LGKL/KLX Kalamata

  • Thread starter Thread starter Kyprianos Biris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ντε και καλά ο Αρκάς περιφερειάρχης να κάνει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη :wall: . Αν δεν ήταν τραγικό υπο τις παρούσες οικονομικές συνθήκες (ακόμα και αν το 100% του κόστους είναι απο κοινοτικά κονδύλια) θα ήταν γελοίο. Όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να δούν απο κοντά την Τρίπολη,το οδικό δίκτυο προς βορά και νότο, το τι (δεν) εξυπηρετεί ένα πολιτικό αεροδρόμιο εκεί, δεν μπορούν να καταλάβουν το μέγεθος της βλακείας. :bash:
 
Πεστα χρυσόστομε...Μου μυρίζουν εκλογές και ψηφοθηρίες..Η Καλαμάτα έχει παραδοση εδώ και χρόνια και προϋποθέσεις για περαιτέρω ανάπτυξη (κλίμα,φύση,φανταστικά χωριά,παραλίες,Costa Navarino κτλ.)..Αν είχε και υποδομές θα "πετούσε"..Η Τρίπολη πάλι...τι να πω..Και αν δεν απατώμαι υπάρχει και το αεροδρόμιο του Αραξου που το καλοκαίρι δεχεται τσαρτερ..πόσα ναντεξει η ερημη η περιοχή;
 
Η Καλαμάτα έχει πάρει τα πάνω της τα τελευταία χρόνια τόσο με Charter τόσο και με 3 βασικές εσωτερικές πτήσεις :

1) ΑΤΗ - KLX - ATH
2) SKG - KLX - ATH
3) HER - KLX - HER

Επίσης το αεροδρόμιο του Άραξου θα μπορούσε άνετα να αναπτηχθεί και με εσωτερικές πτήσεις....... Αλλα πού Ελληνική επιχειρηματηκότητα.......???

Π.χ

HER - GPA - HER
SKG - GPA - SKG
AXD - GPA - AXD
RHO - GPA -RHO

Δεν λέω οκ ένα φεγγάρι προσπάθησε η Sky Express τους 2 πρώτους προορισμούς αλλα που και αυτή.... με τη Marketing.....


Anyway

Αν θέλουν ας αξιοποιήσουν τα υπάρχοντα και με προοπτικές αεροδρόμια της Καλαμάτας και του Αραξου και ας αφήσουν την Τρίπολη.............


Και τα χρήματα αυτά (λέμε τώρα) ας επενδυθούν σε άλλα Ελληνικά αεροδρόμια που καλούνται Διεθνή και έρχονται οι τουρίστες και γινόμαστε ρεζίλη ( Οι πρώτη και η τελευταια οι εικόνα των τουριστών μας)
 
Αγαπητά μέλη, προχωρά τελικά η έναρξη σύνδεσης της Καλαμάτας με την Βιέννη από την LaudaAir-AUA. Μήπως οι ενδιαφερόμενοι επιβάτες της Α3 από Αθήνα να προτιμήσουν το ταξίδι via VIE; :idea: :mrgreen:

http://www.traveldailynews.gr/news/article/51650

δικός σας
 
Mήπως ξέρει κανείς πόση κίνηση είχε σήμερα κατά τις 12 το μεσημέρι η Καλαμάτα? Ρωτάω, γιατί άκουσα στο Athinai Information ένα ελαφρύ αεροπλανάκι να λέει οτι απογειώθηκε από Κύθηρα με πορεία Καλαμάτα(για touch and go)- Τρίπολη(touch and go)- Μέγαρα (full stop) και η Καλαμάτα δεν το δέχεται λόγω μεγάλης κυκλοφορίας και αλλάζει διαδρομή.
 
Από 11-12:30 υπήρχαν 4 IFR αφίξεις. Και μετά άλλες 2 από 13:00-13:30. Το αν αυτό είναι μεγάλη κυκλοφορία ή όχι είναι νομίζω σχετικό. Αν και αντικειμενικά μάλλον δεν είναι. Λόγω Σαββάτου δεν υπήρχαν και άλλες VFR military κινήσεις ίσως να υπήρχαν όμως άλλες VFR GA κινήσεις στον κύκλο τις οποίες δε γνωρίζουμε.
 
Συμβάν με α/φος της SAS

Α/φος της SAS κατα την προσγείωση του στην KLX φέρεται να αντιμετώπισε προβλήματα λόγω ισχυρής καταιγίδας, εστάλη μάλιστα άλλο α/φος και τεχνικοί απ' την αεροπορική. Για περισσότερα, έεεε, μάλλον θα χρειαστούμε -για να το θέσω κόσμια- πιό σχετική πηγή...
:arrow: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/sto...ivates-aeroskafoys-poy-htypithike-apo-kerayno
 
Ενα ενδιαφέρον άρθρο για επαναλειτουργία της γραμμής Ηράκλειο - Καλαμάτα:
http://www.epirusonline.gr/articles/new ... _apomonose

Το ενθαρρυντικό είναι ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας! Αντε να δούμε...
 
Top