δεν θέλω". Δεύτερον, τώρα που δεν έχουμε, βλέπεις διαφορά στην τσέπη σου; Όχι; Μήπως τα εισιτήρια έχουν γίνει ακριβότερα και η τσέπη σου είναι πιο άδεια; Εμένα ναι, και έχω κάνει συνολικά 41 πτήσεις τους τελευταίους 15 μήνες. Άρα, δεν καταλαβαίνω τι άλλαξε προς το καλύτερο. Μπορεί να μας πει κάποιος; Γιατί έχουμε ξεσκιστεί να αναλύουμε θεωρίες και πολιτικές, αλλά στην πράξη φαίνεται το πράγμα. Τέλος πάντων, το φόρουμ για αυτά είναι και πρέπει να έχουμε βγει εκτός θέματος, αλλά έχουμε κουράσει το θέμα χωρίς να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.
Eννοούσα ακριβώς αυτό που έγραψα. Όπως υπάρχουν πολλοί που θα ήθελαν κρατικό αερομεταφορέα έτσι υπάρχουν αποδεδειγμένα κι άλλοι τόσοι που δεν θέλουν.
Όσο για το τι άλλαξε στη τσέπη σου, κατ' αρχάς σταματάς να επιβαρύνεσαι με την συνεχώς ζημιογόνα πΟΑ και κατα δεύτερον σε καμμιά 100στη χρόνια που θα έχουν κλείσει οι μαύρες τρύπες της πΟΑ κάποιοι θα σταματήσουν να πληρώνουν κερατιάτικα...
Μένω εδώ, όλοι έχουμε τις απόψεις μας, δεν είναι κακό αυτό.
Επίσης, την ταπεινή μου συγγνώμη για το off topic